De mooiste naam ooitquote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef Framblij89 het volgende:
Na een extreem pijnlijke bevalling (had rugweeën), is er om 8:55 een hele leuke spek baby geboren![]()
4945gr, 56cm lang.
Hij heet Jake.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het positieve de overhand gaat nemen. Leuke naamquote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef Framblij89 het volgende:
Na een extreem pijnlijke bevalling (had rugweeën), is er om 8:55 een hele leuke spek baby geboren![]()
4945gr, 56cm lang.
Hij heet Jake.
Elke arts die binnenkwam zei dus “aaah ja grote buik jaaaa grote baby he”. voorderest ben ik goed begeleid hoor, maar heb wel even een (eigenlijk meerdere) dikke paniekaanval(len) tijdens het bevallen gehad, zelfs tijdens het persen, wat overigens nog geen 20 minuten heeft geduurd. Zonder complicaties. Weinig bloedverlies. Hij lag eerst als een sterrenkijker en vervolgens heeft ie zelf een mega mooie draai gemaaktBen wel wat uitgescheurd maar dat is ook niet heel raar.
Al met al kijk ik er niet geheel positief op terug, maar ook weer wel. Het is een beetje dubbel.
Fotootje komt straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:38 schreef Lemijn het volgende:
Wat een prachtige baby! Oh, dit is helemaal niet goed voor mijn geduld.
Ja dat. Wij gaan meteen voor GUO. Was volgens de geneticus niet echt nodig, maar voor m'n eigen gemoedsrust wel fijn. Ik hoop dat ik daarna toch een beetje kan genieten.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Same here Cygne. Ik heb hem morgen. Ik weet heus wel ergens dat er niks uit gaat komen want de 20 weken echo was goed, maar alles is nèt afwijkend in deze zwangerschap sinds een aantal weken dus je weet nooit.
Tegelijkertijd excited want ik heb een revalidatietraject bedacht voor na de bevalling en ik ben gemotiveerd en vastberaden om te proberen sterker te worden zodat mijn lichaam mijn ziekte beter kan dragen. Ik wil mijn dochter zo graag de bergen laten zien en dat is het leukst als mama ook kan wandelen. Dus dat is het doel.
Geavanceerd Ultrageluid Onderzoek, ofwel een uitgebreidere echo dan normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |