Ver weg nog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Nog tijd genoeg om dit te verbeteren
[ afbeelding ]
quote:
Ja joh. Geen probleemquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat onze kacheltjes deze temperaturen aankunnen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:58 schreef Arcee het volgende:
Als je denkt 'het valt eigenlijk wel mee met die weersvooruitzichten' dan kijk je even in deze reeks en denk je 'holy snow shit!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een grote schaatsbaan in Brabant![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een grote schaatsbaan in Brabant![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Paarse wat? gepunte lans zeker? Dat moet je iemand anders vragenquote:
Mijn warmtepomp niet volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat onze kacheltjes deze temperaturen aankunnen
@Djeezquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Paarse wat? gepunte lans zeker? Dat moet je iemand anders vragen
Dit is geen lentequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Onderstaande onzin is gebasseerd op GFS
OP: streng hoog boven Groenland, op de Atlantische Oceaan vormt er een storm die vooral koude lucht uit NA de straalstroom in werpt, waardoor deze zich zuidwaards beweegt en ijskoude lucht over de Noordzee naar Nederland brengt. Het lijkt net ver genoeg te komen om wat sneeuw te gevan, maar de storm zal de winter al spoedig weer wegblazen.
C00: Die doet precies hetzelfde en zoekt het maar uit
De rest: veel koud, zo nu en dan sneeuw, en weinig lente
Wel goed nieuws voor de teken en eikenprocessierupsen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:07 schreef Nattekat het volgende:
OP: streng hoog boven Groenland, op de Atlantische Oceaan vormt er een storm die vooral koude lucht uit NA de straalstroom in werpt, waardoor deze zich zuidwaards beweegt en ijskoude lucht over de Noordzee naar Nederland brengt. Het lijkt net ver genoeg te komen om wat sneeuw te gevan, maar de storm zal de winter al spoedig weer wegblazen.
Duurt maar tot eind van de week.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:07 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |