Een echte winterweek. Eindelijk.quote:
Overal een week lang steenkoud? Lees ik deze kaart goed?quote:
jij zit zeker in het Noorden?quote:
8 februari steenkoud. Oostelijk stroming -> transportkou.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Overal een week lang steenkoud? Lees ik deze kaart goed?
Deze zegt niet iets waar de sneeuw valt toch?
Ik wil heel veel snil in Twente
Ik zit ten noorden van het zuidenquote:
Mooi! Dan 7 februari gaan hamsteren en een week lang met allemaal lekker eten, hapjes en drankjes gezellig binnen voor de houtkachel zittenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
8 februari steenkoud. Oostelijk stroming -> transportkou.
Heb nog niet gekeken naar de sneeuwkaarten, wxcharts werkt niet bij mij nuquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi! Dan 7 februari gaan hamsteren en een week lang met allemaal lekker eten, hapjes en drankjes gezellig binnen voor de houtkachel zitten![]()
En maar hopen op een mooi laagje sneeuw
quote:
Ver weg nog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Nog tijd genoeg om dit te verbeteren
[ afbeelding ]
quote:
Ja joh. Geen probleemquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat onze kacheltjes deze temperaturen aankunnen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:58 schreef Arcee het volgende:
Als je denkt 'het valt eigenlijk wel mee met die weersvooruitzichten' dan kijk je even in deze reeks en denk je 'holy snow shit!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een grote schaatsbaan in Brabant![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een grote schaatsbaan in Brabant![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Paarse wat? gepunte lans zeker? Dat moet je iemand anders vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |