Als het over een paar maanden 30 graden is gaan we het hebben over winterweerquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt niet. En als mensen hier mogen springen en schreeuwn om die teringkou dan mag ik dat voor mooi weer
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:56 schreef Zorro het volgende:
In de zomer lekker weer minimaal 2 maanden 30 graden
Afgelopen zomer wel in elk gevalquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het over een paar maanden 30 graden is gaan we het hebben over winterweer
Dit gaat de verkeerde kant op. Ik leef met Groningen mee. Naar het noorden met die rommel!quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS zou het er dinsdag zo bijliggen. Dan zijn wij in Groningen ziedend @:zipportal
[ afbeelding ]
Dus deze is niet juist?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS zou het er dinsdag zo bijliggen. Dan zijn wij in Groningen ziedend @:zipportal
[ afbeelding ]
Dat is een oudere voorspelling.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus deze is niet juist?
[ afbeelding ]
Een herhaling van 25 november 2005.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kan wel echt chaos worden. Dan is dat thuiswerken wel fijn.
Ja, voor deze teken ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Op weerplaza staat die nog van 12z, maar die zal wel snel een update krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar kan ik recente vinden dan?
De andere is dinsdagnacht en woensdagochtend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:08 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb een hele stomme vraag![]()
Als ik een 14 daagse weersvoorspelling zie en ik zie dit (bv die van buienradar)
Woensdag overdag : -1
Woensdag snachts: -8
Is de nacht dan dinsdag op woensdag of woensdag op donderdag??
Nog groen hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 05:54 schreef asco het volgende:
Dit is wel binnen.
Is het niet tijd voor een topic in NWS?
Zo te zien een dik pak sneeuw in het midden. In minder sneeuwrijke gebieden ietsjes minder frisquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:19 schreef aloa het volgende:
De modellen zijn weer koud.
Temperatuur overdag, volgende week woensdag.
[ link | afbeelding ]
thumbs down icon png
Zal nog wel wat verschuiven. Nu de meeste sneeuw voor noord Holland.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:04 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Zo te zien een dik pak sneeuw in het midden. In minder sneeuwrijke gebieden ietsjes minder fris
Meestal is het omgekeerd. Zuiden krijgt altijd het leukste (heel erg koud in de winter als het koud is en in de zomer is het daar altijd het heetst)quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
Toch apart als dit allemaal zo uitkomt!
Zuiden van het land niks
Midden van het land ijzel
Noorden horror sneeuw des doods
En dat in zo’n klein land
Heel erg lang geleden xpompompomxquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
Zou wel leuk zijn als het ook overdag eens zou blijven vriezen, da's al lang geleden.
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
Zou wel leuk zijn als het ook overdag eens zou blijven vriezen, da's al lang geleden.
SPOILER: Sneeuwhoogtes diverse modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies er maar een uit
Ik kom alleen buiten als er SNIL ligtquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Duidelijk te merken dat jullie niet veel buiten komen / op de weg zitten hoor 😏
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Doe mij maar de Amerikaanse, Engelse of Franse variantSPOILER: Sneeuwhoogtes diverse modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies er maar een uit![]()
Meeste sneeuw
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Duiste model,SPOILER: Sneeuwhoogtes diverse modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies er maar een uitOffenbach doet het in sneeuwsituaties vaak goed, afwachten of ie het dit weer keer waar maakt
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:22 schreef Starhopper het volgende:
De nieuwe pluim...... manmanman![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oper tot zaterdag in de vrieskouquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:22 schreef Starhopper het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lopen straks ijsberen over straat..quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:22 schreef Starhopper het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het dan toch moet, meteen all-inSPOILER: Sneeuwhoogtes diverse modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies er maar een uit
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Welnee. Daar heb je meer voor nodig dan 5 dagen lichte vorst. In 2012 ging het ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Zul je net zien dat er dit jaar eindelijk genoeg ijs ligt voor de ELF
Plus sneeuw helpt daar ook niet bij, werkt isolerend en vertraagt de aangroei van ijs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Daar heb je meer voor nodig dan 5 dagen lichte vorst. In 2012 ging het ook niet.
Maar de control blijft ijsdagen houden tot aan 19-2 wanneer de run is afgelopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Daar heb je meer voor nodig dan 5 dagen lichte vorst. In 2012 ging het ook niet.
Stel het zou kunnen;qua ijs. Dan zou het leuk zijn als de professionals wel mogen ondanks de coronette.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar de control blijft ijsdagen houden tot aan 19-2 wanneer de run is afgelopen![]()
![]()
Niet dat er ooit nog een ELF gereden wordt, daar niet van. En niet alleen om de, maar ook omdat niemand meer de verantwoordelijk opzich wil nemen.
De sneeuw valt eerst dan gaat het pas vriezen, wat nog beter is voor de ijsgroei, door koudere temperaturen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Plus sneeuw helpt daar ook niet bij, werkt isolerend en vertraagt de aangroei van ijs.
Zoiets zou best kunnen, dus zonder publiek. Moet je wel de nodige toegangswegen af sluiten, maar het is te doen. Bovendien weinig kans op corona verspreiding lijkt mij op het ijs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stel het zou kunnen;qua ijs. Dan zou het leuk zijn als de professionals wel mogen ondanks de coronette.
Gaat erom hangen hoor, het komt achter het koufront. Als die in de nacht over trekt, dan kan er zomaar al ijs liggen voordat het valt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De sneeuw valt eerst dan gaat het pas vriezen, wat nog beter is voor de ijsgroei, door koudere temperaturen.
Op het moment dat het gaat sneeuwen ligt er nog geen ijsquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Plus sneeuw helpt daar ook niet bij, werkt isolerend en vertraagt de aangroei van ijs.
Dat zou ik stiekem wel erg grappig vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Huilende Erben bij Jinekquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:08 schreef 297534 het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem wel erg grappig vinden.
Zou wel heel zuur zijn...quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Het probleem is dagjesvolk wat er op afkomt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stel het zou kunnen;qua ijs. Dan zou het leuk zijn als de professionals wel mogen ondanks de coronette.
Ja inderdaad. Dat gaan ze echt nooit doen in coronatijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het probleem is dagjesvolk wat er op afkomt.
Dan gaan ze het ijs vast kapotmaken. Plezier mag je tenslotte niet hebben in coronatijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:34 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat gaan ze echt nooit doen in coronatijd.
Het was ook maar een wat/als grapjequote:Op donderdag 4 februari 2021 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet snappen dat er voor ELF meer nodig is dan een laagje ijs waar je op kan schaatsen
Met de huidige voorspelling was het nooit gebeurd, bij lange na niet. Daarvoor is het nu te warm, is het te kort en niet koud genoeg.
Niet voor iedereenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het was ook maar een wat/als grapje
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alles best, als het in de zomer maar weer 40°C wordt.
Je houdt wel van een beetje opwarming van de aarde?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Voor ELF is maar één klikje nodig... "open forum"...quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet snappen dat er voor ELF meer nodig is dan een laagje ijs waar je op kan schaatsen
Met de huidige voorspelling was het nooit gebeurd, bij lange na niet. Daarvoor is het nu te warm, is het te kort en niet koud genoeg.
Weer elke avond vlak voor het slapen douchen en een tijdje in een nabijgelegen parkeergarage in de auto met airco doorbrengenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
ELF is wel een jaarlijkse traditie geworden volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor ELF is maar één klikje nodig... "open forum"...
En de voorpret mag de napret niet drukken... dus open die hap...
maar ja, dat moet eigenlijk steevast standaard van november tot en met februari maar wie ben ik.
Kan prima open, tegelijkertijd met FEE, alleen net iets langer![]()
@:yvonne
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Elke dag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Duidelijk te merken dat jullie niet veel buiten komen / op de weg zitten hoor 😏
Dit jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Blik het volgende:
ELF gewoon openzetten, al is het maar voor de nostalgie
Dat is wel handig idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:13 schreef kalinhos het volgende:
Voor de elfstedentocht moeten die gemalen ook stoppen toch?
Ik wacht rustig af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ook nog maar even de rest erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Houtenbeen op 04-02-2021 11:25:17 ]
Ha ja zou zo maar kunnen met deze voorspellingenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef Houtenbeen het volgende:
06z update van GFSLijkt steeds zuidelijker te zakken? Straks hebben we in Twente ook weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik zie dat je nog een model hebt toegevoegd, dat Duitse model spreekt me meer aan
[ Bericht 8% gewijzigd door Arizona op 04-02-2021 11:32:47 ]
9 jaar geleden op 4 februari:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Mij ook. Naar het noorden met die rommel, weg hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt steeds zuidelijker te zakken? Straks hebben we in Twente ook weer niks
Edit: ik zie dat je nog een model hebt toegevoegd, dat Duitse model spreekt me meer aan![]()
Dealquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mij ook. Naar het noorden met die rommel, weg hier.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:27 schreef 297534 het volgende:
Ah, mijn regio - Arnhem-Nijmegen - lijkt wel heel wat te krijgen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
9 jaar geleden op 4 februari:4 februari 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks even het topic van die dag erbij halen.
Kaartje is overigens een momentopname want Almere heeft bijvoorbeeld ook -22 gehaald zover mij bijstaat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
9 jaar geleden op 4 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
2012quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:45 schreef Dven het volgende:
[..]
4 februari 2011
Straks even het topic van die dag erbij halen.
Kaartje is overigens een momentopname want Almere heeft bijvoorbeeld ook -22 gehaald zover mij bijstaat.
2012quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2012
Het is inderdaad een momentopname van 6:40 's ochtends. Niet de minimale temperatuur van die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |