quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alles best, als het in de zomer maar weer 40°C wordt.
Je houdt wel van een beetje opwarming van de aarde?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Voor ELF is maar één klikje nodig... "open forum"...quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet snappen dat er voor ELF meer nodig is dan een laagje ijs waar je op kan schaatsen
Met de huidige voorspelling was het nooit gebeurd, bij lange na niet. Daarvoor is het nu te warm, is het te kort en niet koud genoeg.
Weer elke avond vlak voor het slapen douchen en een tijdje in een nabijgelegen parkeergarage in de auto met airco doorbrengenquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
ELF is wel een jaarlijkse traditie geworden volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor ELF is maar één klikje nodig... "open forum"...
En de voorpret mag de napret niet drukken... dus open die hap...
maar ja, dat moet eigenlijk steevast standaard van november tot en met februari maar wie ben ik.
Kan prima open, tegelijkertijd met FEE, alleen net iets langer![]()
@:yvonne
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Elke dag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Duidelijk te merken dat jullie niet veel buiten komen / op de weg zitten hoor 😏
Dit jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Blik het volgende:
ELF gewoon openzetten, al is het maar voor de nostalgie
Dat is wel handig idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:13 schreef kalinhos het volgende:
Voor de elfstedentocht moeten die gemalen ook stoppen toch?
Ik wacht rustig af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS zou het er dinsdag zo bijliggen. Dan zijn wij in Groningen ziedend @:zipportal
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ook nog maar even de rest erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Houtenbeen op 04-02-2021 11:25:17 ]
Ha ja zou zo maar kunnen met deze voorspellingenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Zul je net zien dat er dit jaar eindelijk genoeg ijs ligt voor de ELF
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef Houtenbeen het volgende:
06z update van GFSLijkt steeds zuidelijker te zakken? Straks hebben we in Twente ook weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik zie dat je nog een model hebt toegevoegd, dat Duitse model spreekt me meer aan
[ Bericht 8% gewijzigd door Arizona op 04-02-2021 11:32:47 ]
9 jaar geleden op 4 februari:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Mij ook. Naar het noorden met die rommel, weg hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt steeds zuidelijker te zakken? Straks hebben we in Twente ook weer niks
Edit: ik zie dat je nog een model hebt toegevoegd, dat Duitse model spreekt me meer aan![]()
Dealquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mij ook. Naar het noorden met die rommel, weg hier.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:27 schreef 297534 het volgende:
Ah, mijn regio - Arnhem-Nijmegen - lijkt wel heel wat te krijgen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
9 jaar geleden op 4 februari:4 februari 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks even het topic van die dag erbij halen.
Kaartje is overigens een momentopname want Almere heeft bijvoorbeeld ook -22 gehaald zover mij bijstaat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
9 jaar geleden op 4 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
2012quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:45 schreef Dven het volgende:
[..]
4 februari 2011
Straks even het topic van die dag erbij halen.
Kaartje is overigens een momentopname want Almere heeft bijvoorbeeld ook -22 gehaald zover mij bijstaat.
2012quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2012
Het is inderdaad een momentopname van 6:40 's ochtends. Niet de minimale temperatuur van die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |