SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De startlijst (minus het niet startende Topsport Vlaanderen)
RittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grootste feest is dat het allemaal uitgezonden wordt op Sporza! In ieder geval met Renaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot mijn verbazing is de PLAYER er niet bij of ik moet iets over het hoofd zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 03-02-2021 13:51:17 ]![]()
GCN player heeft ze ook niet, dus ES zal wel niet zenden.
Dan maar tijdelijk in Belgie vertoevenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Uitstekende geheimtip.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alexandre Delettre (Delko), Tom Paquot (Bingoal-Wallonie Bruxelles) en Louis Louvet (St Michel). Nee, die gaan het niet redden.![]()
quote:Großschartner ist durch die Vuelta bis zum 8. November Rennen gefahren und hatte eine entsprechend kurze und späte Saisonpause. Deshalb sei er auch noch nicht auf dem Niveau, auf dem er normalerweise Anfang Februar wäre, erklärte er. "Acki hat gute Chancen im Sprint und Nils und ich werden es sicher auf Gesamt probieren, aber ohne Druck. Da ich letztes Jahr so lange gefahren bin, will ich es jetzt aber eher noch locker angehen lassen. Ich habe noch nicht so viel trainiert, wie in den letzten Jahren um diese Zeit", fasste er die Ausgangssituation für Bora - hansgrohe vor dem Etoile de Bessèges zusammen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezaktWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Delettre is wel talentjequote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alexandre Delettre (Delko), Tom Paquot (Bingoal-Wallonie Bruxelles) en Louis Louvet (St Michel). Nee, die gaan het niet redden.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Omdat het uitgezonden wordt door Sporza.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezakt![]()
Lage drempel hebben we tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat het uitgezonden wordt door Sporza.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Nog nooit zo uitgekeken naar de Ster van Besseges als deze editie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezaktMisschien is dit voorlopig wel de laatste koers van het seizoen.
![]()
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezakt![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Renaat en José
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Laporte rijdt hier normaal als een bezetene. Volgens mij is hij hier, de rituitslagen incluis, veel vaker wel dan niet in de top-10 geëindigd. Het zal me benieuwen of hij dat met een betere tegenstand ook voor elkaar kan krijgen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:***** Filippo Ganna
**** Alberto Bettiol, Tim Wellens
*** Michal Kwiatkowski, Geraint Thomas, Benjamin Thomas, Edvald Boasson Hagen, Pierre Latour
** Ethan Hayter, Mads Pedersen, Bauke Mollema, Rigoberto Uran, Sep Vanmarcke, Felix Grossschartner, Greg van Avermaet, Christophe Laporte, Sebastian Langeveld, Mads Würtz Schmidt, Vincenzo Nibali, Andreas Kron, Bryan Coquard
* Nils Politt, Simon Clarke, Oliver Naesen, Michael Valgren, Rein Taaramae, Anthony Turgis, Anthony Perez, Tom Bohli, Alexis Gougeard, Jempy Drucker, Michael Gogl, Ben Hermans, Brent van Moer, Ryan Mullen, Giacomo Nizzolo, Egan Bernal, Silvan Dillier, Yoann Paillot, Johan Le Bon, Arjen Livyns, Owain Doull, Mattias Skjelmose, Alexys Brunel![]()
Benieuwd of ze voor het donker binnen gaan zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doorfietsen jongons, ik heb om 16:30 een callThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik tot 16h30, dus beter doen ze rustig aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:40 schreef Fretwork het volgende:
Doorfietsen jongons, ik heb om 16:30 een callWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Misschien wordt iedereen zo van de fiets gehaald en komt het nooit meer goequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd of ze voor het donker binnen gaan zijn.
Oh wacht dit is niet de SC.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bedrog.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Een ontsierde vinale.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De treintjes lopen nog niet helemaal lekkerThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Bettiol, dat is 150% niet leuk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bouhani, dat gun ik iedereen op dit forum van harte. Wat een elegantie.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Verdict: ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte rijdt hier normaal als een bezetene. Volgens mij is hij hier, de rituitslagen incluis, veel vaker wel dan niet in de top-10 geëindigd. Het zal me benieuwen of hij dat met een betere tegenstand ook voor elkaar kan krijgen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte rijdt hier normaal als een bezetene. Volgens mij is hij hier, de rituitslagen incluis, veel vaker wel dan niet in de top-10 geëindigd. Het zal me benieuwen of hij dat met een betere tegenstand ook voor elkaar kan krijgen.![]()
![]()
Toch maar mooi uren op kop gereden door Lavenu voor een, ja, wat?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou er al iets groeien bij Wilco?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is een foute snor bij Bora een verplichting?![]()
Met potlood misschien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou er al iets groeien bij Wilco?![]()
Volgens de regels klopt dat sowieso niet inderdaad.. Waarschijnlijk had de organisatie er geen zin in dat veel renners al uitgeschakeld worden voor een goed klassement door die valpartij en hebben ze daarom maar besloten om alle verschillen teniet te doen, behalve die van Laporte en Bouhanni.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:54 schreef showtimer het volgende:
Iedereen op 2 tellen, hoe kan dat nou weer
Want die laatste 2 blijven Fransen uiteraard![]()
![]()
Dit kan toch niet, Johan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:54 schreef showtimer het volgende:
Iedereen op 2 tellen, hoe kan dat nou weer![]()
De ijshockeyer vloog gisteren door een achterruit, verloor een paar tanden en zit nu weer in de vlucht.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hagen, Turgis?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:46 schreef wimderon het volgende:
Voor wie of voor wat zit Total met hun hele ploeg vooraan?
Een achtste plek waarschijnlijk.![]()
Wat een ellende, jongens toch dit kan toch niet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dupont op zijn dooie akkertje.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De tering, daar schoten twee renners vol van links naar rechts door het peloton heen. Pedersen kwam van links helemaal naar rechts tegen een hek tot stilstand.![]()
Nou gefeliciteerd hoor. Heel misplaatst om hier blij over te zijn als er net renners in een hek geperst zijnquote:.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eens, laten we stoppen met sprinten walgelijk onderdeel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd hoor. Heel misplaatst om hier blij over te zijn als er net renners in een hek geperst zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Levensgevaarlijk onderdeel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eens, laten we stoppen met sprinten walgelijk onderdeel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Jonas Koch is 14de geworden in de sprint.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij Pedersen had dat helemaal verkeerd af kunnen lopen, maar het lijkt nog mee te vallen qua impact als je het zo zietquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef TheArt het volgende:
De tering, daar schoten twee renners vol van links naar rechts door het peloton heen. Pedersen kwam van links helemaal naar rechts tegen een hek tot stilstand.![]()
@Mexicanobakkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Jonas Koch is 14de geworden in de sprint.![]()
De inhaalrace is begonnen!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lekkere finale vandaag zeg.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geniaal hoe Vallée(?) onder uit gekegeld wordtquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekkere finale vandaag zeg.![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Pildaursen als levende bowlingbal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geniaal hoe Vallée(?) onder uit gekegeld wordt
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tobias Bayer, Greg Van Avermaet, Tim Wellens, Benjamin Thomas, Egan Bernal, Vincenzo Nibali en Alberto Bettiol. Er zijn wel eens slechtere vluchten geweest.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Is Total al aan het achtervolgen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Tobias Bayer, Greg Van Avermaet, Tim Wellens, Benjamin Thomas, Egan Bernal, Vincenzo Nibali en Alberto Bettiol. Er zijn wel eens slechtere vluchten geweest.![]()
FPCL-technisch mag een groep met Bayer wel wegrijden, hoor. Peloton ligt in stukken en brokken en groep met ~50 man ligt al op twee minuten achterstand, dit kan ook echt alleen in live tickers.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Nieuwe vlucht: Alexys Brunel, Tim Wellens, Owain Doull, Bauke Mollema en Alberto Bettiol. Slagveld.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Résultat du GPM du Col des Brousses, km 54 :
1- Michal KWIATKOWSKI (INEOS Grenadiers)
2- Rigoberto URAN (EF Education-Nippo)
3- Vincenzo NIBALI (Trek-Segafredo)
4- Egan BERNAL (INEOS Grenadiers)
5- Tim WELLENS (Lotto-Soudal)
Lol.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Is dit de laatste 50km van het WK? Met Bayer als overgebleven vroege vluchter?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Tobias Bayer, Greg Van Avermaet, Tim Wellens, Benjamin Thomas, Egan Bernal, Vincenzo Nibali en Alberto Bettiol. Er zijn wel eens slechtere vluchten geweest.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Het eerste peloton zou nog maar uit een man of 20 bestaan. De eerder gemelde groep van 50 rijdt al op meer dan 5 minuten.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Nieuwe vlucht, we blijven feestvieren: Edward Theuns (Trek), Bryan Coquard (B&B), Jake Stewart (FDJ), Michael Gogl (Qhubeka), Clement Carisey (Delko), Greg van Avermaet (AG2R), Cyril Barthe (B&B), Philippe Gilbert (Lotto), Nils Politt (Bora), Egan Bernal (Ineos), Lars van den Berg (FDJ), Tim WELLENS, Stefano OLDANI (Lotto-Soudal), Michal Kwiatkowski (INEOS Grenadiers), Mads SCHMIDT WÜRTZ (Israel Start-Up Nation), Marti MARQUEZ ROMAN (Equipo Kern Pharma).Put these foolish ambitions to rest.![]()
Trek gaat alles zetten op het feit dat Looney Theuns dat spel hier af gaat maken?
Verder denk ik dat het pulleton even gewacht heeft op terugkerende knechten, José.![]()
Fotografen weer lekker op 50 meter van streep
Misschien dat UCI beter daar regels voor kan gaan bedenken?![]()
Die is nauwelijks minder Belgisch dan Wellens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Er staat geen Nederlander bovenaan José.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het is gewoon Kwiatek zelf die zich laat ringeloren door de Lotto.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wind, regen, smalle weggetjes, op en af en een pukkeltje naar de streep dat ze een paar keer doen. Ik hoop dat Renaat er weer op tijd bij gaat zijn morgen.![]()
Waar heeft Pat een camera gevonden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk naar de Pat-show tot 15:00.
Dan eis ik regen.![]()
In de blubber.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar heeft Pat een camera gevonden?![]()
Patrick houdt toch helemaal niet van de cross?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk naar de Pat-show tot 15:00.
Dan eis ik regen.![]()
Dat misverstand heeft hij net rechtgezet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Patrick houdt toch helemaal niet van de cross?![]()
Pat houdt van Pat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Patrick houdt toch helemaal niet van de cross?![]()
Teleurstellend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat misverstand heeft hij net rechtgezet.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze act is nog steeds niet leuk.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die motor.
Dat kan niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nee?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die motor.
Dat kan niet.
Maar sinds mijn schooltijd heb ik ook zoiets niet meer gezien.![]()
Postlberger en Grossschartner nu voorbij Bokkema.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mollema op een halve minuut tweede, Galvan derde.
En Uran Uran Uran Uran Uran Uran ookCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ook een flink stukje langzamer dan die ene keer in Vlaanderen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef wimderon het volgende:
Bettilol een stukje langzamer dan vorig jaar. Wat ook niet gek is met de tegenwind, dunkt me.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit mag je niet zeggen van @Mexicanobakker.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook een flink stukje langzamer dan die ene keer in Vlaanderen.![]()
Toch een Thomas bovenaanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
10 seconden sneller maar
Had minstens een minuut verwachtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De Denkbonus resulteert al direct in een eerste podium voor Politt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
93 TERPSTRA Niki Team Total Direct Energie 1:56
125 BOASSON HAGEN Edvald Team Total Direct Energie 2:48![]()
Oh dat was zeker een fluke.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van @:Mexicanobakker.
Wel een leuke fluke.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |