SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De startlijst (minus het niet startende Topsport Vlaanderen)
RittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grootste feest is dat het allemaal uitgezonden wordt op Sporza! In ieder geval met Renaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot mijn verbazing is de PLAYER er niet bij of ik moet iets over het hoofd zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 03-02-2021 13:51:17 ]![]()
GCN player heeft ze ook niet, dus ES zal wel niet zenden.
Dan maar tijdelijk in Belgie vertoevenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Uitstekende geheimtip.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alexandre Delettre (Delko), Tom Paquot (Bingoal-Wallonie Bruxelles) en Louis Louvet (St Michel). Nee, die gaan het niet redden.![]()
quote:Großschartner ist durch die Vuelta bis zum 8. November Rennen gefahren und hatte eine entsprechend kurze und späte Saisonpause. Deshalb sei er auch noch nicht auf dem Niveau, auf dem er normalerweise Anfang Februar wäre, erklärte er. "Acki hat gute Chancen im Sprint und Nils und ich werden es sicher auf Gesamt probieren, aber ohne Druck. Da ich letztes Jahr so lange gefahren bin, will ich es jetzt aber eher noch locker angehen lassen. Ich habe noch nicht so viel trainiert, wie in den letzten Jahren um diese Zeit", fasste er die Ausgangssituation für Bora - hansgrohe vor dem Etoile de Bessèges zusammen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezaktWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Delettre is wel talentjequote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alexandre Delettre (Delko), Tom Paquot (Bingoal-Wallonie Bruxelles) en Louis Louvet (St Michel). Nee, die gaan het niet redden.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Omdat het uitgezonden wordt door Sporza.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezakt![]()
Lage drempel hebben we tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat het uitgezonden wordt door Sporza.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Nog nooit zo uitgekeken naar de Ster van Besseges als deze editie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezaktMisschien is dit voorlopig wel de laatste koers van het seizoen.
![]()
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, sinds wanneer heeft deze koers een eigen topic? Wat zijn we diep gezakt![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Renaat en José
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Laporte rijdt hier normaal als een bezetene. Volgens mij is hij hier, de rituitslagen incluis, veel vaker wel dan niet in de top-10 geëindigd. Het zal me benieuwen of hij dat met een betere tegenstand ook voor elkaar kan krijgen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:***** Filippo Ganna
**** Alberto Bettiol, Tim Wellens
*** Michal Kwiatkowski, Geraint Thomas, Benjamin Thomas, Edvald Boasson Hagen, Pierre Latour
** Ethan Hayter, Mads Pedersen, Bauke Mollema, Rigoberto Uran, Sep Vanmarcke, Felix Grossschartner, Greg van Avermaet, Christophe Laporte, Sebastian Langeveld, Mads Würtz Schmidt, Vincenzo Nibali, Andreas Kron, Bryan Coquard
* Nils Politt, Simon Clarke, Oliver Naesen, Michael Valgren, Rein Taaramae, Anthony Turgis, Anthony Perez, Tom Bohli, Alexis Gougeard, Jempy Drucker, Michael Gogl, Ben Hermans, Brent van Moer, Ryan Mullen, Giacomo Nizzolo, Egan Bernal, Silvan Dillier, Yoann Paillot, Johan Le Bon, Arjen Livyns, Owain Doull, Mattias Skjelmose, Alexys Brunel![]()
Benieuwd of ze voor het donker binnen gaan zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doorfietsen jongons, ik heb om 16:30 een callThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik tot 16h30, dus beter doen ze rustig aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:40 schreef Fretwork het volgende:
Doorfietsen jongons, ik heb om 16:30 een callWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Misschien wordt iedereen zo van de fiets gehaald en komt het nooit meer goequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd of ze voor het donker binnen gaan zijn.
Oh wacht dit is niet de SC.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bedrog.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Een ontsierde vinale.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |