Verdict: ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte rijdt hier normaal als een bezetene. Volgens mij is hij hier, de rituitslagen incluis, veel vaker wel dan niet in de top-10 geëindigd. Het zal me benieuwen of hij dat met een betere tegenstand ook voor elkaar kan krijgen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte rijdt hier normaal als een bezetene. Volgens mij is hij hier, de rituitslagen incluis, veel vaker wel dan niet in de top-10 geëindigd. Het zal me benieuwen of hij dat met een betere tegenstand ook voor elkaar kan krijgen.
Zou er al iets groeien bij Wilco?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is een foute snor bij Bora een verplichting?
Met potlood misschien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou er al iets groeien bij Wilco?
Volgens de regels klopt dat sowieso niet inderdaad.. Waarschijnlijk had de organisatie er geen zin in dat veel renners al uitgeschakeld worden voor een goed klassement door die valpartij en hebben ze daarom maar besloten om alle verschillen teniet te doen, behalve die van Laporte en Bouhanni.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:54 schreef showtimer het volgende:
Iedereen op 2 tellen, hoe kan dat nou weer
Dit kan toch niet, Johan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:54 schreef showtimer het volgende:
Iedereen op 2 tellen, hoe kan dat nou weer
Hagen, Turgis?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:46 schreef wimderon het volgende:
Voor wie of voor wat zit Total met hun hele ploeg vooraan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |