Tegen die tijd verwacht ik door de combi vaccineren + seizoenseffect sowieso nog weinig problemen met corona.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kijk....daar hebben we de eerste al
snap ik......en als er dan toch nog regels zijn kunnen ze gestolen worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen die tijd verwacht ik door de combi vaccineren + seizoenseffect sowieso nog weinig problemen met corona.
Misschien blijkt een bepaalde partydrugs dan wel zeer effectief.quote:
Tja maar even terugkijkend op let's say 'evolutie' ? Alle andere SARS verkoudheidsvirussen muteren ook al decennia en het is niet alsof in de afgelopen 50 jaar mensen van Australie tot London niet continu de wereld over vlogen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:04 schreef Predator40 het volgende:
Zit me trouwens net te bedenken dat de bezoekers voor ASOT1000 van over de hele wereld komen.
dat word ook nog wat dan.
de mutatie hemel![]()
Dat vind ik wel opvallend, want het gaat steeds om die 'booster' van de tweede dosis waarmee de effectiviteit van pak 'm beet 55 naar 95% gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar je ziet bij de mensen die niet besmet zijn wel dat het iets meer helpt dan bij de besmette groep. Maar uit de studies van de vaccins bleek ook dat de eerste dosis het belangrijkste is. Dat zie je hier ook duidelijk terug.
Dat is wel wat de meeste experts verwachten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
Is het niet ook gewoon heel aannemelijk dat ook het covid virus uiteindelijk zo ver doormuteert dat we (zeker i.c.m. vaccinatie en natuurlijke immuniteitsopbouw) we uiteindelijk gewoon gaan naar het zoveelste influenza, verkoudheid'achtige virus dat alleen voor de allerzwaksten in de samenleving een probleem zou kunnen opleveren?
Fijn dat een serieuze (*proest*) krant als het AD daar ook aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef RipCity het volgende:
Fijn! Monica geuze wil ook haar mening delen:
Monica Geuze twijfelt over vaccinatie
https://www.ad.nl/show/mo(...)vaccinatie~aa7ab4e3/
Ja ik heb dat ook. Ik geloof graag dat hij ontzettend zijn best doet maar hij is een beetje de kop van Jut.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:13 schreef Simmertje het volgende:
Ik krijg altijd een beetje medelijden met Hugo de Jonge als hij in beeld komt
Ah, het stockholm syndroom.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:13 schreef Simmertje het volgende:
Ik krijg altijd een beetje medelijden met Hugo de Jonge als hij in beeld komt
Mwah, heb ook wel medelijden hoor. Zijn ministerie is helemaal niet ingericht voor zo'n grote crisis (maar vooral voor beleid maken). En nu krijgt hij overal de schuld van.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ah, het stockholm syndroom.
En wat als België en Duitsland hetzelfde doen als wij doen? Bijna heel Europa volgt dezelfde maatregelen en dezelfde agenda om corona te bestrijden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nederland heeft een eeuwenoude cultuur waarbij we jaloers naar het buitenland kijken waar alles beter zou zijn. als in België en Duitsland alles weer open is hou je het hier niet meer tegen.
En bedoel medelijden ook niet echt in positieve zin hoor. Zal vast een aardige vent zijn en zijn best doen, maar lijkt gewoon niet geschikt voor al deze verantwoordelijkheid. Zelfde gevoel had ik vorig jaar in de arena met Jaap Stam toen zijn ploeg met 4-0 achterstond. Enige wat toen in mijn opkwam was "stop er aub gewoon mee" omdat het gewoon enorm sneu aan het worden was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, heb ook wel medelijden hoor. Zijn ministerie is helemaal niet ingericht voor zo'n grote crisis (maar vooral voor beleid maken). En nu krijgt hij overal de schuld van.
Hij maakt ook zeker genoeg fouten, maar dat komt grotendeels ook uit het Catshuisoverleg wat mij betreft. En dat is het hele kabinet (met Rutte voorop). En Rutte komt er weer eens mee weg...
Wat als, stel dat, het toch zomaar zou kunnen... de verwachting is, dat het erg aannemelijk is, dat we er tot zekere hoogte vanuit kunnen gaan, dat het een reële optie is, dat dingen al dan niet in de loop der tijd met een bepaalde kleine foutmarge, zouden kunnen gebeuren!quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En wat als België en Duitsland hetzelfde doen als wij doen? Bijna heel Europa volgt dezelfde maatregelen en dezelfde agenda om corona te bestrijden.
Linkje?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:18 schreef Predator40 het volgende:
Hugo word afgeslacht door Azarkan.
Met Jaap ben ik het zeker eensquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En bedoel medelijden ook niet echt in positieve zin hoor. Zal vast een aardige vent zijn en zijn best doen, maar lijkt gewoon niet geschikt voor al deze verantwoordelijkheid. Zelfde gevoel had ik vorig jaar in de arena met Jaap Stam toen zijn ploeg met 4-0 achterstond. Enige wat toen in mijn opkwam was "stop er aub gewoon mee" omdat het gewoon enorm sneu aan het worden was.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal en vast ook op tv-zender Politiek24quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal en vast ook op tv-zender Politiek24
Landen zullen zo snel als ze kunnen weer open gaan hoor. Geen enkel land word hier blij van.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En wat als België en Duitsland hetzelfde doen als wij doen? Bijna heel Europa volgt dezelfde maatregelen en dezelfde agenda om corona te bestrijden.
Het nadeel is eigenlijk dat je geen tijdspad ziet na de 2de dosis wat je wel ziet na de 1st dosis over de ontwikkeling van antistoffen. Je ziet alleen de mensen die seropositief (besmet geweest) zijn veel sneller anti stoffen ontwikkelen dan degene die dat niet waren. Ook zie je bij de groep die seropositief voor de 2de dosis de meeste al op het gewenste resultaat zitten. In de studie zelf hebben ze het alleen over mRNA vaccins. Maar later lees ik dat het een samenwerking was met Pfizer dus dan neem ik aan dat hun vaccin is gebruikt. Maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel opvallend, want het gaat steeds om die 'booster' van de tweede dosis waarmee de effectiviteit van pak 'm beet 55 naar 95% gaat.
Geeft deze studie dan niet aan dat het niet zozeer aan de tweede dosis ligt, maar dat de tweede dosis simpelweg te vroeg gegeven is en dat die eigenlijk weinig toegevoegde waarde heeft? In ieder geval volgens deze studie (weet niet met welk vaccin deze studie uitgevoerd is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |