Zoals ik deelde, uit onderzoek blijkt dat een dosis van AstraZeneca al 67% van transmissie stopt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker aangezien de vaccins in eerste instantie ook helemaal niet bedoeld zijn om besmettingen tegen te gaan. Dus daar kun je op een gegeven moment gewoon niet (goed) meer op de sturen. Het gaat dan echt nog om wat er in het ziekenhuis komt.
Ergens dit jaar durf ik wel aan als voorspelling.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:44 schreef Sunri5e het volgende:
Mijn vader is 60+ en heeft COPD. Hij heeft nog geen uitnodiging voor vaccinatie gehad. Iemand een idee wanneer hij deze kan verwachten?
Ja en meer maatregelen thans dan toen. En vaccinatie. Maar toch. Britse variant. Ben er zelf ook nog niet gerust op. Ondanks de eigen modeleer. Te vaak al teleurgesteld geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon even de grafiek van vorig jaar erbij pakken![]()
zo simpel zou het moeten zijn, tevens hebben er dan al veel meer immuniteit door besmetting/vaccinatie
Denk dat je dat het beste even bij de huisarts kan navragen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:44 schreef Sunri5e het volgende:
Mijn vader is 60+ en heeft COPD. Hij heeft nog geen uitnodiging voor vaccinatie gehad. Iemand een idee wanneer hij deze kan verwachten?
Veilige marge wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ergens dit jaar durf ik wel aan als voorspelling.
ah pappa is dan de man die zondags het vlees snijdquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat mama pas laat thuis is en opa normaal oppast tot half 10. Woont slechts twee straten verder maar dat maakt weinig uit met de avondklok. Dat is een scenario, een eenvoudig scenario. Er zijn tig scenarios mogelijk.
over 3 weken weten we meer, als we dan boven de 35.000 besmettingen per week zitten is er inderdaad wat aan de hand.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja en meer maatregelen thans dan toen. Maar toch. Britse variant. Ben er zelf ook nog niet gerust op. Ondanks de eigen modeleer
in juli voetballen ze toch amper ? vooral na een EKquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:48 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Misschien door de sneltests , en het is buiten, maar denk het ook niet. Augustus, september wat je zegt lijkt me waarschijnlijker.
Of misschien juli. Ook volle stadions vallen onder dat fans, dus kennelijk zetten ze daar zelf op in. Maar juni? Nee.
Hij kan allergisch zijn en geen vaccin krijgen. Klopt het alsnog nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Veilige marge wel.
[ afbeelding ]
Ik ben influencer moe. Echt 0 bijdrage in deze crisis.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef RipCity het volgende:
Fijn! Monica geuze wil ook haar mening delen:
Monica Geuze twijfelt over vaccinatie
https://www.ad.nl/show/mo(...)vaccinatie~aa7ab4e3/
Wie?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef RipCity het volgende:
Nee papa is dood.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah pappa is dan de man die zondags het vlees snijd
quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Denk dat je dat het beste even bij de huisarts kan navragen?
heb kaarten voor alle groepsduels van oranje en halve finale en finale. Zie ‘t alweer gebeuren ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop nog op een EK met publiek in juni
geen enkel probleem mee, geen risico voor de samenleving zolang ze maar niet oproept om je niet te laten vaccineren vind ik het best. Waffel houden en mooi zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef RipCity het volgende:
Wat is haar geuzenaam?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef RipCity het volgende:
En blijkbaar is het boeiend genoeg om in dit topic te delen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:55 schreef RipCity het volgende:
Het zou kunnen met alleen thuispubliek bijvoorbeeld, maar goed misschien ben ik te optimistisch, heb geen kaarten overigens maar in de kroeg kijken is wel gezellig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:57 schreef RipCity het volgende:
H
[..]
heb kaarten voor alle groepsduels van oranje en halve finale en finale. Zie ‘t alweer gebeuren ja.
Denk hoogstens 25% als we geluk hebben maar NEver nooit niet dat ze mensen laten reizen. Zeker niet zonder testen en naar GB (waar de finales zijn).
nouja in GB hebben ze iedereen al gevaccineerd tegen die tijd....quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:57 schreef RipCity het volgende:
H
[..]
heb kaarten voor alle groepsduels van oranje en halve finale en finale. Zie ‘t alweer gebeuren ja.
Denk hoogstens 25% als we geluk hebben maar NEver nooit niet dat ze mensen laten reizen. Zeker niet zonder testen en naar GB (waar de finales zijn).
kroegen open staat nog niet op de routekaartquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou kunnen met alleen thuispubliek bijvoorbeeld, maar goed misschien ben ik te optimistisch, heb geen kaarten overigens maar in de kroeg kijken is wel gezellig.
Sowieso met aantal man thuis kijken mocht de kroeg nog dicht zijn. Die bezoekregels kunnen me tegen die tijd echt gestolen worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou kunnen met alleen thuispubliek bijvoorbeeld, maar goed misschien ben ik te optimistisch, heb geen kaarten overigens maar in de kroeg kijken is wel gezellig.
kijk....daar hebben we de eerste alquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso met aantal man thuis kijken mocht de kroeg nog dicht zijn. Die bezoekregels kunnen me tegen die tijd echt gestolen worden.
‘We willen geen nieuwe mutaties binnenhalen en risico lopen dat het vaccin niet goed werkt’ bladiebla. Juni is al best snel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nouja in GB hebben ze iedereen al gevaccineerd tegen die tijd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |