Ik had zo’n baby die altijd aan stond.quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:24 schreef Barreltje het volgende:
Tevens gister mn nichtje gezien![]()
En vastgehouden en bewonderd en alles!![]()
Boekje viel in de smaak bij de ouders dus nu de serie bestellen![]()
Een baby zo jong is wel een beetje saai hoor.. slapen slapen slapen...
Ze liet nog wel even haar boer en wind feature zien..![]()
Tnx!quote:
Ja hoor! Het was gewoon verwondering enzo.. zusje was super lief en gaf me eigenlijk meteen de baby (na vragen of ik het wilde) en ik heb er dus 2 uur naar zitten staren.. en een beetje in zitten porren zodat ze dr ogen open deedquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had zo’n baby die altijd aan stond.
Liefst op vol volume
Dat was echr niet heel relaxt.. maar aantal jaar later bij stiefzusje op de koffie.. en dan zo’n baby die alleen maar slaapt... ik vond het echt heel raar... en stiekem een beetje saai inderdaad.
Verder wel met enigzins goed gevoel de visite overleefd? Lijkt me toch... dubbel.
Superliefquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja hoor! Het was gewoon verwondering enzo.. zusje was super lief en gaf me eigenlijk meteen de baby (na vragen of ik het wilde) en ik heb er dus 2 uur naar zitten staren.. en een beetje in zitten porren zodat ze dr ogen open deedzusje is super relaxt er mee.. en houdt enorm rekening met ons.. ik moest en zou de eerste zijn die nichtje te zien kreeg.. mn ouders zijn zelfs nog niet langs geweest
..
Dus nu ze weten dat ik langs ben geweest staan ze te trappelen..
Dit lied is al 24 jaar oud en Tarkan is nog steeds de grootste zanger van Turkijequote:
Als het niet te vaak gebeurt is dat toch juist een van de leuke dingen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:13 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhAlweer bezig sinds 5:30. Iets met slaap weg en zo
En gisteravond om 22 uur nog uit mijn bed gebeld voor een productiestoring
En ik maar denken dat die tijd achter me lag
24 jaarquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit lied is al 24 jaar oud en Tarkan is nog steeds de grootste zanger van Turkije![]()
Ik dacht dat dit een eendagsvlieg was. Not.
Nou, ik heb liever dat mensen dingen zelf oplossenquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als het niet te vaak gebeurt is dat toch juist een van de leuke dingen?
Googlen op 'KISS abbreviation'quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik was dus nog wel de afkorting KISS aan het Google, maar dat is nog best lastig als je alleen de afkorting weet
Komfortabler Innovativer Spurtstarker S-Bahn-Zugquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik was dus nog wel de afkorting KISS aan het Google, maar dat is nog best lastig als je alleen de afkorting weet
Ideale ordehandhavers!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu trouwens robotfilmpjes van Boston Dynamics aan het kijken. Want knap, leuk, fascinerend
Dansende robots!![]()
Zo gaafquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu trouwens robotfilmpjes van Boston Dynamics aan het kijken. Want knap, leuk, fascinerend
Dansende robots!![]()
Besef je wel dat N=heel veel, aangezien hier gewoon onderzoek naar gedaan wordt? En dat er in de GGZ evidence-based gewerkt wordt, dus dat er gewoon bekend is dat bepaalde behandelingen goed helpen bij bepaalde problemen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja van de ervaring van iemand anders kun je dan zeggen N=1
Net op de plee dacht ik nog aan een "nuance" (hoe is het mogelijk) aan dit verhaal. Is er hierin een verschil tussen aan zelfmoord denken en daadwerkelijk al één/meerdere pogingen te hebben ondernomen.
De N2 van mij hadden dus wel al pogingen gedaan in het verleden. Is dat ook goed te behandelen?
Dat dacht ik ook, maar het grootste deel van ons afval kan ik toch echt in de PMD zakken afvoeren, dus ik ben heel blij dat ze die hier wekelijks (gratis) ophalen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:34 schreef z80 het volgende:
Zojuist is er een ton voor plasticafval bezorgd. Kreng is groooot. Die hoef ik maar 1 keer per jaar aan de straat te zetten. Geen idee wie bedacht heeft dat dit formaat handig is. Maar die persoon woont waarschijnlijk met een groot gezin in een landhuis met veel ruimte.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Besef je wel dat N=heel veel, aangezien hier gewoon onderzoek naar gedaan wordt? En dat er in de GGZ evidence-based gewerkt wordt, dus dat er gewoon bekend is dat bepaalde behandelingen goed helpen bij bepaalde problemen?
Op individueel niveau kan het dan zijn dat een behandeling niet aanslaat en iemand toch suïcide pleegt. Net zoals dat een evidence-based behandeling met chemo-kuren ook niet goed aan kan slaan en iemand met kanker toch kan overlijden.
Je laatste vraag klinkt hetzelfde als: ik ken twee mensen die kanker hebben gehad en ondanks behandeling later toch overleden. Is kanker wel te behandelen?
Net zoals met lichamelijke ziekten kan suïcidaliteit een scala aan oorzaken hebben en zich op allerlei manieren manifesteren. De ene patiënt is de andere niet.
Wat bekend is, is dat er beschermende factoren zijn:
- Goede sociale steun
- Verantwoordelijkheid tegenover anderen, kinderen
- Actief betrokken zijn bij een religieuze gemeenschap
- Goede therapeutische relatie
De coronacrisis heeft invloed op al deze factoren.
Mocht je als meelezer zelf worstelen met suïcidaliteit: mijn DM staat open. Zoek contact met iemand die je vertrouwt, bel je huisarts/hulpverlener of 0800-0113.
(En waarom ik hier zo uitgebreid op in ga: omdat ik best wat mensen tegenkom die lang wachten met hulp zoeken of niet begrijpen waarom hun somberheid niet 'gewoon' overgaat. Het stigma richt veel schade aan. DerLudolf is wellicht niet de enige die zulke vragen stelt)
Dat is lief gezegdquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:16 schreef Lot_1 het volgende:
Hai minilot!
@:Barreltje: nog even juichen om je baby-gesnuffelbaby's zijn ook saai. En fantastisch
![]()
@:Tele_6: van onbewust onbekwaam naar bewust onbekwaam is een enorme stap!wat vind je inmiddels van je therapeut die toch geen schema-therapie bleek te geven?
Hier is al jaren het afval gescheiden. Er stonden 3 containers, 3 bakken voor glas en zakken voor plastic. De zakken zijn nu ook vervangen door een container. Wel eentje van het formaat waar je letterlijk in kunt gaan zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:26 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het grootste deel van ons afval kan ik toch echt in de PMD zakken afvoeren, dus ik ben heel blij dat ze die hier wekelijks (gratis) ophalen.
En verder zeggen mensen hier hele zinnige dingen over mentale problemen.
Een rare meneerquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is lief gezegd
Ik denk dat hij het vooral geen naam wilde geven. De laatste paar gesprekken heeft hij namelijk druk schema's zitten noteren terwijl ik vertelde over waar ik zoal tegenaan loopdus ik denk dat het wel goed komt. Het blijft een beetje een rare meneer, maar dat maakt niet uit.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ah @:Barreltje fijn dat je de jonge dame hebt kunnen zien en besnuffelen.
Dank voor deze duidelijke uitleg @:Lot_1
En sommige liedjes stonden vorig jaar nog gewoon in een top 40 lijst hoor....helemaal niet 40 jaar of 24 jaar geleden. Is niet zo, punt![]()
Snap ook waarom ik gisteren wat somber was. Vannacht heerlijk geslapen, en dat was een paar dagen niet zo geweest.
mmm en ik dacht dat ik vanochtend een zwarte broek had aangedaan, maar nu het licht is blijkt het een blauwe broek te zijn. De rest van de kleding past er niet helemaal bij.
Ik vind ze wel wat hebben, die gele vind ik best cutequote:Op woensdag 3 februari 2021 08:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ideale ordehandhavers!
Ze zijn niet schattig.
Mijn vriend blijft altijd bij hoog en laag volhouden dat mijn skibroek ZWART is. Dat ding is donkerblauw. Laatst ook al met een vestje; duidelijk donkerblauw, maar meneer vond het toch meer zwart.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ah @:Barreltje fijn dat je de jonge dame hebt kunnen zien en besnuffelen.
Dank voor deze duidelijke uitleg @:Lot_1
En sommige liedjes stonden vorig jaar nog gewoon in een top 40 lijst hoor....helemaal niet 40 jaar of 24 jaar geleden. Is niet zo, punt![]()
Snap ook waarom ik gisteren wat somber was. Vannacht heerlijk geslapen, en dat was een paar dagen niet zo geweest.
mmm en ik dacht dat ik vanochtend een zwarte broek had aangedaan, maar nu het licht is blijkt het een blauwe broek te zijn. De rest van de kleding past er niet helemaal bij.
Ahw, zonde. Of ga het nog wel gebruiken?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:44 schreef Lot_1 het volgende:
Goedik heb zojuist het fotobehang uit de doos gehaald wat ik ruim 1,5 jaar geleden gekocht heb. Het was de bedoeling om dat in juni 2019 op de muur te plakken, maar 4 dagen voordat ik dat had gepland te doen, beviel ik.
Nu dus voor het eerst het behang bekeken.. is het veel donkerder dan de bedoeling was
Daarom heb ik het nog steeds aan. Broek zit lekker en da's t belangrijkstquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Hoax, kantoor perikelen bestaan niet meer
Ja, hij is minstens 70 en loopt in een coltrui en een bruine corduroy blazer, met zo'n rond bruin brilletje. Hij heeft de meest antieke woordenschat ooit, dat zelfs ik (en ik heb prima taalgevoel) hem soms moet vragen wat hij bedoelt. Hij zei deze week dat hij het zo leuk vond dat hij nu bij de autisme-instelling is komen werken, want hij heeft nog nooit zulke beleefde cliënten gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:39 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Een rare meneerAls het maar aansluit bij wat je nodig hebt hè? Klinkt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |