Op zich wel grappig dat wij, ondanks naar dezelfde beelden te kijken, een verschillende analyse over de bewoners kunnen geven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem, een beetje klikken met iedereen lijkt me normaal. En hij wil dat het gedoe stopt over verliefdheid. Niets mis mee, goede vent. Hij had René en Jill niet moeten nomineren, dat was dom, verder weinig verwijtbaar gedrag. Soms wat te negatief. Zet zich in (meer dan sommige anderen..), is enthousiast.
..We gaan er vast niet uitkomen
En ik denk dat ze beide baat hebben aan elkaar en een beetje gebruiken. Jill net zo goed, Ze weet dat ze niet bij de andere te vaak moet aankomen met was ik goed?? Heb je gehoord wat BB over me zei....En Thomas gaat daar gretig op in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat wij, ondanks naar dezelfde beelden te kijken, een verschillende analyse over de bewoners kunnen geven.
Maar dat is in het echte leven ook vaak zo.
Jij ziet goede wil in Thomas zijn gedrag, maar ik zie manipulatie
![]()
Ik ben het eens met yolkquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat wij, ondanks naar dezelfde beelden te kijken, een verschillende analyse over de bewoners kunnen geven.
Maar dat is in het echte leven ook vaak zo.
Jij ziet goede wil in Thomas zijn gedrag, maar ik zie manipulatie
![]()
Dat was zijn strategie. Hij is niet overstuur omdat Daan en Naat weg zijn. Jowi misschien, maar omdat zijn hele gameplay nu aan duigen ligt. Hij is nu goodwill aan het kweken met behulp van Jill, om terug in het spel te komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is al vanaf dag 1 gaan samen heulen met de Nederlanders om de Belgen naar huis te stemmen en zo de finale te halen.
Maar nee hoor, ie is totaal niet manipulatief of sneaky of slangerig![]()
Slaap allemaal maar rustig verder
Die bal gaat niet op. Ik denk dat ze misschien het anders gaan doen. De ene week mogen de Belgen onderling stemmen, de andere week de Nederlanders. Anders wordt het te voorspelbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Gooi morgen die nieuwen er maar in des te langer ze de tijd hebben om zich te acclimatiseren... anders zijn gelijk de lul maandag bij de nominaties..
Er gaat deze week niemand uit toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Gooi morgen die nieuwen er maar in des te langer ze de tijd hebben om zich te acclimatiseren... anders zijn gelijk de lul maandag bij de nominaties..
Sorry maar hebben de Belgen dat niet gedaan We hebben dat niet gezien maar die afspraken waren er ook. Daarom geef ik John de Mol gelijk Je kunt geen 2 landen in 1 huis zetten Tuurlijk trekt dat naar elkaar toe. Als er geen nieuwe bewoners zouden komen wie denk je dat er dan nu aan de beurt zouden zijn? Jill als allereerstequote:Op woensdag 3 februari 2021 01:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is al vanaf dag 1 gaan samen heulen met de Nederlanders om de Belgen naar huis te stemmen en zo de finale te halen.
Maar nee hoor, ie is totaal niet manipulatief of sneaky of slangerig![]()
Slaap allemaal maar rustig verder
De Belgen hebben in het begin genomineerd als een kip zonder kop, daar waar de 'Ollanders er al direct met gestrekt been ingingen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry maar hebben de Belgen dat niet gedaan We hebben dat niet gezien maar die afspraken waren er ook. Daarom geef ik John de Mol gelijk Je kunt geen 2 landen in 1 huis zetten Tuurlijk trekt dat naar elkaar toe. Als er geen nieuwe bewoners zouden komen wie denk je dat er dan nu aan de beurt zouden zijn? Jill als allereerste
Hier wel. Ze slapen nog op 2 streams.quote:
@DGK_Tegengas kan dit wellicht voor je verzorgen, weet je ook een tijdstip? Dat maakt het voor hem wat makkelijker zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:05 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft er iemand een opname van. Het gesprek tussen Thomas en Michel van op de bank van gisterenavond. Niet de speeddate
quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:11 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen,
Pat en michel zijn wakker,ontdekken dat de klok verzet is ( dit deed thomas vanacht)
Michel doet wat daan altijd avonds deed, kleedjes opvouwen en netjes neerleggen op de bank, handdoeken van de vloer oppakken en wegbrengen naar de was.
Pat zn been voelt beter niet slechter en gaat zich wassen en tandenpoetsen.
Nick komt er ook uit en ontdekt dat er boodschappen staan in de voorraadkamer die open is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |