841 reacties genot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:23 schreef RipCity het volgende:
Talitha is er klaar mee
https://www.mediacourant.(...)tregelen-slaat-door/
Ik hoop dat de Elfstedentocht georganiseerd kan worden, maar dat de regering geen uitzondering maakt en mensen als Urben de hele maand in alle talkshows en radioprogramma’s komen jankenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Erben Wennemars, Mark Tuitert, Wopke Hoekstra en Lenie van der Hoorn over de oplopende Elfstedenkoorts
Met het koude winterweer is de schaatskoorts toegeslagen.
Elfstedenkoortsquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Erben Wennemars, Mark Tuitert, Wopke Hoekstra en Lenie van der Hoorn over de oplopende Elfstedenkoorts
Met het koude winterweer is de schaatskoorts toegeslagen.
Ik hoop dat iedereen lekker gaat genieten van de sloten, vaarten en vijvers in de buurt.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de Elfstedentocht georganiseerd kan worden, maar dat de regering geen uitzondering maakt en mensen als Urben de hele maand in alle talkshows en radioprogramma’s komen janken
Niet zo gepast voor een talkshow-presentator.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:23 schreef RipCity het volgende:
Talitha is er klaar mee
https://www.mediacourant.(...)tregelen-slaat-door/
Wat je genot noemt.quote:
Er is toch geen talkshow die zich echt richt op diepgravende inhoudelijke interviews met deskundigen? Daar is het format helemaal niet naar.quote:
Kalm aan Satan!quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Elfstedentocht georganiseerd kan worden, maar dat de regering geen uitzondering maakt en mensen als Urben de hele maand in alle talkshows en radioprogramma’s komen janken
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe K-Pod is uit!!
[ twitter ]
zeker checkenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe K-Pod is uit!!
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |