Of je noemt het de B117-variant en probeert anderen daarin mee te krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, de oude variant kan prima de Chinese variant genoemd worden ondanks dat er een aantal mutaties plaatsgevonden hebben sindsdien.
Ook het RIVM rapporteert die betrouwbaarheidsintervallen. En ik denk niet zozeer dat ze nu direct een stijging verwachten, wel deze week afvlakking. De R van 15 januari is ook niet significant onder de 1, hè. Er is betrekkelijk weinig nodig om deze boven de 1 te duwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, dat is fair. Maar die onzekerheidsmarges raken wel verloren in de gesprekken en publicaties erover. Er wordt op dit moment (door het RIVM) over gesproken alsof we deze week een gigantische stijging gaan krijgen. Ik hoop het uiteraard niet, maar als ie deze week niet komt, klopt er iets niet aan de cijfers.
Ja ja je punt is duidelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan kunnen we de 'oude' variant ook prima de Chinese noemen
1 Juni of 2 Juni? Dat moet ik even weten, op 2 Juni krijg ik een keuken bezorgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:59 schreef Grems het volgende:
[..]
Bij deze gaat het denk ik tot circa 2025 duren schat ik zo
Net zoals in Zweden, Belarus en Brazilië. De lijken liggen daar torenhoog opgestapeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:53 schreef D_A het volgende:
[..]
Lekker struisvogelen en dan zoals in de US je opa en oma op straat laten liggen omdat er geen plek is in 't mortuarium.
Omdat je de sterftecijfers precies kan volgen, de Who dat ook gemeld heeft. Onder de vijftig zijn er weinig opnames en weinig doden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:58 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat sommige mensen er zulke complottheorieën op na houden dat ze echt denken de overheid willens en wetens zijn bevolking onder de duim wil houden. Dit is godverdomme geen Noord-Korea of China.
Wij zijn een modern Westers democratisch land die met een fucking pandemie te maken heeft en zo goed en kwaad als het kan probeert om dat onder controle te krijgen.
En ja, er gaat veel fout en ja, de overheid weet nog steeds niet alles. Maar dat weet niemand. Ze doen echt hun best.
En als je denkt dat het allemaal een vooropgezet plan is om de bevolking zoveel mogelijk onder de duim te houden mag je wat mij betreft een enkeltje GGZ boeken.
Het zijn varianten op het Chinese virus inderdaad, bijzonder dat je alleen bij de variaties hun oorsprong mag benoemen dat wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan kunnen we de 'oude' variant ook prima de Chinese noemenOm het makkelijk te houden.
Dus iedereen boven de 50 heeft maar pech?quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:00 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Omdat je de sterftecijfers precies kan volgen, de Who dat ook gemeld heeft. Onder de vijftig zijn er weinig opnames en weinig doden.
Dit rijtje ontgaat me even.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Net zoals in Zweden, Belarus en Brazilië. De lijken liggen daar torenhoog opgestapeld.
Medio september denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
1 Juni of 2 Juni? Dat moet ik even weten, op 2 Juni krijg ik een keuken bezorgt.
Ik heb geen twitter dus dat wordt hem nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je noemt het de B117-variant en probeert anderen daarin mee te krijgen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat 'ie zelf wel weet wanneer z'n keuken komt.quote:
Het probleem met de vaccins is dat men het simpelweg niet weet en dat het dus een gok blijft, de kans word groot gezien dat je zelfs maanden er tussen kunt laten, probleem is, wie gaat dat gokken? Ik denk niet dat veel mensen die beslissing zouden durfen nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:01 schreef ipa84 het volgende:
Voor mensen die al een keer besmet zijn geweest met corona is misschien 1 dosis van een mRNA vaccin ook genoeg.
[ twitter ]
Ik ben inmiddels een expert in het inschatten wanneer iemand een wappie gaat worden, graag gepast respect voor mijn vaardigheden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie zelf wel weet wanneer z'n keuken komt.
Uit die afbeelding leid ik af dat de tweede dosis voor beide groepen nauwelijks een meerwaarde had.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:01 schreef ipa84 het volgende:
Voor mensen die al een keer besmet zijn geweest met corona is misschien 1 dosis van een mRNA vaccin ook genoeg.
[ twitter ]
JIJ BENT ZEKER VAN DE MSM!quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een expert in het inschatten wanneer iemand een wappie gaat worden, graag gepast respect voor mijn vaardigheden.
De B117 is juist de Britse mutatie. De varianten die we hiervoor hadden waren de 20a, 20c, 20a EU2 en de 20e eu1.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je noemt het de B117-variant en probeert anderen daarin mee te krijgen.
[ afbeelding ]
Verdiep je eens in de globalistische agenda van de EU, dan ga je inzien dat deze pandemie en maatregelen ze verdomde goed uitkomt voor het behalen van hun goals.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:58 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat sommige mensen er zulke complottheorieën op na houden dat ze echt denken de overheid willens en wetens zijn bevolking onder de duim wil houden. Dit is godverdomme geen Noord-Korea of China.
Wij zijn een modern Westers democratisch land die met een fucking pandemie te maken heeft en zo goed en kwaad als het kan probeert om dat onder controle te krijgen.
En ja, er gaat veel fout en ja, de overheid weet nog steeds niet alles. Maar dat weet niemand. Ze doen echt hun best.
En als je denkt dat het allemaal een vooropgezet plan is om de bevolking zoveel mogelijk onder de duim te houden mag je wat mij betreft een enkeltje GGZ boeken.
Uiteraard komt ze dat goed uit, neemt niet weg dat Covid zelf gewoon nog een serieus probleem is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de globalistische agenda van de EU, dan ga je inzien dat deze pandemie en maatregelen ze verdomde goed uitkomt voor het behalen van hun goals.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de globalistische agenda van de EU, dan ga je inzien dat deze pandemie en maatregelen ze verdomde goed uitkomt voor het behalen van hun goals.
Ja man ze hebbe gewoon effe een virusje bestelt via het dark wep hehequote:Op woensdag 3 februari 2021 00:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zouden ze het daarom niet met alle liefde extra lang willen rekken?quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard komt ze dat goed uit, neemt niet weg dat Covid zelf gewoon nog een serieus probleem is.
Daar krijg je niet de gelegenheid toe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee.
Als dit alles achter de rug is ga ik weer gewoon lekker voetballen, naar het voetballen toe, twee weken all in naar Turkije Raki klappen, 2 weken lang stomdronken naar beneden van piste 5A in Kitzbuhl en na een paar jaar was het allemaal een boze droom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |