quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wil zomaar even zeggen dat jullie allemaal schatten zijn en dat ik vrijdag fijn mee kom posten als VI er weer is.
Dat was het xxx
Wil zomaar even zeggen dat jullie allemaal schatten zijn en dat ik vrijdag fijn mee kom posten als VI er weer is.
Dat was het xxx
Dat was het xxx
Dat was het xxx
Vriendin van de show is er. @Wereldgozerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Erg mooi. Kijk nu al uit naar vrijdag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
jaaa lavenderrGODINquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Gaaf, zal ik jou als beloning een dick pic sturen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Hartstikke lief aanbod maar ik heb al gegeten. Toch bedankt. Het is de gedachte die telt ;Pquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaaf, zal ik jou als beloning een dick pic sturen?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Kijk nu al uit naar vrijdag.
[ afbeelding ]
Zo zeg, heeft dit nog een speciale reden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Ja, dan lopen onze abo's af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo zeg, heeft dit nog een speciale reden?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:thebradgetv
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:thebradgetv
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was weer even geleden ja.
[ afbeelding ]
Ja want de winterzon is niet fel, ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een pittige mening over mensen die in januari (in NL) een zonnebril ophebben.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?
@:Caland
@:fetX
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:muskusboktor57
Check deze grap.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want de winterzon is niet fel, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |