Zal wel niet lang duren voordat ze hem daar weer zat zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Namens de gehele VBL SC:
Erg mooi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe JessicaGodin docu is uit. @:maxi-mus![]()
![]()
![]()
Dan zal Vroomshoop er ook wel in voorkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Videoland net opgezegd @Calandquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Zit iedereen daar aan de Crystal Meth?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal Vroomshoop er ook wel in voorkomen.
Niet dat ik weet in ieder geval, maar:quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit iedereen daar aan de Crystal Meth?
https://www.tubantia.nl/t(...)meth-bende~a43d1fb3/quote:Het ontmantelde drugslab in Vroomshoop blijkt steeds meer een onderdeel te zijn van een omvangrijk netwerk in de crystal meth-productie. Een Chileen (60) en een Mexicaan (40) trekken in die bende aan de touwtjes, aldus justitie.
Wow, jullie zijn allemaal drugsbaronnen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet in ieder geval, maar:
[..]
https://www.tubantia.nl/t(...)meth-bende~a43d1fb3/
Ik houd niet van (pogingen tot) inhoudelijke podcastsquote:
BIDEN RULES, TRUMP SUCKS.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wil zomaar even zeggen dat jullie allemaal schatten zijn en dat ik vrijdag fijn mee kom posten als VI er weer is.
Dat was het xxx
Wil zomaar even zeggen dat jullie allemaal schatten zijn en dat ik vrijdag fijn mee kom posten als VI er weer is.
Dat was het xxx
Dat was het xxx
Dat was het xxx
Vriendin van de show is er. @Wereldgozerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Erg mooi. Kijk nu al uit naar vrijdag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
jaaa lavenderrGODINquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Gaaf, zal ik jou als beloning een dick pic sturen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Hartstikke lief aanbod maar ik heb al gegeten. Toch bedankt. Het is de gedachte die telt ;Pquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaaf, zal ik jou als beloning een dick pic sturen?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Kijk nu al uit naar vrijdag.
[ afbeelding ]
Zo zeg, heeft dit nog een speciale reden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Ja, dan lopen onze abo's af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo zeg, heeft dit nog een speciale reden?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:thebradgetv
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:thebradgetv
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was weer even geleden ja.
[ afbeelding ]
Ja want de winterzon is niet fel, ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een pittige mening over mensen die in januari (in NL) een zonnebril ophebben.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?
@:Caland
@:fetX
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:muskusboktor57
Check deze grap.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want de winterzon is niet fel, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |