WAAROM maakt die dan überhaupt een kaart?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
MAAAR
OPNIEUW
Hij zei toch 2340894098324789432 keer dat deze kaart alléén bedoelt is voor de nabije toekomst TOTDAT genoeg mensen gevaccineerd zijn om de maatregelen af te schaffen????
En dat hij nog tig keer geupdate gaat worden?
Nee, dat is de conclusie uit jouw woorden. Scholen moeten open, er komt een hoop gezeik dat het veilig moet dus komen er daar aanbevelingen voor en dan is het ineens weer 'werkt niet'.quote:
Wat is "genoeg"? Wanneer vormt het virus geen probleem meer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen gevaccineerd zijn zodat het virus niet langer een probleem vormt gaat die kaart de prullenbak in.
weet je hoelang het in NL gaat duren voordat er genoeg mensen gevaccineerd zijn ????quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
MAAAR
OPNIEUW
Hij zei toch 2340894098324789432 keer dat deze kaart alléén bedoelt is voor de nabije toekomst TOTDAT genoeg mensen gevaccineerd zijn om de maatregelen af te schaffen????
En dat hij nog tig keer geupdate gaat worden?
42%quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is "genoeg"? Wanneer vormt het virus geen probleem meer?
Hongarije prikt al met SputnikVquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef rutger05 het volgende:
Het Sputnik-vaccin lijkt prima te zijn (92 procent effectief) en Rusland wil ons helpen.
Hopelijk gaat de EU hier zo snel als mogelijk op in en anders moet Nederland zelf Rusland benaderen hierover.
Q42022 met een beetje mazzel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
weet je hoelang het in NL gaat duren voordat er genoeg mensen gevaccineerd zijn ????
dat duurt nog wel even
Ja die fles pakken ze je ook nog afquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef josja het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Nog een maand niet werken ik ben het spuugzat. Lig nog net niet in bed met de fles. Begin morgen maar eens obstinaat met de jacht naar een thuiskapper.
Ik bedoel dat het nog steeds de mogelijkheid biedt. Ik snap heel goed dat jij naar kantoor gaat en ik wil ook afentoe wel ff naar kantoor, maar 5 dagen is ook weer zoiets. Zolang er geadviseerd wordt thuis te werken blijft die flexibiliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lekker voor wat? Ik vind thuiswerken helemaal niet lekker. Ja, voor een dagje in de week, of een paar dagen. Niet een heel jaar... Maar goed, ik ben allang weer deels naar kantoor. Dat is het beleid dat je creëert als je geen enkel vooruitzicht biedt aan kantoorpersoneel.
Israel.......voorbeeld dat het dus niet zo is. Mensen die verwachten dat de maatregelen opgeheven worden als grote gros is gevaccineerd noem ik heel naief.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is "genoeg"? Wanneer vormt het virus geen probleem meer?
Ja waanzinnig om te doen alsof er vanaf nu perspectief is. Je mag blij zijn als je in de zomer keer op terras zit. De stukken over maatregelen, exit strategie en vaccinaties geven geen enkele aanleiding voor de suggestie die de jonge doet. Ik vind het grenzen aan volksverlakkerij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Maar hij zegt ook al ongeveer 69 keer dat dat genoeg is om maatregelen af te schaffen. Nu ook weer.
Niet veel meer dan gemiddeld in de leeftijdsgroep die op de IC belandt. Onder mannen van 50 - 70 jaar heeft zo'n 60% overgewicht en 70% van de mensen op de IC heeft overgewicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:16 schreef JosMert het volgende:
[..]
Feit is dat buiten de ouderen die risico’s hebben op gevolgen voor corona gewoon gezonder moeten leven. Meeste ic patienten hebben obesitas.
Oh boi. Ik snap echt niet dat hij ook geen extra hulp krijgt, niet eens vanwege de fouten, maar omdat dit van een persoon verwachtten toch gewoon niet menselijk is??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Staart voor zich uit in de leegte als Rutte spreekt. Lijkt heel afwezig. Geen energie. Wat dikker geworden. Beetje angstig ook
Nogmaals, Sputnik is niet goedgekeurd en totdat het wel goedgekeurd is gebeurt er helemaal niks met Sputnik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef rutger05 het volgende:
Het Sputnik-vaccin lijkt prima te zijn (92 procent effectief) en Rusland wil ons helpen.
Hopelijk gaat de EU hier zo snel als mogelijk op in en anders moet Nederland zelf Rusland benaderen hierover.
Ja, dat is waar. Misschien laten ze het bewust zo. Los van dat het juridisch lastig ligt, willen ze misschien stiekem ook die flexibiliteit bieden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef chratnox het volgende:
Zolang er geadviseerd wordt thuis te werken blijft die flexibiliteit.
Daar zijn zowel de bevolkingsopbouw en omstandigheden anders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef JosMert het volgende:
[..]
Israel.......voorbeeld dat het dus niet zo is. Mensen die verwachten dat de maatregelen opgeheven worden als grote gros is gevaccineerd noem ik heel naief.
Voor de meeste mensen is corona ook een ver van je bed show. Dus dit gevoel gaat landelijk sterker worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik echt geneigd bent om een dikke middelvinger richtig de overheid te geven en lekker een feestje te gaan vieren met 20 mensen. Hebben meer mensen dit gevoel? Waar de fok moet je nou je ongenoegen kwijt, waar reageer je op af? Werken, sporten, drinken helpt niet. Het blijft maar onafgebroken zo doorgaan terwijl bovendien we veel sneller hadden kunnen vaccineren. Ik neig er echt toe een complete ommezwaai te maken en te denken van iedereen kan me wat. Natuurlijk weet ik hartstikke goed dat dit niet de bedoeling is, maar toch is de neiging sterk aanwezig.
Voor wat houvast en een indicatie voor de komende paar maanden. (Hij twijfelde over tot mei of juni).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
WAAROM maakt die dan überhaupt een kaart?
Hebben ze niets beters te doen dan?
Sneller en beter vaccineren?
Man man man...
Bron; logisch nadenken.quote:
In Hongarije prikken ze gewoon met SputnikVquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, Sputnik is niet goedgekeurd en totdat het wel goedgekeurd is gebeurt er helemaal niks met Sputnik.
Tja ik denk dat na deze persco de kans dat de kamer via een motie gaat afdwingen dat er iemand naast Hugo komt alleen maar groter is geworden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Oh boi. Ik snap echt niet dat hij ook geen extra hulp krijgt, niet eens vanwege de fouten, maar omdat dit van een persoon verwachtten toch gewoon niet menselijk is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |