Weinig want ze waren dichtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef beantherio het volgende:
Hoeveel mensen zijn er de afgelopen maanden eigenlijk besmet geraakt in winkels? Bestaan daar cijfers over?
Dit gaat echt niet om coronaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dit nou weer???
Het kabinet heeft een aantal extra maatregelen aangekondigd die nog niet op de oude routekaart stonden, vooral in de categorieën Ernstig en Zeer Ernstig. Zo kan in de toekomst al eerder een verbod op bezit en gebruik van alcohol worden afgekondigd
https://www.ad.nl/politie(...)-weergeven~afebadae/
Brulaap eerder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Bruls: 3 man in de rij, en ik sluit de winkel. Zelfde Bruls zit met 5 man aan tafel bij M.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef eragon2890 het volgende:
Ik zei het toch~
"Als kwetsbare mensen allemaal gevaccineerd zijn", ik weet niet of het mei of juni is, kunnen we afscheid nemen van maatregelen.
Aha. Zie daar waarom het garantiefonds uit gaat van 1 juli. Omdat mei of juni onzeker is.
Cruciaal antwoord, dat.
Nee, er is argwaan over Sputnik omdat de procedures niet gevolgd zijn bij de ontwikkeling daarvan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker, maar ik denk dat er toch ook wel een bepaald soort argwaan is richting dat land.
Het is vast wel eens onderzocht. Vanuit de cijfers van contactonderzoeken moet dat vast wel vast te stellen zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe wil je daar achter komen? Ik ken wel mensen die niet hebben kunnen herleiden hoe ze besmet zijn geraakt.
Ik neem aan dat hij alle maatregelen bedoeld? Zo ja is dat een prima antwoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef eragon2890 het volgende:
Ik zei het toch~
"Als kwetsbare mensen allemaal gevaccineerd zijn", ik weet niet of het mei of juni is, kunnen we afscheid nemen van maatregelen.
Aha. Zie daar waarom het garantiefonds uit gaat van 1 juli. Omdat mei of juni onzeker is.
Cruciaal antwoord, dat.
Met iets wat amper plaatsvindt hoef je ook geen rekening te houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef Chia het volgende:
[..]
In de routekaart wordt geen rekening gehouden met vaccinaties, dus tot die tijd wel iig.
Wat een waanzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dit nou weer???
Het kabinet heeft een aantal extra maatregelen aangekondigd die nog niet op de oude routekaart stonden, vooral in de categorieën Ernstig en Zeer Ernstig. Zo kan in de toekomst al eerder een verbod op bezit en gebruik van alcohol worden afgekondigd
Routekaart bestuurders versiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef popje het volgende:
Zijn er aantallen besmettingen verbonden aan de niveau's op deze routekaart of dat nog niet?
En dat is nog maar de kwetsbare mensen. Ik vrees dat we 2021 niet eens gaan halen voor de hele bevolkingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef eragon2890 het volgende:
Ik zei het toch~
Cruciaal antwoord, dat.
Omdat hij net letterlijk zei dat maatregelen losgelaten kunnen worden als risicogroepen gevaccineerd zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
In Q2 hoopt men de risicogroepen gevaccineerd te hebben (lukt vast niet). Dus hoe mensen denken dat in de zomer alles weer normaal is, is mij een raadsel
Goede inhoudelijke reactie ook.quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dit nou weer???
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hé, NRC heeft wel een kwaliteitsjournalist gestuurd
Analyse: besmettingen vinden nergens plaatsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is vast wel eens onderzocht. Vanuit de cijfers van contactonderzoeken moet dat vast wel vast te stellen zijn.
Klopt. Daarom kijken we naar wat prioriteit heeft voor de maatschappij als geheel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor jou prioriteit heeft is dat voor een ander niet, is gewoon de realiteit hoor.
Gezien het feit dat het gekoppeld lijkt aan dat garantiefonds waarin ze denken dat we vanaf 1 juli weer met 60.000 op een hei kunnen staan hossen, lijkt dat me duidelijk ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij alle maatregelen bedoeld? Zo ja is dat een prima antwoord.
Bruls is de perfecte ironie. Zelf baggervet zijn en dan over de volksgezondheid gaan.quote:
De VVD heeft een politieke agenda om alcohol te verbieden? Oké.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet om coronawat een onzin, wat heeft alcohol met corona te maken? Dit is het doordrukken van je politieke agenda.
Wist niet dat er nog vragen werden beantwoord. Even weer ingeschakeld, stelde die net ook de vraag over het thuiswerken?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hé, NRC heeft wel een kwaliteitsjournalist gestuurd
Maar hij zegt ook al ongeveer 69 keer dat dat genoeg is om maatregelen af te schaffen. Nu ook weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En dat is nog maar de kwetsbare mensen. Ik vrees dat we 2021 niet eens gaan halen voor de hele bevolking
Niemand, want in de supermarkt raak je niet besmet. Het virus is alleen besmettelijk op plekken waar je plezier hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef beantherio het volgende:
Hoeveel mensen zijn er de afgelopen maanden eigenlijk besmet geraakt in winkels? Bestaan daar cijfers over?
Bruls is burgemeester, die gaan dus niet over de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bruls is de perfecte ironie. Zelf baggervet zijn en dan over de volksgezondheid gaan.
Die worden toch wel uitgesteldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef quirina het volgende:
Ach ja mensen de verkiezingen komen er weer aan.
Weet wat je gaat stemmen.
Ah oké, dus deze routekaart is inderdaad bedoeld voor de huidige situatie (Britse variant, mogelijke 3e golf, weinig gevaccineerd) en niet als algemene exitstrategie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dit nou weer???
Bewaar dit maar als quote: de verkiezingen zullen ze gaan uitstellen. Mark my words.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef quirina het volgende:
Ach ja mensen de verkiezingen komen er weer aan.
Weet wat je gaat stemmen.
In de nieuwe routekaart wordt nog niet rekening gehouden met een volledige terugkeer naar normaal. Sterker nog, de Britse variant van het coronavirus houdt ons voorlopig nog in zijn greep. Dus is een landelijke terugkeer naar een lichtere fase de komende tijd niet aan de orde.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef Gunner het volgende:
Heeft iemand die nieuwe routekaart al gezien? Dat gaat hem echt niet meer normaal worden.
Welk deel van het leven heb jij normaal gevonden sinds maart 2020?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef Gunner het volgende:
Heeft iemand die nieuwe routekaart al gezien? Dat gaat hem echt niet meer normaal worden.
De maatschappelijke onderbouwing is allang niet meer van toepassing.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kijken we naar wat prioriteit heeft voor de maatschappij als geheel.
Nee dacht dat er een andere link onder mijn ctrl+v zat, maar hij had de download zelf alquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij jouw computer, hè.
https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef Gunner het volgende:
Aantal positieve testen per week per 100.000 inwoners staat in die routekaart, jouw getal is per dag denk ik?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef matthijst het volgende:
Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners: 4,3
Nou. Doe de cafés maar weer open hier
Want?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De maatschappelijke onderbouwing is allang niet meer van toepassing.
Indirect, of niet meer mensen naar kantoor gaan als de scholen open gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog vragen werden beantwoord. Even weer ingeschakeld, stelde die net ook de vraag over het thuiswerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |