quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Plaatje gecontroleerd overigens. Is een jpg en geen gif.
Ter info
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 3.561 nieuw gemelde positieve testen
- 218 nieuwe ziekenhuisopnames
- 29 nieuwe IC-opnames
- 83 nieuwe overlijdens
West Brabant erken ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, hier zeg je geen wè, maar wa. Misschien WestBrabants dan of zo, maar dat is meer Zeelands.
quote:
Het Britse virus is daar verdrongen door het Nederlandse virus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef tja77 het volgende:
Overigens is de dalende lijn in de UK steiler naar beneden de afgelopen 3 weken dan de dalende lijn hier in Nederland.
Hebben ze daar strengere maatregelen dan hier?
Is ook niet zo gek:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:19 schreef Momo het volgende:
Ik ken toch ook best wat mensen die covid hebben gehad. Betreft dan bijna allemaal familie,vrienden en kennissen, of grootouders van vrienden, meestal uit Twente. Twee overlijdens (80+ allebei). Een IC opname van iemand van ongeveer 60 jaar en een gewone ziekenhuisopname van iemand begin 40 jaar. Die 80 plussers waren al heel zwak, die andere twee geen risicoprofiel toch heel ziek geweest. Meeste jonge mensen hadden wel nauwelijks klachten.
Ik doe dat altijd, geen hond die er iets van zegt. Als ze het zouden zeggen doe ik hem wel op, heb geen zin in gezeik met het personeel. Maar nog nooit iets gehoord. Ga wel op een rustig tijdstip, net voor de avondklok.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef reconhellz het volgende:
Vandaag heerlijk zonder mondkapje in de supermarkt. Ze wouden of hadden de politie gebeld. Deze wereld is compleet krankjorum geworden.
Hier zeggen we dat wel (tussen Den Bosch en Eindhoven).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, hier zeg je geen wè, maar wa. Misschien WestBrabants dan of zo, maar dat is meer Zeelands.
Dat hakt er flink in bij die groep 90+ Ik ben bang dat het bij de groep 100+ of 110+ helemaal hard toeslaat. Gelukkig beginnen ze daar als eerst met vaccinatie.quote:
Dat zeg ik Zeelands! (dorp dan).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier zeggen we dat wel (tussen Den Bosch en Eindhoven).
De groep 110+ is al gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:25 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat hakt er flink in bij die groep 90+ Ik ben bang dat het bij de groep 100+ of 110+ helemaal hard toeslaat. Gelukkig beginnen ze daar als eerst met vaccinatie.
Oh ja. Dat wist ik eigenlijk wel natuurlijk. Komt inderdaad wel dom over, zodat al mijn intelligente opmerkingen hier meteen teniet worden gedaan..quote:
Ah, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik Zeelands! (dorp dan).
Jij houdt een lijstje bij?.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat het verschil is met de schijtebroeken in april, dat mensen nu zien dat het blijkbaar niet zo erg is als je besmet raakt.
Ik ken inmiddels 34 mensen die besmet zijn geweest (ik houd een lijstje bij ja), daarvan zijn er twee 3 dagen in het ziekenhuis geweest (niet op de IC). Daarna weer naar huis en nergens last van. Die 2 waren grote risicofactoren, de een 78 en COPD en altijd al moeite met ademen, de ander 60 jaar en 160 kg. De andere 32 hadden nergens last van of lichte griepverschijnselen.
Niks om schijt van in je broek te krijgen.
Maar even serieus, denk dat dat de reden is dat veel mensen iets hebben van, het zal allemaal wel. Ik wel in ieder geval.
19u en er zal weinig perspectief worden geboden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:25 schreef eragon2890 het volgende:
Maar goed, staat die perspectief persconferentie nou nog voor vanavond of niet?
Ja precies. Verdomme. Maar ze bedoelde dat dorp ergens achter in Brabant.quote:
Meijerijstad, maar daar zegt de ene ook wa en de andere wè. Ligt een beetje aan hoe plat je ouders praten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik Zeelands! (dorp dan).
Dat ze maar een lang en gelukkig leven (in lockdown) mogen leiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
De groep 110+ is al gedaan.
Hulde voor onze vaccinatie eindbazen![]()
![]()
Nee hoor. Laatst zaten we met wat vrienden bij elkaar (ssttt) en toen vroegen we dat af hoeveel mensen we kenden en even opgeschreven. Verder niets mee gedaan hoor. Maar iedereen kende er wel meer dan 30, verschillend van elkaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij houdt een lijstje bij?.
hier moet ik even van bijkomen...
zet je daar ook namen in? en hoeveel mensen die weer hebben besmet enzo?
https://www.lc.nl/binnenl(...)vooraf-26469320.htmlquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:25 schreef eragon2890 het volgende:
Maar goed, staat die perspectief persconferentie nou nog voor vanavond of niet?
Als we in de winkelstraten al apen en beren zien dan stelt 'perspectief' waarschijnlijk vrij weinig voor.quote:Winkels kunnen alleen open om bestellingen op te laten halen met goede afspraken vooraf, zegt staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken. "Als je het doet, dan moet het op zo'n manier dat het niet weer leidt tot drukke winkelstraten waar mensen elkaar ontmoeten", zegt zij.
Op eventuele versoepelingen van de strenge coronamaatregelen die het kabinet volgens ingewijden dinsdagavond aankondigt, wil Keijzer niet te veel vooruitlopen. Maar: "het is belangrijk dat we perspectief bieden, dat er mogelijkheden zijn om te ondernemen", zegt de CDA-bewindsvrouw.
Dan behoor je tot de FOK! doelgroep, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
34!???!
Vier - en - dertig??? Are you serious?
ik ken geeneens 34 mensen, laat staan dat ze allemaal covid gehad hebben![]()
...... oh wacht. ik heb zojuist bekend dat ik geen vrienden heb
Aw shucks.... hoor ik toch nog ergens bijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan behoor je tot de FOK! doelgroep, gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |