Dan doe je ze met wind mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:07 schreef NightDancert het volgende:
Ik join team "opbokken met die wind und schnell"
Intervallen met wind tegen blazen je helemaal op.
Alles wind mee is wat lastig als je in totaal 8 km aan tempo's hebt. Dan wordt het wel een wat lange warming-up.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan doe je ze met wind mee.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Alles wind mee is wat lastig als je in totaal 8 km aan tempo's hebt. Dan wordt het wel een wat lange warming-up.
Elf kilometer: done!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 04:45 schreef minilot het volgende:
Knie is niet vervelend gaan doen na de acht kilometer eergister, dus eens kijken hoe de tien kilometer zodadelijk gaat
Nee dat zeker niet, ik heb gevoelige darmen vooral tijdens het lopen, en daar kreeg ik nu zonder iets gegeten te hebben al weer last van. Als ik wat eet moet ik het eerst weer echt laten zakken en wachten tot ik naar de wc ben gegaan🙈 al zou een stuk banaan misschien nog net kunnen maar dat zal ook niet veel schelen qua energiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 04:45 schreef minilot het volgende:
Knie is niet vervelend gaan doen na de acht kilometer eergister, dus eens kijken hoe de tien kilometer zodadelijk gaat
@:La_Tramposa Kun je 's morgens dan niet even een banaantje en een lik pindakaas naar binnen gooien ofzo?
Net 23km dit gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als de prut weg is... lekker kort kort stoempen.
Ja lastig dus. Goed advies is met de gesloten winkels lastig te krijgen. Wellicht dat je met een mailtje naar een lokale winkel verder komt. Zou je maat, type schoen, foto's van onderkant van je schoen en exact aangeven waar je blaren krijgt meesturen. Misschien dat ze op basis daarvan een advies kunnen geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:31 schreef Rickocum het volgende:
Toppers. Ik wil graag weer hardlopen. Ik heb momenteel schoenen maar die zorgen ervoor dat ik blaren krijg in het midden van de binnenkanten van mijn voet.
Enig idee hoe ik in deze coronatijden de juiste schoen vind?
Ik heb het een tijdje gehad in het begin, maar door andere sokken kon ik het oplossen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:31 schreef Rickocum het volgende:
Toppers. Ik wil graag weer hardlopen. Ik heb momenteel schoenen maar die zorgen ervoor dat ik blaren krijg in het midden van de binnenkanten van mijn voet.
Enig idee hoe ik in deze coronatijden de juiste schoen vind?
Was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja lastig dus. Goed advies is met de gesloten winkels lastig te krijgen. Wellicht dat je met een mailtje naar een lokale winkel verder komt. Zou je maat, type schoen, foto's van onderkant van je schoen en exact aangeven waar je blaren krijgt meesturen. Misschien dat ze op basis daarvan een advies kunnen geven.
Dat kan zeker meespelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gehad in het begin, maar door andere sokken kon ik het oplossen.
??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:40 schreef DeLuna het volgende:
21.21km in lang-drie kwart maar dat had best lang-kort kunnen zijn. Lange mouwen met deze wind vind ik dan wel weer fijn bij deze temperaturen (..)
Nou was het hier vanochtend nog 9 graden toen ik vertrok en de wind was 22km/u in de polder. Later was het wel wat warmer en had ik misschien best in t-shirt gekund maar ik ben dan ook een beetje een koukleumquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Corniel het volgende:
[..]
??
Met 15 graden loop ik gewoon kort-singlet. En ik ben vast niet de enige.
Met duurloopjes loop ik in shirt, maar morgen met tempoblokken gaat de singlet aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Corniel het volgende:
[..]
??
Met 15 graden loop ik gewoon kort-singlet. En ik ben vast niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |