Dat is vaak zo met mensen die te zwaar zijn he.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet te geloven dat hij dit in dit tempo volhoudt.
Hij heeft toch heel wat mee te zeulen.
Geeft aan dat hij conditioneel toch goed moet zijn
en terecht. dat is een kruiskruipkleedjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
Zoey heeft toch maar een broekje aangetrokken
[ afbeelding ]
Naat had er toch geen zin in gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik moet zeggen dat BB eigenlijk is begonnen na de exit van die azijnpissers.
Er is opeens veel meer actie en plezier.
Ook eindelijk een opdracht die langer duurt.
Sjaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:13 schreef cvketeltje89 het volgende:
Je zal maar familie zijn van Thomas en af en toe even op dit BB forum kijken en dan die TT lezen
Tot nu toe ziet BB dit soort dingen steeds door de vingers. Zo lang er maar een leuk happy tv momentje is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
Ze kunnen dus ¤5000 winnen voor de pot. Michel denk dat er misschien al 250 euro af is omdat ze even keken naar het twerken van Zoey en er toen geen 2 mensen aan het dansen waren.
Jij zij kon dingen zeggen over mensenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er was een oud-deelneemster. We noemen geen namen, maar begon met D en eindigt op aan, die vrij losjes strooide met die term bij mensen.
zeker als je iedereen kan verstaan jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ik moet wel zeggen dat het geluid bagger is zeg !!
Sterker nog...dat is ze/hij ook...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Liese danst wel echt als een kerel..
Echt wel.. ze zijn nog niet eens 1 uur bezig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef Kefke04 het volgende:
ze mmoeten dansen tot 2225 vanavond dat is een eind
Blijkt wel, want een ander die je die extra kilo's om zijn middel bint, zal dit niet volhouden denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mensen die te zwaar zijn he.
Die lopen al heel snel te hijgen bij wat beweging, maar houden dat wél redelijk lang vol. Je basis conditie is gewoon in orde vaak
Spreek uit ervaring.
Er was iemand op Twitter die een vergelijkingsfoto plaatste met Kellyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sterker nog...dat is ze/hij ook...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
leukste vind ik wel dat ze ook wil twerken als zoey het net gedaan heb maar ze komt er bij lange na niet en ook niet zo laag hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Liese danst wel echt als een kerel..
Die foto kwam van de insta van Theoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er was iemand op Twitter die een vergelijkingsfoto plaatste met Kelly![]()
Denk niet dat Liese echt een vent was tho, ze heeft alleen een beetje gekke bouw.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Jill is wel echt heel goed in Spaans zeg. Niet van haar verwacht. Natuurtalentje
Ze zouden ook voor hem wat moeten gaan draaien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef aswesleep het volgende:
Patje die elke keer recht springt bij het einde van een nummer om de beweging er in te houden.
Lijkt Sky Radio welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Kefke04 het volgende:
ze gaan toch niet heel de tijd dezelfde liedjes herhalen dit is al de 2e keer despacito
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Die foto kwam van de insta van Theo
Volgens mij zijn we wel uitgepraat over dit onderwerp nu.
vind hem nog wel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat we vroeger nou goed vonden aan die Sean PaulEen van de slechtste zangers die ooit bekend is geworden volgens mij
Stond op haar cijferlijst van stewardes opleiding.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Jill is wel echt heel goed in Spaans zeg. Niet van haar verwacht. Natuurtalentje
Ik las dat ze een aantal zomers in Spanje heeft gewerktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Ja, graag wat meer uitdagende muziekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:19 schreef Blackprinces het volgende:
Doe maar you can leave your hat on van joe cocker.
Dan gaat patje wel los.
Denk dat 'ie sarcastisch wasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik las dat ze een aantal zomers in Spanje heeft gewerkt
Heeft te maken met de rechten die ze af moeten dragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Kefke04 het volgende:
ze gaan toch niet heel de tijd dezelfde liedjes herhalen dit is al de 2e keer despacito
Dat is wel te horen idd😂quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik las dat ze een aantal zomers in Spanje heeft gewerkt
Wel leuk juist.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:22 schreef suzi1 het volgende:
en die zilveren onesie met paar idiote sneakers eronder. kan zo met de optocht mee
Houden jullie nou eens op, stelletje ouderwetse kerelsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:22 schreef suzi1 het volgende:
en die zilveren onesie met paar idiote sneakers eronder. kan zo met de optocht mee
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Houden jullie nou eens op, stelletje ouderwetse kerels
Ik had wel verwacht dat ze er een bankstel naar toe zouden slepenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel stoelen gaat Pat daarheen slepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dacht dat 'ie Russisch wasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Zoey heeft een kleedje aan van de Pakistaanse ontwerper Ziepoesnetnie....
Hij heeft een Russische vader...vandaar...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dacht dat 'ie Russisch was
Thomas is in het begin al helemaal los gegaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:30 schreef Kefke04 het volgende:
deze opdracht zullen de dames over de streep moeten trekken, want de mannen zijn niet te vaak op de dansvloer te zien en patje en thomas zelfs helemaal niet.
Die zit even bij te komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:30 schreef Kefke04 het volgende:
deze opdracht zullen de dames over de streep moeten trekken, want de mannen zijn niet te vaak op de dansvloer te zien en patje en thomas zelfs helemaal niet.
Ik las kutquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thomas is in het begin al helemaal los gegaan.
Pat heeft auw aan zijn kuit.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, De nieuwe weekopdracht.Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: bedankt voor al je filmpjes altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cvketeltje89
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:29 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:29 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, De nieuwe weekopdracht.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bloed Zweet en Tranen gaat iedereen van meedoen denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:33 schreef Kefke04 het volgende:
gooi er wat smartlappen in, benieuwd hoe ze daar op reageren
dit is een Afrikaanse dans gebaseerd op het zaaien op het landquote:
Tino Martin voor Jillquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:33 schreef Kefke04 het volgende:
gooi er wat smartlappen in, benieuwd hoe ze daar op reageren
Ik dacht al wie hoor ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:33 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die nu hard zit mee te zingen?
nou ik niet hard maar el normaal ahaaha is wel aangepaste versie maar wel uit mijn tijd hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:33 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die nu hard zit mee te zingen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Ik mis de handtasjes van de meisjes die dan in het midden komen te staan en waar om heen gedanst wordt...dat was altijd een vast tafreeltje in Disco's in de jaren 80....
Snapjuhquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zong altijd hey what's wrong with you.
You're looking kind of dumb to me
die stonden tussen de dansers die in een rij naast en tegenover elkaar stonden te dansen. daar loop je niet tussendoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]En waar je dan als jongen je nek over brak bij t bier halen.
ging dat zo in de zestiger/zeventiger jaren?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die stonden tussen de dansers die in een rij naast en tegenover elkaar stonden te dansen. daar loop je niet tussendoor
Dans marathon voor de weekopdrachtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:40 schreef Clasientje het volgende:
Waarom is er muziek wat is er gaande?
70 en gedeelte 80quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
ging dat zo in de zestiger/zeventiger jaren?
Bedankt van je antwoord👍quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:41 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dans marathon voor de weekopdracht
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Even kijken op stream 2 allemaal ...
En niet te veel verklappenn voor het geval de febo meeleest
Leek per ongelukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Er is wat veranderd aan het streambeleid. Nu ook DBK beelden! Zouden ze het eindelijk gaan leren?
Oefenen voor morgen? Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey in de DBK :
BB : Vind je de dansmarathon leuk? Kun je alvast oefenen voor morgen. Weet je je liedje al voor morgen?
BB : Ik zie er naar uit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Grappig trouwens dat die dames absoluut niet weten hoe ze moeten bewegen op rockmuziek.
Top-40/Dance, dan zie je alle moves. Maar bij Rock/Pop ? Beetje de zij op zij stap beweging
Mag Zoey dansje leidenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oefenen voor morgen? Wat is er morgen dan?
dumebi van Remaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:45 schreef suzi1 het volgende:
ze wil do re mi van rema dansje morgen. en ze krijgt vast zo dat nr en moet bewegen
Absoluut!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Inderdaad.
Tegelijk ook leuk om te zien.
Please noquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey gaat morgenochtend dansje doen op dit nummer:
Ze lezen hier meer mee dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ah ik vind Thomas leuk hier!
BTW iemand had het hier toch over een dansmarathon? En nu is die er..
Ja eens. Geef ze op z'n minst ff 2 biertjes/wijntjes nuquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:49 schreef Jockari het volgende:
Er zouden nog enkele liters alcohol bij moeten zijn. Dan kwam er misschien nog iets.
Alsof je dit even in een 2 uurtjes regelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze lezen hier meer mee dan je denkt.
Hier werd hier een tijdje al geopperd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof je dit even in een 2 uurtjes regelt.
en ook dat we dbk willen zien, et voilaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ah ik vind Thomas leuk hier!
BTW iemand had het hier toch over een dansmarathon? En nu is die er..
Zal wat worden, dan liggen ze allemaal te kreunen van de spierpijnquote:
We hebben het er al eerder over gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof je dit even in een 2 uurtjes regelt.
Vooral het gebrek hier aan...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:58 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas zijn coordinatie is echt grappig
Toontje Lagerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Nee fout geantwoord Michel.
Niet het Goede Doel
Het is zo'n verademing als iemand echt danst op wat die voelt inplaats van hoe men vind dat dansen er uit moet zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Blijft een genot om naar te kijken.
Die armen ook
vallt bij elke lez door,altijd de selfdequote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas danst beter dan ik ooit zal kunnen... (zegt ook iets over mijn dans skills natuurlijk)
Gelukkig hebben ze Nalu.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat er al een tank zuurstof klaar voor Thommy?
Ik zou zo dat scherm inspringen om met hem mee te dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas danst beter dan ik ooit zal kunnen... (zegt ook iets over mijn dans skills natuurlijk)
Samequote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou zo dat scherm inspringen om met hem mee te dansen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat let je, doe net als Thomas, die zit ook in zijn eigen wereld en gaat lekker losquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou zo dat scherm inspringen om met hem mee te dansen
Maakt nog maar weinig uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef greysbones het volgende:
tis maar goed dat zoey toch een onderbroek aan heeft gedaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef greysbones het volgende:
tis maar goed dat zoey toch een onderbroek aan heeft gedaan
dat zei ze vanmorgen wel dat ze altijd zonder ondergoed haar jurkjes aan hadquote:
Elk weekend.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat let je, doe net als Thomas, die zit ook in zijn eigen wereld en gaat lekker los
schuurt zij zich en wolf misschienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze vanmorgen wel dat ze altijd zonder ondergoed haar jurkjes aan had
Doe je goed, ff lekker helemaal losquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Elk weekend.
Ook in deze tijd.
Thuis, drankje, muziek.
Blackprinces he le maal los.
Narcotic, lekker nummer!
heb je gezien hoe michel danst dan...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Thomas zweet zich kapot, en michel heeft nog geen vlekje op zijn witte shirt te bekennen
Stukje rustiger jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je gezien hoe michel danst dan...
zoey doet het vanuit haar enkelsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ahhh die arme jill wil zo graag twerken leren, leer het der even dan zoey
En niet vanuit je enkels.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ahhh die arme jill wil zo graag twerken leren, leer het der even dan zoey
Ik zou die jongen gewoon even laten genietenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef mario390 het volgende:
ze moeten thomas zeggen dat is
geen dansen wat hij doet
Twerken is ook niet dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef mario390 het volgende:
ze moeten thomas zeggen dat is
geen dansen wat hij doet
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef Blackprinces het volgende:
I don't give a fuck about your instagram
Toepasselijk
die van mij kan ook niet dansen, maar vind een man die kan dansen zoveel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stukje rustiger ja
Overigens voor een witte hetero nog niet ZO slecht.
Het is in de maat!
heeft die gedaan ?quote:
Hey babyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij kan ook niet dansen, maar vind een man die kan dansen zoveel aantrekkelijker
heb ze slechter zien dansen iddquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stukje rustiger ja
Overigens voor een witte hetero nog niet ZO slecht.
Het is in de maat!
ah die worden geboren met die dans ritmequote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoey doet het vanuit haar enkels
Voor de liefhebber, Zoey doet geen onderbroek aan ....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
dat zei ze vanmorgen wel dat ze altijd zonder ondergoed haar jurkjes aan had
Ik kijk al uit naar beelden van een lege living.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:12 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat het tot 22:00u niets meer gaat worden op de streams, of krijgen we nog andere kamers tussendoor?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor de liefhebber, Zoey doet geen onderbroek aan ....
Was er al een verzoekje voor het dansje van vanmorgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is totaal niet zijn muziek hij wil Joe Cockerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Patje heeft t naar zijn zin
Beetje zo'n vent die voor de schoenenwinkel op t bankje zit, te wachten op z'n vrouw.
Komt er zo aan, ben nu even aan het lunchen ....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef D. het volgende:
Was er al een verzoekje voor het dansje van vanmorgen?
Ik trek dit ook niet. Het is muziek die de sportschool draait en waarom ik oortjes gekocht hebquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar beelden van een lege living.
Volgens mij is er vanalles voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is totaal niet zijn muziek hij wil Joe Cocker
Strippen! Strippen! Strippen!quote:
Overenthousiast omdat er eindelijk iets te doen isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch lijkt het mij niet slim, om nu allemaal als bezetenen los te gaan, ze kunnen beter iets van een rooster maken,
tien uur is erg lang ....
Morgen allemaal uitgeput op de bankquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch lijkt het mij niet slim, om nu allemaal als bezetenen los te gaan, ze kunnen beter iets van een rooster maken,
tien uur is erg lang ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |