Als je geeuwt, moet ik het blijkbaar uitleggen:quote:
Dat met dat matje was Rene. Ze moest misschien meer haar mond open trekken, maar ze liet wel blijken wat ze voelde. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Liese die doodleuk zegt dat ze altijd blijft lachen ongeacht de situatie en oprecht denkt daarmee de groep een plezier te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als je geeuwt, moet ik het blijkbaar uitleggen:
Daan was altijd super snel op haar tenen getrapt ( geen verdere uitleg nodig ).
Daan snapte de Belgen niet ( zie allerlaatste discussie met Zoey ).
Daan had geen humor ( wanneer men met het matje van Michel aan het lachen was tijdens het breien, dacht ze dat iedereen haar aan het uitlachen was).
Zelfde met Nathalie en Els trouwens.
Snap je em nu?![]()
Wat drinkt ze dan? Ik dacht dat alleen Nat een specifiek drankje hadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft blikjes van haar drinken gekregen denk ik? Ze is zo hyper
Ik weet het niet .. iets veganquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat drinkt ze dan? Ik dacht dat alleen Nat een specifiek drankje had
Naluquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat drinkt ze dan? Ik dacht dat alleen Nat een specifiek drankje had
Wel grappig, de reden waarom ze eruit stapten is omdat ze zelf teveel bezig waren met hoe ze gezien werden. Vooral de kin. Jowie in mindere mate.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:53 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vond die opmerking van Julie wel zuur toen Jowi, Daan en Nat het huis verlieten: "ze zijn kwaad op ons, wat gaan de mensen nu over ons denken". Alleen maar bezig met hoe je zelf gezien wordt en jezelf niet afvragen waarom die mensen precies boos zijn en wegwillen.
ze is huismeesterquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:20 schreef Kefke04 het volgende:
vreemd dat Naomi plots nalu heeft maar de andere geen luxeboodschappen konden kiezen.
Wat is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:20 schreef Kefke04 het volgende:
vreemd dat Naomi plots nalu heeft maar de andere geen luxeboodschappen konden kiezen.
ja dan bestel je toch niet iets voor jezelf om tegen de andere te zeggen dat er geen boodschappen zijnquote:
Ze konden niks bestellen, ze moesten kiezen uit 3 dingen, hebben verkleedfeestje gekozen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ja dan bestel je toch niet iets voor jezelf om tegen de andere te zeggen dat er geen boodschappen zijn
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
29 blikjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naomi : Hoe schoon kan het leven soms zijn
Nick : Da's heel vies he, echt, ze hebben ons de mes op de keel gezet om dat te moeten drinken..
[..]
Nick : Ik was wel zo happy ... Ik hoop niet dat ze dat gefilmd hebben![]()
[..]
Michel : Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik een beetje teleurgesteld ben. Want we hebben geen eten in huis !! En we krijgen alleen Nalu
Michel moet er wel bij lachen trouwens
hoe komt ze dan aan Nalu, dat zit niet in het basispakket.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze konden niks bestellen, ze moesten kiezen uit 3 dingen, hebben verkleedfeestje gekozen.
ze zijn zeer laat gaan slapen zij en zoeyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:25 schreef Whuzz het volgende:
Jezus Lieze, kap met je gezeur en kom je luie nest uit. t'is fucking half 9 op een dinsdag en het is niet alsof je vannacht wacht hebt moeten lopen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:29 schreef Hunter het volgende:
Ze geloven de klok niet die op half negen staat. Ze denken eerder 8 uur, kwart voor 8
Ze verdenken de productie ervan dat ze hem verzetten
voor die ene keer dat thomas er af is geblevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:29 schreef Hunter het volgende:
Ze geloven de klok niet die op half negen staat. Ze denken eerder 8 uur, kwart voor 8
Haha nu staat die 1x goed nu geloven ze het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:29 schreef Hunter het volgende:
‘s Avonds een vent, ‘s morgens een ventquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze zijn zeer laat gaan slapen zij en zoey
doe liefquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:25 schreef Whuzz het volgende:
Jezus Lieze, kap met je gezeur en kom je luie nest uit. t'is fucking half 9 op een dinsdag en het is niet alsof je vannacht wacht hebt moeten lopen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:39 schreef danilel het volgende:
[..]
Theelepel
Dakpan
Afstandbediening
Batterij
Weegschaal
iemand die opgenomen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:37 schreef Kefke04 het volgende:
De mensen die Liese arrogant noemen, raad ik aan de stream vanaf gisterenavond rond 12 uur is te bekijken, waar ze spreekt over haar job als bejaardeverzorgster en ook over Jill in de groep.
Ik heb wel eens gehoord dat juist deze mensen arrogant zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:37 schreef Kefke04 het volgende:
De mensen die Liese arrogant noemen, raad ik aan de stream vanaf gisterenavond rond 12 uur is te bekijken, waar ze spreekt over haar job als bejaardeverzorgster
Dat soort taal, pfff.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:40 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af wanneer Thomas nu eindelijk Jill eens een flinke veeg zal geven? Je ziet toch dat Jill snakt naar een kloppende paal in haar grot?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:40 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af wanneer Thomas nu eindelijk Jill eens een flinke veeg zal geven? Je ziet toch dat Jill snakt naar een kloppende paal in haar grot?
Ik heb het niet gezien, maar leuk om te lezen, ik zal het eens opzoeken later. Ze kan ook zeker sociaal zijn en heeft niks tegen Jill nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:37 schreef Kefke04 het volgende:
De mensen die Liese arrogant noemen, raad ik aan de stream vanaf gisterenavond rond 12 uur is te bekijken, waar ze spreekt over haar job als bejaardeverzorgster en ook over Jill in de groep.
smhquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat juist deze mensen arrogant zijn
https://allnurses.com/why-think-many-healthcare-workers-t193961/
Nooit. Het moment dat Thomas op Jill gaat zitten is het RIP voor onze Jill.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:40 schreef einzeinz het volgende:
lijkt me een vrij idiote theorie, is mijn persoonlijke mening uiteraard.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat juist deze mensen arrogant zijn
https://allnurses.com/why-think-many-healthcare-workers-t193961/
Mogguh, hij ligt er weer lekker fanatiek bij!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:45 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg...
Morning all.
Die gozer komt daar wat uitrustenquote:
Ik denk eerder dat Thomas enorm verlegen is en geen move zal maken voor de camera's. Eens uit het huis zal het vuurwerk zijn!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:44 schreef Shola het volgende:
[..]
Nooit. Het moment dat Thomas op Jill gaat zitten is het RIP voor onze Jill.
Ready to shine..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Mogguh, hij ligt er weer lekker fanatiek bij!
blufquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die gozer komt daar wat uitrusten
Zal mij ook inschrijven voor het volgende seizoen.
ik durf er geld op zetten, dat Patje de schuld krijgtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
De toilet schijnt echt heel vies achterglaten te zijn door iemand.
Nick Noemi en Zoey praten erover dat dit heel vies is.
Ik zet in op Thomas.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik durf er geld op zetten, dat Patje de schuld krijgt
Nou .. hij is ook een jager he.. die moet vooruit kijken, niet achteruitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik durf er geld op zetten, dat Patje de schuld krijgt
Wat een bazenreactie ook.quote:
Heb je het nu over corona?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:56 schreef jameshond7 het volgende:
Eerst de ouderen eruit dan de jongste
Thomas die mag wel denken dat ie Jill gaat doen maar daar is echt 0,0 sprake van. Die is zo hard gefriendzoned.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat een bazenreactie ook.
Commercieel adviseur tegen zijn werkgever 'Joch, ik doe mee aan een sociaal experiment'. Zijn werkgever 'Tof Thomas, zeker doen. Kun je veel van opsteken'.
Thomas denkt bij zichzelf 'Zo, 100 dagen lekker pitten en achteraf Jill binnen doen'.
Bekakte Bende?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:54 schreef Jockari het volgende:
Volgende TT: wie heeft er in huis gekakt ?
Klinkt raar hè, wij zeggen op kamers gaan en zij zeggen op kot gaan zover ik weet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:00 schreef MissyZ het volgende:
Thomas zijn kot (ja echt) is niet groter dan de slaapkamer in BB.
Maar dat is niet erg want hij is toch nooit thuis.
Mogguh!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:01 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Is het niet handiger om juist sokken e.d in de droger te gooien?
ja dat viel mij ook al op, kan je zien hoeveel impact die Nederlandse saggerijnige koppen eigenlijk hadden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey doet ineens heel veel in het huis. Vraag me af of dat komt omdat hiervoor Daan altijd met een sjacherijnige kop rondliep. Alles oppakte om daarna pas geergerd te gaan vragen wie z'n beurt het eigenlijk was.
Hij nuanceerde het daarna iets, dat niemand gewoon alle huur had betaald. Dat er altijd wel iets was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:02 schreef MissyZ het volgende:
Patrick heeft kotten verhuurd, en nooit heeft er iemand huur betaald.
(Kotten zijn appartementen/huizen/woningen)
niet helemaal juist, kotten zijn studentenkamersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:02 schreef MissyZ het volgende:
Patrick heeft kotten verhuurd, en nooit heeft er iemand huur betaald.
(Kotten zijn appartementen/huizen/woningen)
Ik heb ook geen idee!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:02 schreef mario390 het volgende:
de erste keer dat op stream 1 de wc te zien is
hoezo? ik weet het niet
Dat is echt zo vies energie drank.quote:
Welke studentenkamer wel, zeker in een grote stad als antwerpenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:00 schreef MissyZ het volgende:
Thomas zijn kot (ja echt) is niet groter dan de slaapkamer in BB.
Maar dat is niet erg want hij is toch nooit thuis.
Mijn zoons zijn groot, maar geloof me, in hun puberjaren hadden ze een kot bij mij thuis.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
niet helemaal juist, kotten zijn studentenkamers
Dan hebben ze wel heel erg veel geplast wil het door het plafond lopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:07 schreef MissyZ het volgende:
Patrick verteld verder dat de pis zo door de plafond zijn broodjeszaak in liep. Doordat de vorige huurder en eigenaar van het pand erin gezeken had.
Ik hoef even geen broodje.
Mood.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:45 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg...
Morning all.
Denkniveau? Autocorrectie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:10 schreef greysbones het volgende:
Elke keer als ik julie in de badkamer zie staan denkniveau dat het Daan is...
Nee denk het niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet dames en mannen getrennt?
Jep en fok via mobiel.. dus kan hem ook niet corrigerenquote:
Oh dat wist ik niet dat dat niet kan met fok mobiel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en fok via mobiel.. dus kan hem ook niet corrigeren
Dan heeft hij ook alles in zijn leven gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:07 schreef MissyZ het volgende:
Patrick verteld verder dat de pis zo door de plafond zijn broodjeszaak in liep. Doordat de vorige huurder en eigenaar van het pand erin gezeken had.
Ik hoef even geen broodje.
Bij editten via mobiel krijg ik geen invoeren knopje.. dus kan wel editten maar niet invoeren🤪😂quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet dat dat niet kan met fok mobiel.
hij had/heeft ook een kledingzaakquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook alles in zijn leven gedaan.
In zijn introductievideo was hij fietsenmaker met een eigen zaak.
Superonhandig!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij editten via mobiel krijg ik geen invoeren knopje.. dus kan wel editten maar niet invoeren🤪😂
Ik vind die van Michel wel mooi, geen kleur, alleen zwart, op de zij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:15 schreef jameshond7 het volgende:
wel jammer van al die plakplaatjes bij iedereen
wat is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind die van Michel wel mooi, geen kleur, alleen zwart, op de zij.
Maar jij bent zeker niet 24/7 op beeldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:17 schreef greysbones het volgende:
Verbaas me over de lagen make up bij de dames..
ben met 5 minuten klaar met mijn mascara en wenkbrauwen
Dat weet ik niet eens, maar het lijkt iets Japans, ik dacht eerst van die kanji tekens, maar dan heel 'sierlijk' maar kan ook een draak zijn.quote:
Nee, maar dan nog.. wordt je huis ook niet beter van al die lagenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Maar jij bent zeker niet 24/7 op beeld
En ik binnen 1 minuut klaar met mijn haar. Die Jowie deed er een uur over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:17 schreef greysbones het volgende:
Verbaas me over de lagen make up bij de dames..
ben met 5 minuten klaar met mijn mascara en wenkbrauwen
Ja dat was ook enorm overdrevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
En ik binnen 1 minuut klaar met mijn haar. Die Jowie deed er een uur over.
het was ooit een draak met allerlei dingen erin verwerkt wat met zijn leven te maken had. en nu is er door een thai met hamertje tik een grote uitgespatte inktvlek van gemaaktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens, maar het lijkt iets Japans, ik dacht eerst van die kanji tekens, maar dan heel 'sierlijk' maar kan ook een draak zijn.
helemaal rechts bovenin .. opslaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij editten via mobiel krijg ik geen invoeren knopje.. dus kan wel editten maar niet invoeren🤪😂
Thnx ga het proberenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
helemaal rechts bovenin .. opslaan
iPhone staat het dus rechts onderinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat ook rechts onderin!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als pat opstaat blijft zijn afdruk achterquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die man kun je uittekenen in de hoekje op de bank!
Ik zit er op te wachten....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer begint de grote dansshow?
Die zit al een half uur voor de spiegel.. zich aan het mooi maken voor pearl😂quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:31 schreef Jockari het volgende:
's morgens eerst nog plamuurwerk
[ afbeelding ]
Of houten vloeren. Mijn zolder is houten roostering. Als ik daar 2x op plas loopt het er ook wel door hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel heel erg veel geplast wil het door het plafond lopen.
En in die grote koelkast kan er amper nog wat bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
Zoey: er is niks te eten. Alleen vers brood (michel gebakken)
Naomi werkte toch in zo'n koffiebar in Mechelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
Noemi werkt als vrijwilliger in een natuurvzv...zonder winst.....natuur dingen aankopen, zonder winst...om mensen bewust te maken.....diverse grond, bos......
En ze is proffesioneel een bioloog.
En ze werkt in de horeca.
En ze drinkt Nalu
Hij wou zich opgeven, maar kon niet inderdaad omdat hij geen Amerikaan was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:30 schreef suzi1 het volgende:
en hoezo heeft thomas zich destijds voor bb amerika opgegeven, hij is geen amerikaan.
Iedereen kan Amerikaan zijn, als je er zelf (in je hoofd) maar in geloofdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wou zich opgeven, maar kon niet inderdaad omdat hij geen Amerikaan was.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
Michel: Ik heb op een ijsbaan leren petanquen. Dan leer je het pas.
Uhu...
Zo geinig zijn mochten ze het NIET herstellen. Dat Big Brother zoiets heeft van 'Jongens, los het zelf op maak desnoods een kampvuur om jullie potje te koken'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:46 schreef jameshond7 het volgende:
kookplaat helemaal kapot? Ik dacht alleen een scheurtje
kwam toch door thomas?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:47 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zo geinig zijn mochten ze het NIET herstellen. Dat Big Brother zoiets heeft van 'Jongens, los het zelf op maak desnoods een kampvuur om jullie potje te koken'
Ondertussen ligt de dader thuis in zijn zetel te lachen
Van mij mag Julie de volgende zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:48 schreef einzeinz het volgende:
Ben wel blij dat die grijze muis (Nathalie) er uit is. Geen idee waarom die gecast werd!
Nee, Jowi is op dat aanrecht gesprongen tijdens het spelletje 'Floor is lava', ook zo weer dat randdebielenspelletje.quote:
Ja daag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:44 schreef rinardo het volgende:
Keek net stream gisteravond terug uur of 23.30
Zoey tegen Liese, pr bureaus staan nu echt in de rij. Hun ambitie is blijkbaar gratis makeup producten promoten ze waren aan het plannen met welk aanbod ze in zee zouden gaan bedrijven zouden in rijen staan te wachten aldus liese, maar aldus liese dit was ook de bedoeling
Ze ziet er wel uit als zo'n havermelk barista jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Naomi werkte toch in zo'n koffiebar in Mechelen?
Dat is ze dan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als zo'n havermelk barista ja
Liese is vanaf dag 1 bezig met instababe worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:50 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja daag.
Ik was echt fan van Liese, maar hoe ze net de camera inkeek toen ze zich opmaakte. En ze praatte even tegen zichzelf. Ik zie dit meiden nooit doen als ze zichzelf opmaken..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:49 schreef einzeinz het volgende:
Als iemand mij zegt van 'Floor is lava' is mijn reactie onmiddellijk van 'Ik heb vuurvaste voeten, ik kan daar tegen'
heel grof, bahquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:40 schreef einzeinz het volgende:
Enige wat ze wil is fame. Net als Jill, alleen laat Jill het iets minder doorschemeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liese is vanaf dag 1 bezig met instababe worden.
Naomi, zit niet om een one night stand verlegen. Heeft ze trouwens in de groep gezegd.quote:
quote:
wel opletten Mario. Die heeft hij al gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:58 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nick doet en
zimmermann nachmaken
Kijk er totaal niet van op, zo'n type leek ze al wel imo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Naomi, zit niet om een one night stand verlegen. Heeft ze trouwens in de groep gezegd.
Ze heeft vorig jaar (2020) 8 one night stands gehad waarvan 2 met een vrouw.
Ik denk dat er daar de laatste 10 jaar best wel wat kerels overheen gegaan zijn als je weet dat ze in een coronajaar al 8 ONS heeft.
Ik had het haar niet gegeven, ze ziet er braaf en lief uit.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:58 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nick doet en
zimmermann nachmaken
ja nee ik had gedacht zo enquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel opletten Mario. Die heeft hij al gedaan
dan heb je gisterenavond en deze ochtend gemist, was echt puur entertainment met patje gisterenavondquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die man kun je uittekenen in de hoekje op de bank!
En de kookplaat🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nee ik had gedacht zo en
zimmermann de stoele,en banken makt
en kast
Echt he, helemaal in je eigen wereldje......hoe mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Mooi hoe Nick zich er in verliest
Absoluut. Wat muziek allemaal welniet kan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, helemaal in je eigen wereldje......hoe mooi.
Je bedoeld zimmerman nassmachen??quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:03 schreef Tourniquet het volgende:
"Moest Big Brother kunnen dansen, ik had meegedaan"
Echt, he? Dag 1, meteen.quote:
United Nation van Push.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
Wat was het nummer eigenlijk?
Wil m toch eens luisteren
Dit was ook heel leuk om tequote:
zulke onzin dit, bekijk de streem van gisterenavond rond 12 uur een keer, misschien verruimt het je blikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier nog een.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
Ja, ik zal 1 moment terugkijken, wat dan de algehele tendens van Liese in t huis zal veranderenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:05 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zulke onzin dit, bekijk de streem van gisterenavond rond 12 uur een keer, misschien verruimt het je blik
Volgens mij zei ze ook dat ze daarvoor een lange relatie had.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Naomi, zit niet om een one night stand verlegen. Heeft ze trouwens in de groep gezegd.
Ze heeft vorig jaar (2020) 8 one night stands gehad waarvan 2 met een vrouw.
Ik denk dat er daar de laatste 10 jaar best wel wat kerels overheen gegaan zijn als je weet dat ze in een coronajaar al 8 ONS heeft.
Ik had het haar niet gegeven, ze ziet er braaf en lief uit.
Het zou me ook weinig boeien mocht je voor me zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef Shola het volgende:
[..]
Kijk er totaal niet van op, zo'n type leek ze al wel imo.
Ze heeft vannacht nog tegen Zoey gezegd dat dit niet haar bedoeling is en indien ze die kans zou krijgen ze zelfs niet weet of ze dat zou willen doen om tegen sponsoring posts te maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een keer in een bb gedaan. Weet alleen niet meer hoeveel uur.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit was ook heel leuk om te
Zien.
Nieuwe opdracht. Dans 12 uur onafgebroken door
Mannen komen van Mars, vrouwen van venus. Belgen van Jupiter en Nederlanders van Saturnus?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:06 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het zeer spijtig dat nick denkt dat nl-ers die nrs niet kennen. hij zat verdomme nog in de luiers toen die nrs uitkwamen
Of is de algehele tendens hier aan het veranderen? Nu Natte, Els en Daan weg zijn hebben vele hier een andere kop van jut nodig heb ik het ideequote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik zal 1 moment terugkijken, wat dan de algehele tendens van Liese in t huis zal veranderen
nachmaken,werken, dingen uit holzquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Je bedoeld zimmerman nassmachen??
Top!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het zou me ook weinig boeien mocht je voor me zijn
Ze moeten iets over hebben voor ¤ 100.00quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat is een keer in een bb gedaan. Weet alleen niet meer hoeveel uur.
In het begin leuk, maar een aanslag op de bewoners.
daarom dat ik zei dat ie dat stukje moest terugkijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht nog tegen Zoey gezegd dat dit niet haar bedoeling is en indien ze die kans zou krijgen ze zelfs niet weet of ze dat zou willen doen om tegen sponsoring posts te maken.
Check haar IG ook eens. Ze is totaal geen IGbabe zoals velen anderen die quasi met hun fake borsten bloot alles voor de fame en aandacht doen.
Inderdaad .. er zitten nu gewoon normale mensen in het huis. Die zijn niet perfect, maar best ok. Je hoeft inderdaad niet perse op iemand te haten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Of is de algehele tendens hier aan het veranderen? Nu Natte, Els en Daan weg zijn hebben vele hier een andere kop van jut nodig heb ik het idee.
Zoey doet dit, Liese niet. Zoey zei wel tegen Liese dat ze van het BB moment gebruik moet maken, maar Liese was eerder terughoudend en twijfelde of ze dit wel zou kunnen en willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:44 schreef rinardo het volgende:
Keek net stream gisteravond terug uur of 23.30
Zoey tegen Liese, pr bureaus staan nu echt in de rij. Hun ambitie is blijkbaar gratis makeup producten promoten ze waren aan het plannen met welk aanbod ze in zee zouden gaan bedrijven zouden in rijen staan te wachten aldus liese, maar aldus liese dit was ook de bedoeling
Okayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nachmaken,werken, dingen uit holz
Voor mij persoonlijk niet. Ik vond Liese vanaf dag 1 al niet zo sympathiek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Of is de algehele tendens hier aan het veranderen? Nu Natte, Els en Daan weg zijn hebben vele hier een andere kop van jut nodig heb ik het idee.
Zeer bekend toch?quote:
Same voor de slaapkamerdeuren .. die piepen ook als een gek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
Is dat piepende deurtje nou nog niet gemaakt
hopelijk gooien ze er een eikel in, dan is dat ook weer voorbijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso Bonzai wel. Maar ligt ook aan je scene misschien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef suzi1 het volgende:
ook zeer bekend onder de ollanders, maar volgens nick niet
Juist doen dan,anders liggen ze toch maar te hangen en te puzzelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk ook deels door onzekerheid nog, omdat ze niet het modellenmaatje heeft. Je ziet haar ook niet in bikini. Maar ik denk als ze wat 'slanker' (ik vind haar prachtig) zou zijn, dat ze misschien dan wel dat soort foto's zou hebben geplaatst. En wat ik mij mafs altijd zie is dat ze na de afleveringen allemaal zulke foto's in ene plaatsen. Dus ik ben benieuwd. (mafs australia, etc).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht nog tegen Zoey gezegd dat dit niet haar bedoeling is en indien ze die kans zou krijgen ze zelfs niet weet of ze dat zou willen doen om tegen sponsoring posts te maken.
Check haar IG ook eens. Ze is totaal geen IGbabe zoals velen anderen die quasi met hun fake borsten bloot alles voor de fame en aandacht doen.
Het enige wat ze doet is achter Liese aanlopen of aan Michel hangen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Die Julie doet ook niet veel in dat huis he. heeft niet echt een toegevoegde waarde.
Mogge mensen
zal idd zo zijn. ik kwam altijd in club x en parkzichtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso Bonzai wel. Maar ligt ook aan je scene misschien.
Het is vooral een beetje gefaalde productie en selectie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
Dacht leuk nieuw BB leuke ontspanning om naar te kijken, in de media corona, op tv corona.
Maar enige spannende was , wie gaat er weg binnen 5 minuten.
Nu weer nomineren en puzzelen, met nomineren een weekje vrij.
Gillende Naomi, Nou dat is het dan, geinig hoor (not)
Kom op BB figuren verzin eens wat leuks joh!
BB6 stijldansen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
woowquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:40 schreef einzeinz het volgende:
Ja, geen nominatie deze weekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Is er eigenlijk al iets gezegd over de nominatie?
Ga er bijna vanuit dat er niemand uit moet nu er 3 zijn vertrokken.
Dan zit je wel heel snel met een leeg huis.
Volgens mij heeft Jill zelf al eens gezegd dat t meer broer-zus isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:40 schreef einzeinz het volgende:
Of Staphorstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jill zelf al eens gezegd dat t meer broer-zus is
Tenzij je in Epe of Urk of zo woont, neuk je dan niet.
Dank voor de uitleg!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het was ooit een draak met allerlei dingen erin verwerkt wat met zijn leven te maken had. en nu is er door een thai met hamertje tik een grote uitgespatte inktvlek van gemaakt
Ere gisteren vroeg nick erna hoe het was vond ze niet zo leuk gisteren met Thomas er over gehad dat nick het vroeg en zeiden allebij wij weten hoe het is ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jill zelf al eens gezegd dat t meer broer-zus is
Tenzij je in Epe of Urk of zo woont, neuk je dan niet.
wooow word jill zo dik in gezicht?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantieman gezellig he?
Het viel mij nu voor t eerst pas op, die posters achter ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantieman gezellig he?
Al die eierkoeken van vorige week denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow word jill zo dik in gezicht?
25 - man - make-up artist - Grappig en Fanatiekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel mij nu voor t eerst pas op, die posters achter ze.
Zei ik net al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow word jill zo dik in gezicht?
Ik begin op te warmen voor Julie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:19 schreef Kefke04 het volgende:
op dit moment zou ik enkel Julie wegsturen, de rest brengt allemaal op 1 of andere manier wel wat bij.
Ja. Hingen die er altijd al?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
25 - man - make-up artist - Grappig en Fanatiek
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
19 - man - event manager - zorgzaam en lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |