heb je een baan?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
Gisteren flink gezopen maar dat gaat niet werken.
Ik wil zo graag hieruit geraken deze put waar ik in zit.
Maar het blijft maar hopeloos en slecht aanvoelen....
Ik weet gewoon niet hoe ik deze negatieve patronen uitkom.
Het is alsof elke dag slecht is, steeds maar slecht.
Ik ben gewoon aan het wachten tot de tijd voorbij is.
Als ik opsta wil ik niet uit bed en als ik naar bed moet weet ik niet hoe vroeg ik erin moet liggen.
Ik wil gewoon niet meer doorgaan op deze manier.
Maar ik weet niet hoe ik deze depressie doorbreek ik vind het moeilijk.
Alles is gewoon klote.
Lockdown en alles duurt te lang.... Mijn leven ligt nu anderhalf jaar stil
ik had alles goed op de rails, maar nu met corona lukt het gewoon niet.
Nee ik ga opleiding doen in september en werk nu met ggz aan mijn problemen.quote:
Heb je niks waar je plezier uit haalt? Misschien wat vrijwillegerswerk doen? Dan ben je tenminste onder de mensen. Overigens sta ik elke ochtend op met tegenzin om te gaan werken. Dus je bent niet de enige die het moeilijk heeft.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nee ik ga opleiding doen in september en werk nu met ggz aan mijn problemen.
Vorige week een diagnose gekregen, maar ik snap dat allemaal niet zo.
Krijg er nog wat uitleg over.
Vroeger vond ik gamen wel leuk maar ik hou dat nog geen uurtje uit nu.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:20 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
[..]
Heb je niks waar je plezier uit haalt? Misschien wat vrijwillegerswerk doen? Dan ben je tenminste onder de mensen. Overigens sta ik elke ochtend op met tegenzin om te gaan werken. Dus je bent niet de enige die het moeilijk heeft.
Geef jezelf de tijd, stel haalbare doelen per dag (als is het maar naar de supermarkt) en neem zo nodig antidepressiva. Bijwerkingen kunnen heel kut zijn en soms is het zoeken naar het juiste medicijn. Sterkte.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
Als ik opsta wil ik niet uit bed en als ik naar bed moet weet ik niet hoe vroeg ik erin moet liggen.
Alles is gewoon klote.
Je bent er dus vanaf gekomen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef Fightagainstlife het volgende:
Véél sterkte toegewenst! Ik weet hoe moeilijk een depressie kan zijn.
Nee, ik zit nog middenin een depressie. Hierdoor weet ik hoe een depressie voelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Je bent er dus vanaf gekomen?
Krijg je geen therapie en medicijnen dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:31 schreef Fightagainstlife het volgende:
Nee, ik zit nog middenin een depressie. Hierdoor weet ik hoe een depressie voelt.
Nee, eigenlijk niet... Dit klinkt misschien gek, maar ik heb besloten om mijn eigen plan te trekken. Dat blijkt dus enorm te werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Krijg je geen therapie en medicijnen dan?
Weet je ook een beetje de oorzaken van je depressie?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Vroeger vond ik gamen wel leuk maar ik hou dat nog geen uurtje uit nu.
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef Fightagainstlife het volgende:
Véél sterkte toegewenst! Ik weet hoe moeilijk een depressie kan zijn.
Niet goed, heb niet echt de moed gehad hier te posten 3 weken van de alcohol gebleven nu aan de zuip en nu durf ik het pas.quote:
ben ik mee bezig maar het gaat moeilijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Ik zou er eerst eens voor zorgen dat je goede stappen maakt in je geestelijke gezondheid voordat je een nieuwe opleiding induikt, maar dat ben ik. Mocht het tegenvallen dan ben je zo weer terug bij af namelijk.
Alles is gewoon klote man, ik heb echt geen zin meer in dit kutleven niet dat ik dood wil maar ik wil ook niet leven snap je?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Treinhoer het volgende:
Ik heb ook een tijd een hele sombere periode door gemaakt. De meest gehoorde oplossing: Je moet gewoon stoppen met je zo kut voelen._!
Mijn oplossing was de diagnose ADD. Door de diagnose en begeleiding en medicatie ging het stukken beter. Minder dingen mislukte en ik kreeg daardoor weer (zelf)vertrouwen en daardoor wilde ik weer dingen gaan doen.
Corona en shit alles is gewoon kut, thuis is alles klote, nergens rust alles jaagt mij op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Weet je ook een beetje de oorzaken van je depressie?
Drank gaat je zeker niet helpen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
Alles is gewoon klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |