Ik verwacht best wel wat van die Hendriks eigenlijk Vond hem dit jaar in de voorbereiding al een sterke indruk maken. Antonucci is nog afwachten, maar dan ga ik vooral op van horen zeggen af (lees: jouw indrukquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks maakt voorlopig wel een sterke indruk, Antonucci had gister ook een paar fijne steekballetjes, en Azarkan had in een oefenpot meteen 2 assists. Meer volk in het KKD topic is altijd welkom!
Afgaande op die paar potjes nu vind ik het wel een goede verdediger, had het er ook even met HHH over in het KKD topic ; hij oogt fysiek niet echt ijzersterk maar hij heeft wel aardig inzicht en een uitstekende pass. Mijn indruk is niet altijd even goed hoor (@Slobeend), op Tapia heb ik mij ook verkeken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht best wel wat van die Hendriks eigenlijk Vond hem dit jaar in de voorbereiding al een sterke indruk maken. Antonucci is nog afwachten, maar dan ga ik vooral op van horen zeggen af (lees: jouw indruk).
Genot. Het ontbreekt Feyenoord echt aan creativiteit dus hoop dat Antonucci het gaat redden. Op zich kun je best met een aanvallende middenvelder speler die weinig verdedigende arbeid verricht, maar dan moet je het team daar op aanpassen. Los daarvan moet Feyenoord nog wel een 6 halen. Matusiwa?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgaande op die paar potjes nu vind ik het wel een goede verdediger, had het er ook even met HHH over in het KKD topic ; hij oogt fysiek niet echt ijzersterk maar hij heeft wel aardig inzicht en een uitstekende pass. Mijn indruk is niet altijd even goed hoor (@:slobeend), op Tapia heb ik mij ook verkeken.![]()
En is altijd lastig om in te schatten omdat de KKD gewoon een stuk lager ligt qua niveau en hij heeft er een tijdje uitgelegen met een blessure. Ben wel nieuwsgierig hoe hij het restant gaat presteren, en of Jonk er ook inkrijgt dat hij verdedigend wat meer arbeid verricht. Lijkt mij sowieso wel een prima aanwinst voor het middenveld, al dan niet vanaf de bank. Hij heeft wel kwaliteiten (creativiteit, goede steekbal) die ik nu, zeker als Kokcu niet meedoet, te weinig zie bij Feyenoord op het middenveld. En kan een goal maken.
Wat een Van Geel suggestiequote:Op woensdag 3 februari 2021 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot. Het ontbreekt Feyenoord echt aan creativiteit dus hoop dat Antonucci het gaat redden. Op zich kun je best met een aanvallende middenvelder speler die weinig verdedigende arbeid verricht, maar dan moet je het team daar op aanpassen. Los daarvan moet Feyenoord nog wel een 6 halen. Matusiwa?
En Hendriks is een mooie back up voor Senesi als hij blijft, want wel eens dat hij wat meer body mag krijgen.
Het is vooral mijn gebrek aan kennis van een goede 6 die naar ons kan komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een Van Geel suggestie
Niet dat dat altijd fout is, maar spelers uit de Eredivisie (en zeker van subtoppers) hebben een relatief slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet bijna zeker dat je met goede scouting altijd een speler van dezelfde kwaliteit voor veel minder geld kan halen in Scandinavië, Oost-Europa en Zuid-Amerika.
Zou je het artikel naar mij kunnen DM'en?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord
Het scheelde echt heel weinig dus of we hadden nu een andere trainer gehad. John de Wolf interimgenot.
Kan hem zelf ook niet lezen, ik haalde een stukje van een andere website af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou je het artikel naar mij kunnen DM'en?
Snap ik, daar heeft natuurlijk iedereen in dit topic last van. Wij zijn geen scouts. En je gaat niet zeggen: ik wil graag een 6 die nog niemand hier kent. Maar het is wel goed om van de club te verwachten dat ze verder kijken. Ajax en PSV halen ook nauwelijks spelers uit de Eredivisie (hoogstens als selectievulling).quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral mijn gebrek aan kennis van een goede 6 die naar ons kan komen.
Hier wel mee eens ja, hoewel ik geen idee heb hoeveel ze voor Matisuwa willen vangen. Zal toch wel snel richting de 6 miljoen(?) gaan, dan zou ik elders kijken. Het is geen 6 maar Mijnans ontwikkelt zich ook wel goed bij Sparta, wellicht na volgend seizoen een leuke aanvulling.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een Van Geel suggestie
Niet dat dat altijd fout is, maar spelers uit de Eredivisie (en zeker van subtoppers) hebben een relatief slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet bijna zeker dat je met goede scouting altijd een speler van dezelfde kwaliteit voor veel minder geld kan halen in Scandinavië, Oost-Europa en Zuid-Amerika.
Zie artikel "Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/rec(...)ord/share/70641f8556quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan hem zelf ook niet lezen, ik haalde een stukje van een andere website af.
@:Caland zou jij willen delen?
Dank maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie artikel "Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/rec(...)ord/share/70641f8556
In de podcast waren Krabby en Michel exteem pro-Dick, middenin ziedend afgezet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie artikel "Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/rec(...)ord/share/70641f8556
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwachtquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de podcast waren Krabby en Michel exteem pro-Dick, middenin ziedend afgezet.
Dit krijgt een like!quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krabby is altijd pro-Dick ja, dit stukje belicht ook vooral de kant van de technische staf. Dan heb je wel Bossie gemist!quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de podcast waren Krabby en Michel exteem pro-Dick, middenin ziedend afgezet.
Ach, alsof Pi-air objectief is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwacht
'De wedstrijd tegen PSV was het gelijk van Dick.'quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krabby is altijd pro-Dick ja, dit stukje belicht ook vooral de kant van de technische staf. Dan heb je wel Bossie gemist!
Nouja in het begin nog onbewust greep hij die situatie na Heerenveen natuurlijk wel lekker aan om iets van een crisissituatie te bewerkstelligen naar PSV toe. Oudste truc in het boekje, beetje reuring veroorzaken. Dat gaf hij vrijdag ook gewoon toe trouwens. Dus in die zin is het wel het gelijk van Dickie, ook met de aanpassingen (Botteghin, Linssen) die hij zaterdag nog deed.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'De wedstrijd tegen PSV was het gelijk van Dick.'
Maar die aanpassing (Botteghin) scheen een eis te zijn van de spelers. Aldus, Pi-Air genot.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja in het begin nog onbewust greep hij die situatie na Heerenveen natuurlijk wel lekker aan om iets van een crisissituatie te bewerkstelligen naar PSV toe. Oudste truc in het boekje, beetje reuring veroorzaken. Dat gaf hij vrijdag ook gewoon toe trouwens. Dus in die zin is het wel het gelijk van Dickie, ook met de aanpassingen (Botteghin, Linssen) die hij zaterdag nog deed.
Maargoed het zat qua scoreverloop ook niet echt tegen en dit kan je ook maar één keer doen. Daarom wel erg benieuwd naar zondag.
Slot was blijkbaar geen optie als ik Krabby mag geloven. Verstandige man.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Maar verlies je zondag in Groningen ga je, uiteraard en terecht ook, meteen weer gezeik krijgen. Maar om het seizoen nou af te maken onder de Wolf is denk ik ook niet de beste zet
Pi-Air lijkt mij geen fijne man in de omgangquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:46 schreef Caland het volgende:
Al is het natuurlijk wel ironisch dat de man die petjes kapotknipte en luiers ophing bij talenten Dickie blijkbaar te conservatief vindt.
Dat weerspreekt dit artikel dan wel weer. (net als de video analyses)quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar die aanpassing (Botteghin) scheen een eis te zijn van de spelers. Aldus, Pi-Air genot.
Met het laatste ben ik het sowieso met je eens, dat was echt een probleem onder van Geel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet zijn enige slechte wedstrijd, dan was het hem wel vergeven. Hij stond er gewoon niet als hij de kans kreeg. Dat kan liggen aan spelsysteem wat hem niet lag, of miste het vertrouwen, noem het maar op. Maar bij ons heb ik nauwelijks iets van hem gezien waarvan ik dacht 'wauw'.
Ik kreeg ook vooral het idee dat mensen lyrisch over hem waren omdat hij bij Peru wel goed voetbalde ('Messi uit de wedstrijd gespeeld!!').
Het ontbreekt bij ons gewoon te vaak aan een echt plan als we spelers kopen voor 'veel' geld. Hoe moest Tapia ingepast worden, welke positie was voor hem geschikt. Zoals in dit topic al eerder werd gesteld. Wij kopen vaak maar wat spelers en lijkt wel of we amper kijken of deze in de voetbalfilosofie van de club past, als we überhaupt als een voetbalfilosofie hebben..
Dat sentiment gaat niet veranderen ouwe reus, Dickie kan maar weinig verkeerd doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'De wedstrijd tegen PSV was het gelijk van Dick.'
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot was blijkbaar geen optie als ik Krabby mag geloven. Verstandige man.
ah, omdat die toevallig jouw mening delen? lekker manquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwacht
Nee ik ook niet maar ik denk dat er genoeg thuiszittende trainertjes meteen waren ingestapt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.
Die kijkt wel uit jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.
Wat voor belang heeft hij hier dan?quote:
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft hij hier dan?
Niemand is 100% objectief. Maar dat Dick van de oude stempel is en niets van moderne tactiek en technieken moet hebben is niet bepaald vergezocht.
John doet me altijd een beetje aan Gullit denken, een prima gast om erbij te hebben maar meer dan pionnen neerzetten moet je hem niet laten doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Maar verlies je zondag in Groningen ga je, uiteraard en terecht ook, meteen weer gezeik krijgen. Maar om het seizoen nou af te maken onder de Wolf is denk ik ook niet de beste zet
Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
John doet me altijd een beetje aan Gullit denken, een prima gast om erbij te hebben maar meer dan pionnen neerzetten moet je hem niet laten doen
Aan de andere kant gaf die performancecoach dan weer aan dat juist de suggesties op basis van data vanaf die kant vrijwel altijd worden doorgevoerd door Dick.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.
Wat natuurlijk ook wel deel van het probleem is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat sentiment gaat niet veranderen ouwe reus, Dickie kan maar weinig verkeerd doen.
Ik zie het niet eens als een probleem. Dick stopt. We krijgen Slot. Probleem is al opgelost.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook wel deel van het probleem is.
Klopt hoor, maar daarom eens met de stelling van @hhh38 dan het ook niet zo'n gewaagde stelling was van Pi-Air.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.
Ik vind het vooral een waanzinnig voorbeeld van een echte leider. Zet Dickie buiten de voetbalwereld neer en dan was hij zeker weten ergens directeur of manager geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.
Ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant heb ik een klein vermoeden dat het allemaal ontzettend tegen gaat vallen, en dat we binnen de kortste keren op zoek kunnen gaan naar een vervanger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Ik heb echt enorm veel zin in het seizoen onder Slot. Niet eens zozeer omdat ik per se meteen goede prestaties verwacht, maar vooral benieuwd ben naar de nieuwe manier van werken en of/hoe spelers zich daar onder ontwikkelen.
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, ik ben niet ontevreden met/over Advocaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.
Dat weet je vanaf het begin inderdaad, maar het komt niet vaak voor dat een trainer het zo bont maakt dat de spelers in opstand komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staanquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens als een probleem. Dick stopt. We krijgen Slot. Probleem is al opgelost.
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven. Al is dat natuurlijk heel erg lastig bij een club waar wordt verwacht dat je wel moet presteren (minstens 3e in ieder geval).quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant heb ik een klein vermoeden dat het allemaal ontzettend tegen gaat vallen, en dat we binnen de kortste keren op zoek kunnen gaan naar een vervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |