Hot bitch hoor!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Nog even een schattig honten filmpje om de week goed te beginnen
Honten
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @ChevyCaprice erg leukquote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja doe dan ook niet zo raar met je vlogmiep
[..]
Had je nog wat goed
vindquote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @:ChevyCaprice erg leuk
Klopt maar haar vlogs zijn een beetje kut. Daarom kijk ik die van Gio als Jade er ook in zitquote:
Je kijkt toch niet naar haar omdat ze zo goed kan vloggenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar haar vlogs zijn een beetje kut. Daarom kijk ik die van Gio als Jade er ook in zit
Waarom zou ik anders naar haar kijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet naar haar omdat ze zo goed kan vloggen
Kijk je dat serieus?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind
Ja klopt die vind ik inderdaad leuk.
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjesquote:Op maandag 1 februari 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders naar haar kijken
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjes
Mot jequote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Oh hi @:Solotovski
Ik heb jou nog niet opgegeven, Chevy is inderdaad precies het type dat die dingen kijkt, liket en sharetquote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @:ChevyCaprice erg leuk
Prof is er ook wel vanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Oh hi @:Solotovski
Joh (lol)quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjes
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk je dat serieus?
Chevy is 13
Je kan niet de hele dag intellectueel bezig zijn. Maar influencers en de Gio's en Enzo's van de wereld gaat ook wel wat ver jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet opgegeven, Chevy is inderdaad precies het type dat die dingen kijkt, liket en sharet
Ik vond het knikkeren donderdag niet zo leuk wat jijquote:Op maandag 1 februari 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet de hele dag intellectueel bezig zijn. Maar influencers en de Gio's en Enzo's van de wereld gaat ook wel wat ver ja
Ga doorquote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk je dat serieus?
Chevy is 13
Voor jonge en oudere kinderen jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Is vermaak voor jong en oud maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |