Ik vond het ook niet erg dat Ajax won gisteren, al was ik wel de enige in al mijn Feyenoordgerelateerde APPGROEPEN. Maar soms moet je staan voor je meningquote:Op maandag 1 februari 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Feyenoord ook gesteund.(gister)
Ik ben trots op jequote:Op maandag 1 februari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg dat Ajax won gisteren, al was ik wel de enige in al mijn Feyenoordgerelateerde APPGROEPEN. Maar soms moet je staan voor je mening
Ik ook, het was een prima zondag.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Feyenoord ook gesteund.(gister)
Dat siert je.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg dat Ajax won gisteren, al was ik wel de enige in al mijn Feyenoordgerelateerde APPGROEPEN. Maar soms moet je staan voor je mening
Misschien zijn ze bang voor een scenario waarin Ajax kampioen wordt in De Kuip.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
of z'n vrienden zijn allemaal achterlijk
Dat zou genot zijn, alleen geen publiek.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang voor een scenario waarin Ajax kampioen wordt in De Kuip.
Parijs is nog ver.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn, alleen geen publiek.
Dit sluit ik niet uit.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
of z'n vrienden zijn allemaal achterlijk
9 mei? Dan zou toch wel wat mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn, alleen geen publiek.
Misschien dat corona expert @Elan dit weet.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
9 mei? Dan zou toch wel wat mogelijk moeten zijn.
Dit valt buiten mijn expertise.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien dat corona expert @:Elan dit weet.
Kenneth Perez kijkt zelden naar Sevilla zo te horen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, de witte Chinees
@:el-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |