Niet boeiend dus...quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
kaarten met kleurtjes, Geen idee wat ze doen
Denkt de Febo anders over, want nu krijgen we wel 2 streams ....quote:
Verrek!! Nu pas valt bij mij het kwartjequote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien beter die liveshow "afvoeren", zodat we Peter Van de Veire niet meer hoeven te zien. Al genoeg gezien in zijne gelekte sex-show. Vies manneke die Peter. Straf dat zijn familie nog bij hem blijft (geld waarschijnlijk).
Als ze de kaarten van iemand in beeld deden misschien welquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Uno is leuk!
Om te doen, niet om naar te kijken
Net als weerwolven? Schijnt ook leuk te zijn om te doenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Uno is leuk!
Om te doen, niet om naar te kijken
zanger Stan van Samang en presentator/zanger Sean Dhondtquote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek!! Nu pas valt bij mij het kwartje![]()
Waren meer bekende Vlamingen met gelekte tapes en beelden toch?
Ik heb dat toen gelezen![]()
Ik kende hem niet
daarom zou ik liever pokeren zien met cardcamquote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Als ze de kaarten van iemand in beeld deden misschien wel
Yep, naast Peter Vdv, was er nog zanger Stan Van Samang en Sean d'hondt uit vlaanderen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek!! Nu pas valt bij mij het kwartje![]()
Waren meer bekende Vlamingen met gelekte tapes en beelden toch?
Ik heb dat toen gelezen![]()
Ik kende hem niet
Wil ik absoluut niet meer zien in dat BB-huis !quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net als weerwolven? Schijnt ook leuk te zijn om te doen
Geen ervaring mee, en na wat ik er van gezien heb denk ik dat dat ook zo blijft.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net als weerwolven? Schijnt ook leuk te zijn om te doen
Heus niet, je kon niet eens zelf bedenken wat de BB-erers allemaal met een paarse dildo zouden kunnen doen!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoef daar sowieso niet te kijken.. fantasie is groot genoeg
Correct!quote:Op maandag 1 februari 2021 15:32 schreef lonneberga het volgende:
300 alweer, toch knap voor iets waar zo weinig gebeurt.
Vind het een verademing. Geen gezeik en gezanik meer.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
maaarrrrr.. ze hebben wel lol ... met zn allen
wil daar niet aan denken.. das wat anders.. ben niet zoals Naomi,, van de groepkesquote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heus niet, je kon niet eens zelf bedenken wat de BB-erers allemaal met een paarse dildo zouden kunnen doen!![]()
Echt hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 15:32 schreef waxmask het volgende:
de snelheid van de COS zegt genoeg over de stand van zaken in bb
helemaal mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Lol hebben is sowieso belangrijk, maar ik zou er gek worden met niks doen
In eerdere BB's was nog minder te doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Lol hebben is sowieso belangrijk, maar ik zou er gek worden met niks doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |