Niet boeiend dus...quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
kaarten met kleurtjes, Geen idee wat ze doen
Denkt de Febo anders over, want nu krijgen we wel 2 streams ....quote:
Verrek!! Nu pas valt bij mij het kwartjequote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien beter die liveshow "afvoeren", zodat we Peter Van de Veire niet meer hoeven te zien. Al genoeg gezien in zijne gelekte sex-show. Vies manneke die Peter. Straf dat zijn familie nog bij hem blijft (geld waarschijnlijk).
Als ze de kaarten van iemand in beeld deden misschien welquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Uno is leuk!
Om te doen, niet om naar te kijken
Net als weerwolven? Schijnt ook leuk te zijn om te doenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Uno is leuk!
Om te doen, niet om naar te kijken
zanger Stan van Samang en presentator/zanger Sean Dhondtquote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek!! Nu pas valt bij mij het kwartje![]()
Waren meer bekende Vlamingen met gelekte tapes en beelden toch?
Ik heb dat toen gelezen![]()
Ik kende hem niet
daarom zou ik liever pokeren zien met cardcamquote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Als ze de kaarten van iemand in beeld deden misschien wel
Yep, naast Peter Vdv, was er nog zanger Stan Van Samang en Sean d'hondt uit vlaanderen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek!! Nu pas valt bij mij het kwartje![]()
Waren meer bekende Vlamingen met gelekte tapes en beelden toch?
Ik heb dat toen gelezen![]()
Ik kende hem niet
Wil ik absoluut niet meer zien in dat BB-huis !quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net als weerwolven? Schijnt ook leuk te zijn om te doen
Geen ervaring mee, en na wat ik er van gezien heb denk ik dat dat ook zo blijft.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net als weerwolven? Schijnt ook leuk te zijn om te doen
Heus niet, je kon niet eens zelf bedenken wat de BB-erers allemaal met een paarse dildo zouden kunnen doen!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoef daar sowieso niet te kijken.. fantasie is groot genoeg
Correct!quote:Op maandag 1 februari 2021 15:32 schreef lonneberga het volgende:
300 alweer, toch knap voor iets waar zo weinig gebeurt.
Vind het een verademing. Geen gezeik en gezanik meer.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
maaarrrrr.. ze hebben wel lol ... met zn allen
wil daar niet aan denken.. das wat anders.. ben niet zoals Naomi,, van de groepkesquote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heus niet, je kon niet eens zelf bedenken wat de BB-erers allemaal met een paarse dildo zouden kunnen doen!![]()
Echt hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 15:32 schreef waxmask het volgende:
de snelheid van de COS zegt genoeg over de stand van zaken in bb
helemaal mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Lol hebben is sowieso belangrijk, maar ik zou er gek worden met niks doen
In eerdere BB's was nog minder te doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze mogen er best een paar 24-48 uur challenges ingooien.. op z'n minst 1 per weekquote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
In eerdere BB's was nog minder te doen.
Eigenlijk is het iedere RLS hetzelfde riedeltje met dat het saai zou zijn.
Ik vind saai niet verkeerd
klopt sommige vergeten echt hoe saai de andere BB's waren ook maar wij streamers kijken toch hahaquote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
ik vind van wel.. groepsdynamiek verandert, maar dat komt mede doordat iedereen daar voor open staatquote:Op maandag 1 februari 2021 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is de sfeer nu anders, nu er drie weg zijn gegaan? Kijk het nu pas voor het eerst
Leuk voor als je 80 bent,ruzies moeten er zijn,vliegende stoelen door het huis.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het een verademing. Geen gezeik en gezanik meer.
Nogal. Ze hebben weer lolquote:Op maandag 1 februari 2021 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is de sfeer nu anders, nu er drie weg zijn gegaan? Kijk het nu pas voor het eerst
ze doen nu gemaakt vriendschappelijk in 1 groep , voor die tijd waren er 2 groepen (mijn opinie)quote:Op maandag 1 februari 2021 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit verbaast me dat ze niet wat creatiever zijn met zelf spellen bedenken.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh echt, ik volgende alleen BB 1 dacht ik en toen zat ik nog niet op Fokquote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarin ben ik het wel mee eens. Een paar langdurige opdrachten zou wel top zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen er best een paar 24-48 uur challenges ingooien.. op z'n minst 1 per week
Ik vind dit wel prima op de achtergrond. Zeker met het thuiswerken. 30 keer per dag hetzelfde nummer op Q music kwam ook mijn strot uit.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
klopt sommige vergeten echt hoe saai de andere BB's waren ook maar wij streamers kijken toch haha
Nja alleen maar beter om eigenlijk.. sommige kunnen ook echt goed de sfeer verpesten door bepaald gedragquote:Op maandag 1 februari 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel.. groepsdynamiek verandert, maar dat komt mede doordat iedereen daar voor open staat
Michel heeft cubbs gemaakt (zoiets, met houtblokjes), maar nog geen 1x gespeeld volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2021 15:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit verbaast me dat ze niet wat creatiever zijn met zelf spellen bedenken.
Alleen Jill komt af en toe met iets. En dat eindigde binnen 30 seconden met een gesneuvelde kookplaat![]()
Jeu de Kogelstoten, Dwergwerpen met Naomi, wedstrijd 100 meter Thomas dragen, massa kussengevecht, houtblok koppen, cake bakken met menstruatiecup-cakevormpjes, enz enz
Inderdaad daar zeg je hetquote:Op maandag 1 februari 2021 15:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Leuk voor als je 80 bent,ruzies moeten er zijn,vliegende stoelen door het huis.
mijn hemel jij hebt echt een hele grote fantasiequote:Op maandag 1 februari 2021 15:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit verbaast me dat ze niet wat creatiever zijn met zelf spellen bedenken.
Alleen Jill komt af en toe met iets. En dat eindigde binnen 30 seconden met een gesneuvelde kookplaat![]()
Jeu de Kogelstoten, Dwergwerpen met Naomi, wedstrijd 100 meter Thomas dragen, massa kussengevecht, houtblok koppen, cake bakken met menstruatiecup-cakevormpjes, enz enz
ik ben benieuwd in welk jasje ze dat gaan gieten.......quote:Op maandag 1 februari 2021 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
D'r zijn nog een paar dingetjes meer gebeurd afgelopen weekend .. komt wel goed.
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn hemel jij hebt echt een hele grote fantasie
De laatste 2 dagen dat Nat/Daan/Jowi er nog waren, waren ze echt onzichtbaar, omdat ze alleen maar in de DBK zaten of in bed lagen. Dus eigenlijk veranderde er niet zo veel.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad daar zeg je het"Ruzies moet er ook zijn"
Ruzie wel ja, maar geen geroddel en achterbaks gedoe waarbij gewoon 2 bewoners elkaar negeren
Hadden Liese en Nathalie telkens elkaar verrot gescholden, hadden de streams idd leuk geweest
nee dat heb ik idd ook nog niet gezienquote:Op maandag 1 februari 2021 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Michel heeft cubbs gemaakt (zoiets, met houtblokjes), maar nog geen 1x gespeeld volgens mij
Maar wel leuk,ik zeg doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn hemel jij hebt echt een hele grote fantasie
Jaquote:Op maandag 1 februari 2021 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat die afbeelding daar nog?
Ik ben bang... dat het héél mild verknipt zal worden. Ze zijn volgens mij bang voor teveel negativiteit van ex-bewoners, voornamelijk van Kinnetje.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ben benieuwd in welk jasje ze dat gaan gieten.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |