Of je nu aan het tekenen bent of een puzzel aan het doen bent, het is voor de kijkers even saaiquote:Op maandag 1 februari 2021 15:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee dit kan toch niet, voor hen niet leuk voor ons niet leuk. Als ik erin zou gaan had ik graag tekenspullen, boeken, schrijfspullen en studiemateriaal mee willen hebben, maar goed dat levert ook geen leuke beelden op. Wel fijn om de tijd door te komen. Oh en een homegym.
Ik denk dat zo'n kacheltje op zo'n grote ruimte niet heel veel doet behalve als je er vlak bij zit.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:
Niemand die daar bedenkt dat ze die houtkachel aan kunnen maken.. hoeven ze ook constant niet met die dekentjes te zeulen
Het zal ook best meevallen met de kou. Thomas zit gewoon in z'n korte broek!quote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n kacheltje op zo'n grote ruimte niet heel veel doet behalve als je er vlak bij zit.
Ja dat bedoel ik op het eind ook te zeggen. Maar ik kan me niet vermaken met spelletjes de hele tijd.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je nu aan het tekenen bent of een puzzel aan het doen bent, het is voor de kijkers even saai
Die loopt zelfs buiten in zijn tshirt met 2 graden en vieskoude wind.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zal ook best meevallen met de kou. Thomas zit gewoon in z'n korte broek!
Hoop het overigens niet hoor, nog 4 volle dagen naar dit lamlendige gedoe kijken want opdrachten mogen we nooit zien....quote:Op maandag 1 februari 2021 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog, ze hebben nu natuurlijk geen nominatie voor de live uitzending.
Ja erg he Chanel, Belgisch tokkenquote:
Ja dat wel. Ik zeg verder niets.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die loopt zelfs buiten in zijn tshirt met 2 graden en vieskoude wind.
Ik vrees het ergste, denk ook dat ze tot donderdag wachten met nieuwe erin te doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop het overigens niet hoor, nog 4 volle dagen naar dit lamlendige gedoe kijken want opdrachten mogen we nooit zien....
Schrijfspul kan niet kan je boodschap door geven aan een ander zonder dat het BB opvalt. Daarom snap ik dat fluisteren niet. Daar moeten gewoon sancties op staan, Vooral als dat een regel van BB is.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee dit kan toch niet, voor hen niet leuk voor ons niet leuk. Als ik erin zou gaan had ik graag tekenspullen, boeken, schrijfspullen en studiemateriaal mee willen hebben, maar goed dat levert ook geen leuke beelden op. Wel fijn om de tijd door te komen. Oh en een homegym.
knul is brok reuzelquote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die loopt zelfs buiten in zijn tshirt met 2 graden en vieskoude wind.
Oh dat is zo ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Schrijfspul kan niet kan je boodschap door geven aan een ander zonder dat het BB opvalt. Daarom snap ik dat fluisteren niet. Daar moeten gewoon sancties op staan, Vooral als dat een regel van BB is.
Weet niet of de kijker hier op kan wachten want er is dan haast geen content om de uitzendingen mee te vullen. Dus ik vrees dat de kijkcijfers tegen donderdag al flink gekelderd zijn als die alleen maar Belgen ziet. Je bouwt als kijker geen band op met een deelnemer of nemers.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, denk ook dat ze tot donderdag wachten met nieuwe erin te doen.
Vreemd toch. En in de uitzending zie je vaak maar een klein stukje er van terug.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop het overigens niet hoor, nog 4 volle dagen naar dit lamlendige gedoe kijken want opdrachten mogen we nooit zien....
Ik ben (door ziekte en medicijnen) ook een tijd dik geweest, maar had niet dat ik het warmer had, had dat wel verwacht.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knul is brok reuzel
ongezond dik
weinig las van kou
Ja erg beknopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd toch. En in de uitzending zie je vaak maar een klein stukje er van terug.
Ik vind het merkwaardig hoe jij over de kijker spreekt, en denkt alles te wetenn hoe de kijker denkt.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of de kijker hier op kan wachten want er is dan haast geen content om de uitzendingen mee te vullen. Dus ik vrees dat de kijkcijfers tegen donderdag al flink gekelderd zijn als die alleen maar Belgen ziet. Je bouwt als kijker geen band op met een deelnemer of nemers.
Klopt, die kelderen snel. Ik denk ook wel dat ze nu druk aan het denken zijn om vandaag of mogen iets te doen om de cijfers weer wat op te krikken, althans... dat hoop ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of de kijker hier op kan wachten want er is dan haast geen content om de uitzendingen mee te vullen. Dus ik vrees dat de kijkcijfers tegen donderdag al flink gekelderd zijn als die alleen maar Belgen ziet. Je bouwt als kijker geen band op met een deelnemer of nemers.
das geen vergelijk imoquote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik ben (door ziekte en medicijnen) ook een tijd dik geweest, maar had niet dat ik het warmer had, had dat wel verwacht.
Fijn dat jij dat vind.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik vind het merkwaardig hoe jij over de kijker spreekt, en denkt alles te wetenn hoe de kijker denkt.
ik denkt dat de kijkers je maar weer is ongelijk gaan geven.
Ik denk toch niet dat er veel mensen zijn die dit gaan volgen, zeker op de stream niet. Wij misschien wel, maar dat komt omdat je er nog de COS bij hebt en dus wat extra vermaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik vind het merkwaardig hoe jij over de kijker spreekt, en denkt alles te wetenn hoe de kijker denkt.
ik denkt dat de kijkers je maar weer is ongelijk gaan geven.
eensquote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja echt hè! Ben echt benieuwd hoeveel, jammer dat hij er niks over zegt!quote:Op maandag 1 februari 2021 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
das geen vergelijk imo![]()
medicatie/ziek
. knul is al wel afgevallen ..geen idee hoeveel oog minder opgeblazen
eensquote:Op maandag 1 februari 2021 15:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat er veel mensen zijn die dit gaan volgen, zeker op de stream niet. Wij misschien wel, maar dat komt omdat je er nog de COS bij hebt en dus wat extra vermaak.
jeuj .. moeten we weer naar die huilies luisteren.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Kefke04 het volgende:
ze zullen in de liveshow Jowi Daan en snapejelie wel opvoeren zeker.
kweenie of die drie zoveel podium gegunt isquote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Kefke04 het volgende:
Voor het eerst vandaag dat ze met z'n allen UNO'en iigquote:Op maandag 1 februari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
Even gemist... Dit is het eerste toernooi?
Misschien beter die liveshow "afvoeren", zodat we Peter Van de Veire niet meer hoeven te zien. Al genoeg gezien in zijne gelekte sex-show. Vies manneke die Peter. Straf dat zijn familie nog bij hem blijft (geld waarschijnlijk).quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Kefke04 het volgende:
Is hij in de gameroom geweest?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Ik heb ze ontmaskerd, maar ik mag er niks over zeggen'
Nick : 'Er gaat iets heel groots gebeuren'
Nick : 'Ik weet alles'
Maar Nick zegt alles met een lach, dus ja .. wie weet.
Dat is het enige waar ik wel benieuwd naar benquote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Kefke04 het volgende:
Ik dacht een soort pesten. Waarbij je laatste kaart moet zeggen. En nu zeggen ze uno. Vergeet je dat dan vijf pakken.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
kaarten met kleurtjes, Geen idee wat ze doen
Kunnen ze een paar dagen oefenen wat ze gaan zeggen om hun gedrag te duiden, zoals Theo.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Kefke04 het volgende:
Nee, DBKquote:Op maandag 1 februari 2021 15:17 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Is hij in de gameroom geweest?
quote:
quote:
Uno, is inderdaad een soort pesten maar dan met speciaal daarvoor gemaakte kaarten:quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
kaarten met kleurtjes, Geen idee wat ze doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |