abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:48:26 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198320176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dus je gelooft dat deze denktanks, waarin de grootste politieke leiders bij elkaar komen, geen enkele invloed hebben op verder beleid. Waarom bestaan ze dan?

Ik ben bang dat jouw en mijn wereldbeeld zo ver van elkaar zijn verwijderd, dat het me nu veel te veel tijd zou kosten om daarover uitgebreid in discussie te gaan.

Waaorm ik er nu pas over begin? Omdat specifiek het WEF in de belangstelling is komen te staan door die slogaln'build back better' die politiek leiders wereldwijd ineens gebruikten.

Echter de onderliggende ideeën bespreek ik hier al zo'n 13 jaar. De WEF is slechts één denktank en niet DE denktank. Klaus Schwab is slechts één persoon en niet DE persoon.
Staaf het eens bij met links en bewijzen? Ik krijg namelijk het idee dat jij er nu pas over begint, omdat je op fake news sites komt en Q oid volgt, waar Klaus ineens een topic is. Laat mij maar eens zien waar het WEF in de afgelopen 50 jaar invloed op heeft uitgeoefend en dat het laat zien dat Klaus een schurk is. Tot nu toe blijkt dat uit helemaal niets, behalve leugens op complotsites.

Laat zien ipv maar wat vertellen en verdenkingen uit je onderbuik te delen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198320181
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Staaf het eens bij met links en bewijzen? Ik krijg namelijk het idee dat jij er nu pas over begint, omdat je op fake news sites komt en Q oid volgt, waar Klaus ineens een topic is. Laat mij maar eens zien waar het WEF in de afgelopen 50 jaar invloed op heeft uitgeoefend en dat het laat zien dat Klaus een schurk is. Tot nu toe blijkt dat uit helemaal niets, behalve leugens op complotsites.

Laat zien ipv maar wat vertellen en verdenkingen uit je onderbuik te delen.
Je leest mijn topics van de afgelopen 13 jaar maar door, ik heb er tienduizenden of zelfs meer woorden aan besteed. Veel plezier daarmee.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:51:53 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198320220
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je leest mijn topics van de afgelopen 13 jaar maar door, ik heb er tienduizenden of zelfs meer woorden aan besteed. Veel plezier daarmee.
Oja, jij beweert wat, maar dan kom je niet met bewijzen. Het is tot nu toe gewoon een complot, geveolgd door wappies van de FvD en Q-idioten, totdat jij mij van betrouwbare informatie voorziet. Je moet het nu niet gaan omdraaien. Ik ben gasten uit BNW helemaal zat, als ze iets beweren en vervolgens niet hun uitspraken willen voorzien van bewijs.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:54:36 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198320255
Ik zie je wel vaker topics met leugens openen, zonder enig bewijs. Rectificeren doe je niet aan. Dus laat mij door de mand vallen door het nu te laten zien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198321448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Oja, jij beweert wat, maar dan kom je niet met bewijzen. Het is tot nu toe gewoon een complot, geveolgd door wappies van de FvD en Q-idioten, totdat jij mij van betrouwbare informatie voorziet. Je moet het nu niet gaan omdraaien. Ik ben gasten uit BNW helemaal zat, als ze iets beweren en vervolgens niet hun uitspraken willen voorzien van bewijs.
Nee, jij beweert maar wat: dat het WEF maar een brainstormclubje is. Bewijs dat dan? Hoe kan het dat een onschuldig brainstormclubje ervoor zorgt dat politiek leiders wereldwijd met dezelfde slogan van datzelfde clubje op TV komen en de ideeën ervan aanprijzen? Omdat die slogan geen enkele betekenis heeft en dat clubje geen enkele invloed?

Sorry maar mijn boerenverstand gelooft dat niet. Dus aan jou om me ervan te overtuigen dat het wel zo is. Maar dat doe je niet, je kletst maar wat. Ga toch terug naar Nieuws als je het niet bevalt hier, je zal gemist worden als kiespijn.
pi_198321677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je leest mijn topics van de afgelopen 13 jaar maar door, ik heb er tienduizenden of zelfs meer woorden aan besteed. Veel plezier daarmee.
Talloze topics, maar geen van je maffe voorspellingen is waarheid geworden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198321719
Ali, dit stuk maakt duidelijk waarom die Great Reset gelul is:

De Great Reset? Die komt er niet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 maart 2021 @ 17:40:11 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198321759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, jij beweert maar wat: dat het WEF maar een brainstormclubje is. Bewijs dat dan? Hoe kan het dat een onschuldig brainstormclubje ervoor zorgt dat politiek leiders wereldwijd met dezelfde slogan van datzelfde clubje op TV komen en de ideeën ervan aanprijzen? Omdat die slogan geen enkele betekenis heeft en dat clubje geen enkele invloed?

Sorry maar mijn boerenverstand gelooft dat niet. Dus aan jou om me ervan te overtuigen dat het wel zo is. Maar dat doe je niet, je kletst maar wat. Ga toch terug naar Nieuws als je het niet bevalt hier, je zal gemist worden als kiespijn.
Dat ze invloed hebben, ja het is een brainstormgroep. Jij maakt ervan dat het slecht is. Komt vervolgens met allerlei verhalen over dingen die jij niet geloofd dus dan is het slecht. Pleur daar gewoon een eind mee op, laat dan zien waarom dat slecht is. Er is werkelijks niets slechts aan het WEF, men doet discussies met elkaar.

Ik ben het gekneus een beetje zat, je ziet het, mensen die er geen kut van weten nemen maar aan dat hij 'ineens' in de picture is en een schurk is, door figuren zoals jij. Hij bestaat, de WEF bestaat en maakt er geen geheim van. Jij maakt ervan dat ze slecht zijn, maar kan het niet hard maken.

Maar ik krijg het idee dat jij al niet gelooft dat de corona wel degelij keen echt iets is. Ja, dan lijkt alles verdacht.

Kom op met je bewijzen, je valt enorm door de mand.

Zeg het maar, welke evil dingen, gebasseerd op leugens heeft men tijdens deze bijeenkomsten afgedwongen?

1988 The New State of the World Economy
1989 Key Developments in the 90s: Implications for Global Business
1990 Competitive Cooperation in a Decade of Turblenece
1991 The New Direction for Global Leadership
1992 Global Cooperation and Megacompetition
1993 Rallying all the forces for Global Recovery
1994 Redefining the Basic Assumptions of the World Economy
1995 Leadership for Challenges beyond Growth
1996 Sustaining Globalization
1997 Building the Network Society
1998 Managing Volatility and Priorities for the 21st Century
1999 Responsible Globality: Managing the impact of Globalization
2000 New Beginnings: Making a difference
2001 25-30 januari Sustaining Growth and Bridging the Divides: A Framework for Our Global Future
2002 Leadership in Fragile Times
2003 Building Trust
2004 Partnering for Security and Prosperity
2005 26-30 januari Taking Responsibility for Tough Choices
2006 25-29 januari The Creative Imperative
2007 24-28 januari Shaping the Global Agenda, The Shifting Power Equation
2008 23-27 januari The Power of Collaborative Innovation
2009 Shaping the Post-Crisis World
2010 27-30 januari Improve the State of the World: Rethink, Redesign, Rebuild
2011 Shared Norms for the New Reality
2012 25–29 januari The Great Transformation: Shaping New Models
2013 23–27 januari Resilient Dynamism
2014 22–25 januari The Reshaping of the World: Consequences for Society, Politics and Business.
2015 21–24 januari New global context
2016 20–23 januari Mastering the Fourth Industrial Revolution
2017 17–20 januari Responsive and Responsible Leadership
2018 23–26 januari Creating a Shared Future in a Fractured World
2019 22–25 januari Globalization 4.0: Shaping a Global Architecture in the Age of the Fourth Industrial Revolution
2020 21–24 januari Stakeholders for a Cohesive and Sustainable World

Ik neem geen genoegen met 'globalisatie is slecht en Jode...eh globalisten willen de wereld overnemen'. Want ik kan net zo goed zeggen dat jij slecht bent en de wereld over wil nemen. Daarnaast ontkomen we niet aan andere landen met deze tijd van internet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198321797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Talloze topics, maar geen van je maffe voorspellingen is waarheid geworden.
Toenemende invloed van de VN: check
Ondermijning van vrijheden en rechten: check
Nadruk op collectivisme: check
Duurzaamheidsagenda: check
Economische crisis: check

Daar was allemaal niks mafs aan beste Koos, en ik kan nog wel even doorgaan. We hebben ook nog lang niet het einde gezien van de huidige coronacrisis en alle gevolgen van dien. Die is pas begonnen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 17:44:27 #60
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198321829
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Toenemende invloed van de VN: check
Ondermijning van vrijheden en rechten: check
Nadruk op collectivisme: check
Duurzaamheidsagenda: check
Economische crisis: check

Daar was allemaal niks mafs aan beste Koos, en ik kan nog wel even doorgaan. We hebben ook nog lang niet het einde gezien van de huidige coronacrisis en alle gevolgen van dien. Die is pas begonnen.
Onzin, lekker vaag houden, dan klinkt het of je gelijk hebt,

Is corona echt? Eerlijk antwoord!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198321952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ali, dit stuk maakt duidelijk waarom die Great Reset gelul is:

De Great Reset? Die komt er niet
"Maak het duidelijk" vind ik nogal grote woorden. Het is 1 artikel met een paar mensen aan het woord, niet de absolute objectieve niet-tegenspreekbare onontkrachtbare waarheid.

Feit is dat het economische systeem niet eeuwig kan blijven duren zonder ernstige gevolgen voor de koopkracht en welvaart van gewone burgers. Wat er nu plaatsvindt is voornamelijk en welvaartstransfer. Welvaart in de vorm van assets wordt geconsolideerd terwijl de geldpers blijft doordrukken. Maar dat kan niet eeuwig doorgaan. Op een gegeven moment moet de rekening worden betaald. In 2008 werden allerlei onvoorstelbare maatregelen genomen om de crisis tegen te gaan. Nu gebeurt dat opnieuw. Maar dit maakt het onderliggende probleem alleen maar groter en de impact nog ernstiger als de bubbel wel barst.

In het verleden leidde dit tot wereldoorlogen. Het zou me dus ook niets verbazen als dat nu weer zo zal zijn.

En dan is er wel degelijk ruimte voor ingrijpende veranderingen.

De klimaatagenda werd in 1992 ondertekend in de vorm van Agenda 21. Nu is dat Agenda 2030.

Men is dus al 30 jaar bezig met de implementatie hiervan. Dat gaat geleidelijk, maar gebeurt wel degelijk. Het is dus slechts een kwestie van tijd. Dit artikel is niet meer dan een momentopname.
  donderdag 4 maart 2021 @ 17:53:39 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198321995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

"Maak het duidelijk" vind ik nogal grote woorden. Het is 1 artikel met een paar mensen aan het woord, niet de absolute objectieve niet-tegenspreekbare onontkrachtbare waarheid.

Feit is dat het economische systeem niet eeuwig kan blijven duren zonder ernstige gevolgen voor de koopkracht en welvaart van gewone burgers. Wat er nu plaatsvindt is voornamelijk en welvaartstransfer. Welvaart in de vorm van assets wordt geconsolideerd terwijl de geldpers blijft doordrukken. Maar dat kan niet eeuwig doorgaan. Op een gegeven moment moet de rekening worden betaald. In 2008 werden allerlei onvoorstelbare maatregelen genomen om de crisis tegen te gaan. Nu gebeurt dat opnieuw. Maar dit maakt het onderliggende probleem alleen maar groter en de impact nog ernstiger als de bubbel wel barst.

In het verleden leidde dit tot wereldoorlogen. Het zou me dus ook niets verbazen als dat nu weer zo zal zijn.

En dan is er wel degelijk ruimte voor ingrijpende veranderingen.

De klimaatagenda werd in 1992 ondertekend in de vorm van Agenda 21. Nu is dat Agenda 2030.

Men is dus al 30 jaar bezig met de implementatie hiervan. Dat gaat geleidelijk, maar gebeurt wel degelijk. Het is dus slechts een kwestie van tijd. Dit artikel is niet meer dan een momentopname.
Maar jij kijkt vanuit het standpunt dat het klimaatprobleem niet echt is en ja dan is alles wat daarmee bezig is evil.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198322234
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar jij kijkt vanuit het standpunt dat het klimaatprobleem niet echt is en ja dan is alles wat daarmee bezig is evil.
Buiten het feit dat een bar slechte politieke agenda is die in veel gevallen precies het tegenovergestelde bereikt van wat hij zou moeten bereiken, is door mensen veroorzaakte klimaatverandering waardoor de wereld en mensheid binnen afzienbare tijd ten onder gaan wat mij betreft inderdaad flauwekul.
pi_198322246
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Onzin, lekker vaag houden, dan klinkt het of je gelijk hebt,

Is corona echt? Eerlijk antwoord!
Wat bedoel je 'is corona echt'? Of coronavirussen bestaan?
pi_198322563
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Toenemende invloed van de VN: check
De VN is meer tandeloos dan ooit, dus nee.

quote:
Ondermijning van vrijheden en rechten: check
Waar doel je precies op? De maatregelen die zijn genomen als gevolg van de coronacrisis? Je weet dat die tijdelijk van aard zijn?

Of op de maatregelen die voortvloeien uit de idiote oorlog tegen terreur? Want in dat geval heb je gelijk, maar daar waarschuwen 'mainstream' bronnen al voor sinds 9/11.

quote:
Nadruk op collectivisme: check
Er is sinds de jaren '80 juist sprake van nadruk op het individu. Neoliberalisme enzo.

quote:
Duurzaamheidsagenda: check
Duurzaamheid is al bijna dertig jaar een prominent thema. Dus ik weet niet precies wat jij denkt te hebben voorspeld. Of geef je jezelf een schouderklopje voor het signaleren van een trend die voor iedereen zichtbaar is?

quote:
Economische crisis: check
Jij hebt de kredietcrisis van 2008 voorspeld? Want je was niet de enige. Talloze vooraanstaande economen gingen je voor.

quote:
Daar was allemaal niks mafs aan beste Koos, en ik kan nog wel even doorgaan. We hebben ook nog lang niet het einde gezien van de huidige coronacrisis en alle gevolgen van dien. Die is pas begonnen.
Na de zomer gaan we gewoon weer op de oude voet verder. Aan die voorspelling mag je mij houden als we een half jaartje verder zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 maart 2021 @ 18:28:33 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198322628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Buiten het feit dat een bar slechte politieke agenda is die in veel gevallen precies het tegenovergestelde bereikt van wat hij zou moeten bereiken, is door mensen veroorzaakte klimaatverandering waardoor de wereld en mensheid binnen afzienbare tijd ten onder gaan wat mij betreft inderdaad flauwekul.
Ja, dus wantrouw je alles. Dat zegt meer over jou.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198322902
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja, dus wantrouw je alles. Dat zegt meer over jou.
Het zegt ook veel over jou dat je er wel in gelooft wat mij betreft. Heb je ook nog zinnige bijdragen of neem je alleen ruimte in?
pi_198322949
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De VN is meer tandeloos dan ooit, dus nee.
[..]

Waar doel je precies op? De maatregelen die zijn genomen als gevolg van de coronacrisis? Je weet dat die tijdelijk van aard zijn?

Of op de maatregelen die voortvloeien uit de idiote oorlog tegen terreur? Want in dat geval heb je gelijk, maar daar waarschuwen 'mainstream' bronnen al voor sinds 9/11.
[..]

Er is sinds de jaren '80 juist sprake van nadruk op het individu. Neoliberalisme enzo.
[..]

Duurzaamheid is al bijna dertig jaar een prominent thema. Dus ik weet niet precies wat jij denkt te hebben voorspeld. Of geef je jezelf een schouderklopje voor het signaleren van een trend die voor iedereen zichtbaar is?
[..]

Jij hebt de kredietcrisis van 2008 voorspeld? Want je was niet de enige. Talloze vooraanstaande economen gingen je voor.
[..]

Na de zomer gaan we gewoon weer op de oude voet verder. Aan die voorspelling mag je mij houden als we een half jaartje verder zijn.
Prima.
  donderdag 4 maart 2021 @ 18:57:51 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198323169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het zegt ook veel over jou dat je er wel in gelooft wat mij betreft. Heb je ook nog zinnige bijdragen of neem je alleen ruimte in?
Jammer ik had graag wat bewijs gezien ipv klimaat is een hoax, dus dit zijn schurken. Maar who cares eigenlijk, doe lekker je ding!

Verder wens ik je echt oprecht alle geluk van de wereld toe. Geniet van je avond!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198323395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jammer ik had graag wat bewijs gezien ipv klimaat is een hoax, dus dit zijn schurken. Maar who cares eigenlijk, doe lekker je ding!

Verder wens ik je echt oprecht alle geluk van de wereld toe. Geniet van je avond!
Kan je deze vraag nog even beantwoorden?

quote:
0s.gif
Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Onzin, lekker vaag houden, dan klinkt het of je gelijk hebt,

Is corona echt? Eerlijk antwoord!
Wat bedoel je 'is corona echt'? Of coronavirussen bestaan?
  donderdag 4 maart 2021 @ 19:12:23 #71
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198323619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Kan je deze vraag nog even beantwoorden?

quote:
0s.gif
Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Onzin, lekker vaag houden, dan klinkt het of je gelijk hebt,

Is corona echt? Eerlijk antwoord!
Wat bedoel je 'is corona echt'? Of coronavirussen bestaan?
Je weet vast wel dat ik bedoel of deze coronatijd een hoax is of dat we wereldwijd daadwerkelijk een probleem hebben met het coronavirus.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198323858
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je weet vast wel dat ik bedoel of deze coronatijd een hoax is of dat we wereldwijd daadwerkelijk een probleem hebben met het coronavirus.
Als ik wist wat je precies bedoelde, zou ik de vraag niet hebben gesteld. Je vraag is veel te vaag. Dus nee, ik weet niet wat je bedoelt.

Coronavirussen bestaan. COVID-19 bestaat. Mensen worden er ziek van. Dat is een probleem. Wat moet ik verder over zeggen?

Een veel groter probleem dan het coronavirus zijn degenen die de maatregelen ertegen nemen. Daar is geen touw aan vast te knopen.
  † In Memoriam † donderdag 4 maart 2021 @ 19:36:53 #73
88815 The_Emotion
98.3
pi_198324326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 01:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

jij hebt hiervoor nog nooit van hem gehoord omdat ie niet genoemd werd op de sites waar jij je onzin vandaan haalt of waar die YouTubber het vandaan had.
Dat komt omdat ik sws zelden op vage sites kom of filmpjes van Lange Frans kijk. Wel af en toe hier meelezen of hoor ik eens wat van een collega die jarenlang in complotland woont.
Bill Gates en Soros zijn al bijvoorbeeld al jarenlang de usual suspects.
quote:
Je kunt het gewoon vinden hoor. Effe Google raadplegen en je ziet dat hij dit al doet VANAF 19 FOKKING 71!!!!

Laat dat even inzinken met je 'plots opduikt'.
Al bestaat het WEF 100 jaar, mijn vraag blijft nog staan. Ineens duikt zijn naam op, hier in BNW, op Facebook, een trollenleger die op telegraaf/nu.nl/rtl en noem maar op reageren op berichten met linkjes naar dit heerschap.
Ook vrienden die zulke berichten delen op hun tijdlijn.
Hoe kan dat, dat hij sinds 1971 openbaar bezig is, maar pas de laatste paar maanden op het toneel verschijnt?
quote:
'Klinkt als...'.Je weet er dus geen fuck van, maar praat met anderen mee dat het een schurk is.
Tot zover ja,
It looks like a duck, talks like a duck...
Er wordt een mooie toekomst voorgeschoteld waar iedereen blij is (en niets bezit)
Dan zegt mijn onderbuik: Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo.
De toekomst zal het uitwijzen.

quote:
Vraag jezelf eens af waarom jouw bronnen dit aandragen.
Iets met corona, met alle chaos er omheen. Iemand moet het vingertje toegewezen krijgen.

Maar ik zal zn boeken gaan lezen, dan kan ik mijn visie daarop nog bijstellen en/of bevestigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 04-03-2021 19:51:38 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 4 maart 2021 @ 20:50:24 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198326224
quote:
2s.gif Op donderdag 4 maart 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Al bestaat het WEF 100 jaar, mijn vraag blijft nog staan. Ineens duikt zijn naam op, hier in BNW, op Facebook, een trollenleger die op telegraaf/nu.nl/rtl en noem maar op reageren op berichten met linkjes naar dit heerschap.
Ook vrienden die zulke berichten delen op hun tijdlijn.
Hoe kan dat, dat hij sinds 1971 openbaar bezig is, maar pas de laatste paar maanden op het toneel verschijnt?
Hoe bedoel je dit dan? De man krijg al meer dan 30 allerlei prijzen en is in Frankrijk tot ridder geslagen in 1997. Hij komt alleen sinds recentelijk op fake news sites te plekken. Het is niet zo dat deze man niet te volgen was in al die jaren of dat hij uit het nieuws bleef.

Hij wordt nu door Q-gekken genoemd omdat deze (Joodse) man ineens neergezet wordt door een groep met een agenda. Net als Soros en Bill Gates. Dit allemaal om mensen boos te houden en langzaam in opstand te laten komen tegen alles wat media, links of overheid is. En usefull idiots nemen het over zonder enige nuance en plempen het op YT, Facebook e.d., en dan gaat de sneeuwbal rollen. Net als bij Soros en Gates.

Je zou kunnen zeggen dat jij hem telkens gemist hebt, maar hij komt echt niet zomaar ineens opduiken. De man betreed het toneel al 50 jaar.

Maar nogmaals, jij hebt hem volledig gemist, er wordt hier een hypothese van hem gezien als schurkencomplot en jouw conclusie is dat het dan wel een schurk zou zijn. Zo werkt het natuurlijk niet.

P.s.het is dezelfde movement die al 5 jaar roept dat Obama, Comey, Clinton, Tapper en alle andere mensen die het lef hebben kritiek te uiten op Trump. Vul dit aan met een groep 911 'truthers, klimaatontkenners en platte aarde-mensen, die als medium fungeren tussen de agenda en de 'bezorgde burger' door het in grote getalen te gebruiken op hun YT-kanaal. Dat kanaal bestaat nu eenmaal uit complotten en het daarbij horende publiek. Dan moet je het blijven aanvullen, anders lopen je kijkers (inkomsten) weg. Die zorgen ervoor dat het in het algoritme van bijna elke YT-kijker komt.

Vraag maar aan je collega's wat voor andere content die mensen op hun FB of YT-kanalen hebben en het komt altijd ophetzelfde neer. 'Zelfonderzoekers' zullen zij zichzelf noemen, terwijl ze filmpjes kijken en artikelen lezen die geen bronnen bevatten, maar ook weer doorlinken naar een andere site of kanaal, die dezelfde beweringen doet.

Dus:

Jan is bijvoorbeeld extreem rechts en heeft een aantal sites en YT-kanalen. Hij maakt een filmpje over een genootschap de wereld wil controleren. Zonder goede bronne, maar wel met talent voor bronnen veinzen. Vaste abbo's nemen dit over, waarvan een deel jan's verhaal in een nieuwe video zetten (met een hoop vragen, 'vind jij het ook niet raar dat deze meneer nu tijdens de corona me dit idee komt'?) Een ander deel gaat naar fora en deelt dit op bnw-achtige pagina's.

Kritische vragen worden ontweken of afgedaan als schaap en het doel is dat andere users of dit al ergens anders hebben gehoord of gelezen en het eens zijn met de poster of al een bodem hebben opgebouwd met sterke twijfels richting media en overheid. Die laatste groep zullen op andere sites gaan kijken die dit behandelen en dat zijn weer precies de sites die het samen instand houden. De 'normale' media zal het inderdaad (nog) niet behandelen, aangezien het geen nieuws is, maar een (soms halve) verzinsel. Dat sterkt het idee dat de media er een agenda op nahoudt. Zodra men totaal tegen media en overheid is gekeerd is er geen weg meer terug en zijn ze soort superverspreiders van misinformatie. Daarbij blijft men gebruik maken van 'bewijs' van sites die het in eerste instantie al van een andere site hadden.

Bepaalde fake nes sites zullen onder de useful idiots steeds bekender worden. Al staat daar een bericht met 'Op Mars staan kloonfabrieken' (echt voorbeeld), dan denkt men niet even 'op wat voor site ben ik nu terechtgekomen!'. En zo wordt de groep steeds groter en sterker.

Voor de meeste verloren mensen is het gevoel dat zij iets weten, maar de schapen in de rij bij de supermarkt niet, een spannend en bijzonder gevoel geven. Hoe ik dat weet? Ik was ooit een tijdje dakloos en ben toen 911 truthers gaan volgen. Ik voelde mij speciaal en vond het oprecht spannend dat er zoveel schapen op de wereld waren. Bush had zoiets ergs gedaan, hoe kan men aan het dagelijks leven denken en gewoon doorgaan?

En het grappige is dat het om een Amerikaanse kwestie ging, maar dat maakte niet uit, want dat trekt men gewoon door naar hier. Op Amerikaanse sites staat dat de media in een complot zitten, dan moet dat in Nederland ook zijn. Kijk, de NOS maakt een fout!! Ja dan zal het dus waar zijn! (en weer even niet kritisch nadenken bij een site die stelt dat er kloonfabrieken op Mars staan).

Mijn collega had zelfs zo'n tijd waarin ze geloofde dat ze maar voor iets hoefde te bidden en het dan kreeg. Prima. In de 25 jaar dat ze dat deed waren er een aantal momenten dat het uitkwam en voor haar reden dat het waar is. De letterlijk duizenden andere dagen dat het niet lukte telde het niet mee.

Je moet dus al openstaan voor fake news, maar als je eenmaal zover ben zal dat nog de enige waarheid zijn en gaat iemand blind mee. Het grappige daarvan is dat men zelf eigenlijk het complot zijn, aangezien ze deel zijn van een samenzwering van feitenomdraaiers.

[ Bericht 32% gewijzigd door Vis1980 op 04-03-2021 21:24:56 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:31:14 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198327132
Man wat een lap tekst is het geworden. Ik wilde er nog aan toevoegen dat het daarna makkelijk is. Feiten zijn makkelijk weg te slaan onder het mom : 'die sites zitten in het complot'.

Voor 6 januari waren er veel mensen in BNW echt overtuigd dat Trump op de 6e ineens president zou blijven. En dan niet als voorspelling, nee anderen waren dom dat ze zich zo beet lieten nemen door de media. De verkiezingsuitslag was gewoon terug te lezen, maar dat werd afgedaan als 'propaganda' en de 61 verloren rechtszaken waren niet verloren, maar afgewezen zonder naar de inhoud te kijken. Biden zou gearresteerd worden op de 6e.

Veel van hen zijn niet meer teruggekomen op de site, en de paar die zijn overgebleven zijn nu weer vrolijk aan een andere leugen begonnen, die van dezelfde sites komen. Even een moment stilstaan bij dat het vorige avontuur een leugen bleek te zijn gaat er niet in, want de media, die liegt!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198330787
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 20:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan? De man krijg al meer dan 30 allerlei prijzen en is in Frankrijk tot ridder geslagen in 1997. Hij komt alleen sinds recentelijk op fake news sites te plekken. Het is niet zo dat deze man niet te volgen was in al die jaren of dat hij uit het nieuws bleef.

Hij wordt nu door Q-gekken genoemd omdat deze (Joodse) man ineens neergezet wordt door een groep met een agenda. Net als Soros en Bill Gates. Dit allemaal om mensen boos te houden en langzaam in opstand te laten komen tegen alles wat media, links of overheid is. En usefull idiots nemen het over zonder enige nuance en plempen het op YT, Facebook e.d., en dan gaat de sneeuwbal rollen. Net als bij Soros en Gates.

Je zou kunnen zeggen dat jij hem telkens gemist hebt, maar hij komt echt niet zomaar ineens opduiken. De man betreed het toneel al 50 jaar.

Maar nogmaals, jij hebt hem volledig gemist, er wordt hier een hypothese van hem gezien als schurkencomplot en jouw conclusie is dat het dan wel een schurk zou zijn. Zo werkt het natuurlijk niet.

P.s.het is dezelfde movement die al 5 jaar roept dat Obama, Comey, Clinton, Tapper en alle andere mensen die het lef hebben kritiek te uiten op Trump. Vul dit aan met een groep 911 'truthers, klimaatontkenners en platte aarde-mensen, die als medium fungeren tussen de agenda en de 'bezorgde burger' door het in grote getalen te gebruiken op hun YT-kanaal. Dat kanaal bestaat nu eenmaal uit complotten en het daarbij horende publiek. Dan moet je het blijven aanvullen, anders lopen je kijkers (inkomsten) weg. Die zorgen ervoor dat het in het algoritme van bijna elke YT-kijker komt.

Vraag maar aan je collega's wat voor andere content die mensen op hun FB of YT-kanalen hebben en het komt altijd ophetzelfde neer. 'Zelfonderzoekers' zullen zij zichzelf noemen, terwijl ze filmpjes kijken en artikelen lezen die geen bronnen bevatten, maar ook weer doorlinken naar een andere site of kanaal, die dezelfde beweringen doet.

Dus:

Jan is bijvoorbeeld extreem rechts en heeft een aantal sites en YT-kanalen. Hij maakt een filmpje over een genootschap de wereld wil controleren. Zonder goede bronne, maar wel met talent voor bronnen veinzen. Vaste abbo's nemen dit over, waarvan een deel jan's verhaal in een nieuwe video zetten (met een hoop vragen, 'vind jij het ook niet raar dat deze meneer nu tijdens de corona me dit idee komt'?) Een ander deel gaat naar fora en deelt dit op bnw-achtige pagina's.

Kritische vragen worden ontweken of afgedaan als schaap en het doel is dat andere users of dit al ergens anders hebben gehoord of gelezen en het eens zijn met de poster of al een bodem hebben opgebouwd met sterke twijfels richting media en overheid. Die laatste groep zullen op andere sites gaan kijken die dit behandelen en dat zijn weer precies de sites die het samen instand houden. De 'normale' media zal het inderdaad (nog) niet behandelen, aangezien het geen nieuws is, maar een (soms halve) verzinsel. Dat sterkt het idee dat de media er een agenda op nahoudt. Zodra men totaal tegen media en overheid is gekeerd is er geen weg meer terug en zijn ze soort superverspreiders van misinformatie. Daarbij blijft men gebruik maken van 'bewijs' van sites die het in eerste instantie al van een andere site hadden.

Bepaalde fake nes sites zullen onder de useful idiots steeds bekender worden. Al staat daar een bericht met 'Op Mars staan kloonfabrieken' (echt voorbeeld), dan denkt men niet even 'op wat voor site ben ik nu terechtgekomen!'. En zo wordt de groep steeds groter en sterker.

Voor de meeste verloren mensen is het gevoel dat zij iets weten, maar de schapen in de rij bij de supermarkt niet, een spannend en bijzonder gevoel geven. Hoe ik dat weet? Ik was ooit een tijdje dakloos en ben toen 911 truthers gaan volgen. Ik voelde mij speciaal en vond het oprecht spannend dat er zoveel schapen op de wereld waren. Bush had zoiets ergs gedaan, hoe kan men aan het dagelijks leven denken en gewoon doorgaan?

En het grappige is dat het om een Amerikaanse kwestie ging, maar dat maakte niet uit, want dat trekt men gewoon door naar hier. Op Amerikaanse sites staat dat de media in een complot zitten, dan moet dat in Nederland ook zijn. Kijk, de NOS maakt een fout!! Ja dan zal het dus waar zijn! (en weer even niet kritisch nadenken bij een site die stelt dat er kloonfabrieken op Mars staan).

Mijn collega had zelfs zo'n tijd waarin ze geloofde dat ze maar voor iets hoefde te bidden en het dan kreeg. Prima. In de 25 jaar dat ze dat deed waren er een aantal momenten dat het uitkwam en voor haar reden dat het waar is. De letterlijk duizenden andere dagen dat het niet lukte telde het niet mee.

Je moet dus al openstaan voor fake news, maar als je eenmaal zover ben zal dat nog de enige waarheid zijn en gaat iemand blind mee. Het grappige daarvan is dat men zelf eigenlijk het complot zijn, aangezien ze deel zijn van een samenzwering van feitenomdraaiers.

Het is nogal een onsamenhangend verhaal.

Maar ik ben het zeker met je eens dat er ook een hoop onzin is te vinden. Met Qanon heb ik helemaal niets, dat heb ik altijd een persoonlijkheidscultus genoemd rondom Trump.

Mijn hypothese is altijd geweest dat de nieuwe wereldorde in wezen een spirituele aangelegenheid is die zich ook op politiek, maatschappelijk en economisch vlak uit.

Religieuze conflicten van het verleden hebben uiteindelijk geleid tot een verlies van macht van kerk en monarchen.

Die macht willen ze al honderden jaren terug en de manier waarop is via het creeren van chaos, oorlog, polarisatie, uiteindelijk een synthese te krijgen waarin met name de rooms katholieke kerk uiteindelijk weer suprematie heeft. Je hebt lange tijd kapitalisme vs communisme gehad, en nu gaan we naar een synthese, met China als model, waarin inderdaad zo'n synthese is ontstaan, met de grote macht vd overheid.

Klaus Schwab is dus wat mij betreft maar een randfiguur, die toevallig wel een boek heeft geschreven wat in lijn is met dat systeem waar al veel langer naar wordt gestreefd.

Het is dus niet zo bijzonder dat je weinig van hem hebt gehoord. Zijn ideeen echter zijn al op vele andere manieren tot uiting gebracht in het politieke leven. Kijk alleen maar naar de hele duurzame trend en ook de public-private-partnerships.

Die public-private-partnerships zag je echter ook al in bijvoorbeeld Agenda 21 et Agenda 2030 als manier om die agenda's in te voeren.

Als je een beetje op zoek gaat, zie je al vrij snel dat het Vaticaan overal wel aanwezig is en invloed uitvoert, ook op het WEF. Zie bijv. ook mijn andere topic over 'Council for inclusive capitalism', waarin grote bedrijven zeggen de wensen van de paus voor een nieuwe economie te omarmen en uit te voeren. Onder leiding van een lid van de Rotschild bankiersfamilie.

Ze steken niet onder stoelen of banken wat ze willen. Het enige wat wij hoeven te doen is herkennen wanneer die dingen ook daadwerkelijk worden geimplementeerd.

Maar om nu nog, naar een jaar aan corona, met droge ogen te beweren dat dergelijke dingen niet kunnen, daar krab ik echt van op mijn hoofd. Want het mag nu toch wel duidelijk zijn dat het enige wat nodig is om de meest absurde maatregelen te nemen en te laten accepteren door de bevolking, simpelweg een crisis, echt of opgeblazen, met een angstzaaiende mediacampagne erbij is, om mensen een bepaalde richting in te duwen en wetten in te voeren die onvoorstelbaar lijken.

Het argument 'kan niet' is nu dus wat mij betreft echt niet meer relevant. Het is meer een kwestie van 'wanneer'. De omstandigheden moeten juist zijn. Desnoods worden gecreeerd.

Agenda 2030 moet in 2030 zijn uitgevoerd. Gaat dat lukken? Dat weet ik niet. Maar er is wel haast bij nu.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ali_Kannibali op 05-03-2021 01:04:29 ]
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 01:05:38 #77
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198330865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Toenemende invloed van de VN: check
Ondermijning van vrijheden en rechten: check
Nadruk op collectivisme: check
Duurzaamheidsagenda: check
Economische crisis: check

Daar was allemaal niks mafs aan beste Koos, en ik kan nog wel even doorgaan. We hebben ook nog lang niet het einde gezien van de huidige coronacrisis en alle gevolgen van dien. Die is pas begonnen.
Je checks kloppen feitelijk niet, althans niet in West Europa of de VS. Mischien wel in Rusland maar dan zonder de VN, natuurlijk.

Het enige wat klopt is dat er meer nadruk op duurzaamheid is en dat er momenteel een economische dip is.

Ik snap overigens niet wat het probleem is met duurzaamheid tenzij je een wetenschapsontkenner bent, dat is mogelijk, maar gelukkig is wetenschap niet afhankelijk van jouw geloof daarin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198330917
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 01:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je checks kloppen feitelijk niet, althans niet in West Europa of de VS. Mischien wel in Rusland maar dan zonder de VN, natuurlijk.

Het enige wat klopt is dat er meer nadruk op duurzaamheid is en dat er momenteel een economische dip is.

Ik snap overigens niet wat het probleem is met duurzaamheid tenzij je een wetenschapsontkenner bent, dat is mogelijk, maar gelukkig is wetenschap niet afhankelijk van jouw geloof daarin.
Hoe lang volg je deze onderwerpen al?

Wat is een 'wetenschapsontkenner'?

Iemand die twijfels heeft bij bepaalde stellingen die bepaalde wetenschappers aanhangen? Of geloof je in 'settled science' waar je niet aan mag twijfelen omdat je anders wordt gestigmatiseerd met allerlei labels?

Heb je zelf een wetenschappelijke opleiding gevolgd?

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 05-03-2021 01:33:06 ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2021 @ 08:24:19 #79
88815 The_Emotion
98.3
pi_198331873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 20:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan? De man krijg al meer dan 30 allerlei prijzen en is in Frankrijk tot ridder geslagen in 1997. Hij komt alleen sinds recentelijk op fake news sites te plekken. Het is niet zo dat deze man niet te volgen was in al die jaren of dat hij uit het nieuws bleef.

Hij wordt nu door Q-gekken genoemd omdat deze (Joodse) man ineens neergezet wordt door een groep met een agenda. Net als Soros en Bill Gates. Dit allemaal om mensen boos te houden en langzaam in opstand te laten komen tegen alles wat media, links of overheid is. En usefull idiots nemen het over zonder enige nuance en plempen het op YT, Facebook e.d., en dan gaat de sneeuwbal rollen. Net als bij Soros en Gates.

Je zou kunnen zeggen dat jij hem telkens gemist hebt, maar hij komt echt niet zomaar ineens opduiken. De man betreed het toneel al 50 jaar.

Maar nogmaals, jij hebt hem volledig gemist, er wordt hier een hypothese van hem gezien als schurkencomplot en jouw conclusie is dat het dan wel een schurk zou zijn. Zo werkt het natuurlijk niet.
Dat ik hem al die jaren over het hoofd gezien heb, lijkt me duidelijk.
Maar dat geldt ook voor een hoop vaste BNW-ers en die-hard complotdenkers.
Het duurt 50 jaar, maar dan heb je meteen een 'schurk' die uit de filmset van James Bond komt lopen.
En dat allemaal omdat er een Q-koorts pandemie is losgebroken onder schapen die in een fuik lopen.

Overigens hou ik me niet bezig met Qanonn vs Cabal, waarschijnlijk zij wel met mij/ons.
Wel mis ik de oude garde van de Illuminatie, vrijmetselaars en andere illustere clubjes, het is zo stil rondom hun...
Af en toe een reptilian, maar dan houdt het wel op.
quote:
P.s.het is dezelfde movement die al 5 jaar roept dat Obama, Comey, Clinton, Tapper en alle andere mensen die het lef hebben kritiek te uiten op Trump. Vul dit aan met een groep 911 'truthers, klimaatontkenners en platte aarde-mensen, die als medium fungeren tussen de agenda en de 'bezorgde burger' door het in grote getalen te gebruiken op hun YT-kanaal. Dat kanaal bestaat nu eenmaal uit complotten en het daarbij horende publiek. Dan moet je het blijven aanvullen, anders lopen je kijkers (inkomsten) weg. Die zorgen ervoor dat het in het algoritme van bijna elke YT-kijker komt.

Vraag maar aan je collega's wat voor andere content die mensen op hun FB of YT-kanalen hebben en het komt altijd ophetzelfde neer. 'Zelfonderzoekers' zullen zij zichzelf noemen, terwijl ze filmpjes kijken en artikelen lezen die geen bronnen bevatten, maar ook weer doorlinken naar een andere site of kanaal, die dezelfde beweringen doet.

Dus:

Jan is bijvoorbeeld extreem rechts en heeft een aantal sites en YT-kanalen. Hij maakt een filmpje over een genootschap de wereld wil controleren. Zonder goede bronne, maar wel met talent voor bronnen veinzen. Vaste abbo's nemen dit over, waarvan een deel jan's verhaal in een nieuwe video zetten (met een hoop vragen, 'vind jij het ook niet raar dat deze meneer nu tijdens de corona me dit idee komt'?) Een ander deel gaat naar fora en deelt dit op bnw-achtige pagina's.

Kritische vragen worden ontweken of afgedaan als schaap en het doel is dat andere users of dit al ergens anders hebben gehoord of gelezen en het eens zijn met de poster of al een bodem hebben opgebouwd met sterke twijfels richting media en overheid. Die laatste groep zullen op andere sites gaan kijken die dit behandelen en dat zijn weer precies de sites die het samen instand houden. De 'normale' media zal het inderdaad (nog) niet behandelen, aangezien het geen nieuws is, maar een (soms halve) verzinsel. Dat sterkt het idee dat de media er een agenda op nahoudt. Zodra men totaal tegen media en overheid is gekeerd is er geen weg meer terug en zijn ze soort superverspreiders van misinformatie. Daarbij blijft men gebruik maken van 'bewijs' van sites die het in eerste instantie al van een andere site hadden.

Bepaalde fake nes sites zullen onder de useful idiots steeds bekender worden. Al staat daar een bericht met 'Op Mars staan kloonfabrieken' (echt voorbeeld), dan denkt men niet even 'op wat voor site ben ik nu terechtgekomen!'. En zo wordt de groep steeds groter en sterker.

Voor de meeste verloren mensen is het gevoel dat zij iets weten, maar de schapen in de rij bij de supermarkt niet, een spannend en bijzonder gevoel geven. Hoe ik dat weet? Ik was ooit een tijdje dakloos en ben toen 911 truthers gaan volgen. Ik voelde mij speciaal en vond het oprecht spannend dat er zoveel schapen op de wereld waren. Bush had zoiets ergs gedaan, hoe kan men aan het dagelijks leven denken en gewoon doorgaan?

En het grappige is dat het om een Amerikaanse kwestie ging, maar dat maakte niet uit, want dat trekt men gewoon door naar hier. Op Amerikaanse sites staat dat de media in een complot zitten, dan moet dat in Nederland ook zijn. Kijk, de NOS maakt een fout!! Ja dan zal het dus waar zijn! (en weer even niet kritisch nadenken bij een site die stelt dat er kloonfabrieken op Mars staan).

Mijn collega had zelfs zo'n tijd waarin ze geloofde dat ze maar voor iets hoefde te bidden en het dan kreeg. Prima. In de 25 jaar dat ze dat deed waren er een aantal momenten dat het uitkwam en voor haar reden dat het waar is. De letterlijk duizenden andere dagen dat het niet lukte telde het niet mee.

Je moet dus al openstaan voor fake news, maar als je eenmaal zover ben zal dat nog de enige waarheid zijn en gaat iemand blind mee. Het grappige daarvan is dat men zelf eigenlijk het complot zijn, aangezien ze deel zijn van een samenzwering van feitenomdraaiers.

Lubach heeft dit aangekaart in zijn item fabeltjesfuik.
The Social Dilemma op Netflix gaat daar nog dieper op in, hoe Social media samenlevingen kan verwoesten.

Ik zie een herhaling van zetten, toen de drukpers werd uitgevonden zo'n 500 jaar terug, heeft het de wereld ook op z'n kop gezet. Het woord kon sneller verspreid worden, daarmee ook de valse woorden, larie en de roddels.

Maar dat is weer te offtopic.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_198343030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Oja, jij beweert wat, maar dan kom je niet met bewijzen. Het is tot nu toe gewoon een complot, geveolgd door wappies van de FvD en Q-idioten, totdat jij mij van betrouwbare informatie voorziet. Je moet het nu niet gaan omdraaien. Ik ben gasten uit BNW helemaal zat, als ze iets beweren en vervolgens niet hun uitspraken willen voorzien van bewijs.
Hmm...ja dat hebben we allang gemerkt, maar helaas blijft je terug komen. Misschien kan je je tijd beter op anger management cursus besteden ipv hier posten. Boosheid 'n hele negatieve emotie dat kan schadelijk psychologische issues creeeren.
Take your face mask off, take deep breaths, close your eyes and imagine a happy place.... in a roomful of kittens for example. Hopefully you're not so angry that you hate kittens.
Dus, goodbye for now en ik wens je heel veel success met je behandeling.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198348642
“Davos Ontcijferd”, Stakeholder Capitalism volgens Klaus Schwab…
https://www.blckbx.tv/vid(...)volgens-klaus-schwab
pi_198352879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 19:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm...ja dat hebben we allang gemerkt, maar helaas blijft je terug komen. Misschien kan je je tijd beter op anger management cursus besteden ipv hier posten. Boosheid 'n hele negatieve emotie dat kan schadelijk psychologische issues creeeren.
Take your face mask off, take deep breaths, close your eyes and imagine a happy place.... in a roomful of kittens for example. Hopefully you're not so angry that you hate kittens.
Dus, goodbye for now en ik wens je heel veel success met je behandeling.
Waarom praat je in het engels :')
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:29:47 #83
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198353113
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 19:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm...ja dat hebben we allang gemerkt, maar helaas blijft je terug komen. Misschien kan je je tijd beter op anger management cursus besteden ipv hier posten. Boosheid 'n hele negatieve emotie dat kan schadelijk psychologische issues creeeren.
Take your face mask off, take deep breaths, close your eyes and imagine a happy place.... in a roomful of kittens for example. Hopefully you're not so angry that you hate kittens.
Dus, goodbye for now en ik wens je heel veel success met je behandeling.
Inhoudelijk zeg je natuurlijk helemaal niets, Tingo. Probeer het nog eens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198353129
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Inhoudelijk zeg je natuurlijk helemaal niets, Tingo. Probeer het nog eens.
Maybe you ken talk in english against him zo he ken understand you maybe?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:52:18 #85
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198353404
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:30 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Maybe you ken talk in english against him zo he ken understand you maybe?
Moest gniffelen. :@
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198355116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef weetjewel5 het volgende:
“Davos Ontcijferd”, Stakeholder Capitalism volgens Klaus Schwab…
https://www.blckbx.tv/vid(...)volgens-klaus-schwab
Thanks voor deze bijdrage.

Om 8.30: 'Problems due to the pandemic which can only be solved by global business and government working together.

Dit is dus wederom een refentie naar dat 'stake holder capitalism', of 'public-private-partnerships', wat in wezen niets anders is dan fascisme. Grote bedrijven en overheid die ons leven inrichten.
pi_198374705
Ben geen fan van Russell Brand maar dit is een ander interessant aspect: belastingontwijking via donaties aan 'goede doelen', oftewel politiek activitischte stichtingen.

pi_198388347
Kan iemand mij op een smart manier precies uitleggen wat ik nu kan verwachten van deze great reset? Nu we toch richting het einde gaan van de corona crisis en met vaccinaties richting meer vrijheden gaan ben ik toch wel benieuwd wat het vervolg van de great reset is, dus graag meetbaar en specifiek aangeven wat de staat is van de wereld op 1-1-2022? Ben ik al mijn geld kwijt wat bij de bank staat, bestaat de euro nog? Is de democratie opgeheven? Een lijstje zou fijn zijn! Thnx.
pi_198419932
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:51 schreef magrec het volgende:
Kan iemand mij op een smart manier precies uitleggen wat ik nu kan verwachten van deze great reset? Nu we toch richting het einde gaan van de corona crisis en met vaccinaties richting meer vrijheden gaan ben ik toch wel benieuwd wat het vervolg van de great reset is, dus graag meetbaar en specifiek aangeven wat de staat is van de wereld op 1-1-2022? Ben ik al mijn geld kwijt wat bij de bank staat, bestaat de euro nog? Is de democratie opgeheven? Een lijstje zou fijn zijn! Thnx.
https://www.weforum.org/a(...)e-for-a-great-reset/
pi_199320725
Here we go *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199389940
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:51 schreef magrec het volgende:
Kan iemand mij op een smart manier precies uitleggen wat ik nu kan verwachten van deze great reset? Nu we toch richting het einde gaan van de corona crisis en met vaccinaties richting meer vrijheden gaan ben ik toch wel benieuwd wat het vervolg van de great reset is, dus graag meetbaar en specifiek aangeven wat de staat is van de wereld op 1-1-2022? Ben ik al mijn geld kwijt wat bij de bank staat, bestaat de euro nog? Is de democratie opgeheven? Een lijstje zou fijn zijn! Thnx.
The Great Reset is helemaal niet zo eng als mensen denkne dat het is. Het is zelfs heel goed. Een mooi voorbeeld is de term "build back better" dat door mensen met agenda's word misbruikt. Het is heel normaal om iets dat faalde en ineen is gestort beter op te bouwen. Als een brug instort bij 40 mensen die erop lopen dan ga je die brug ook niet precies op dezelfde manier opbouwen waardoor die weer instort met 40 mensen erop. Dan bouw je die zodanig dat er 1500 man op kunnen staan zonder in te storten.

Een andere term of zin die veelal misbruikt word (ook hier door Ali) is "you own nothing and be happy".. Alsof het hier gaat om een doel. Terwijl het dus een citaat is van iemand die een voorspelling doet over hoe de wereld er in 2030 uit ziet. Dus niet ene doel, maar een voorspelling gebaseerd op hedendaagse veranderingen in het leven. De schrijfster van dit citaat doelde op het feit dat we nu Steam hebben, we hebben Netflix of Videoland, we hebben auto's die we leasen etc. We hebben niks en toch zijn we blij. Als Netflix ooit zegt "deze en die serie halen we ervan af" dan hebben we die films niet meer.

Maar sommige mensen doen alsof dit gaat om een communistisch systeem waarin de gewone burger niks heeft en alles gecentraliseerd is. Gewoon door misquoting en bronnen aan te halen die er niet zijn. Zoals vele fake newsers doen (Baudet, Jensen, David Icke etc).
pi_199407578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 16:24 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

The Great Reset is helemaal niet zo eng als mensen denkne dat het is. Het is zelfs heel goed. Een mooi voorbeeld is de term "build back better" dat door mensen met agenda's word misbruikt. Het is heel normaal om iets dat faalde en ineen is gestort beter op te bouwen. Als een brug instort bij 40 mensen die erop lopen dan ga je die brug ook niet precies op dezelfde manier opbouwen waardoor die weer instort met 40 mensen erop. Dan bouw je die zodanig dat er 1500 man op kunnen staan zonder in te storten.

Een andere term of zin die veelal misbruikt word (ook hier door Ali) is "you own nothing and be happy".. Alsof het hier gaat om een doel. Terwijl het dus een citaat is van iemand die een voorspelling doet over hoe de wereld er in 2030 uit ziet. Dus niet ene doel, maar een voorspelling gebaseerd op hedendaagse veranderingen in het leven. De schrijfster van dit citaat doelde op het feit dat we nu Steam hebben, we hebben Netflix of Videoland, we hebben auto's die we leasen etc. We hebben niks en toch zijn we blij. Als Netflix ooit zegt "deze en die serie halen we ervan af" dan hebben we die films niet meer.

Maar sommige mensen doen alsof dit gaat om een communistisch systeem waarin de gewone burger niks heeft en alles gecentraliseerd is. Gewoon door misquoting en bronnen aan te halen die er niet zijn. Zoals vele fake newsers doen (Baudet, Jensen, David Icke etc).
Klopt helemaal alleen in bnw geloven ze dat het einddoel het doden van 6,5 miljard mensen is zodat we nog maar 500 miljoen mensen hebben. Alles voor het klimaat natuurlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199407709
Verkeerde topiq
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199407811
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt helemaal alleen in bnw geloven ze dat het einddoel het doden van 6,5 miljard mensen is zodat we nog maar 500 miljoen mensen hebben. Alles voor het klimaat natuurlijk
Dat is zo'n onzin. Laatst keek ik nog naar Harry Hol en die had het over de onzin die er over Bill Gates vertelt werd. De man wilde de bevolkingsgroei inkrimpen, en meteen werd er gedacht aan de vaccins die duizenden/miljoenen mensen zouden doden. Terwijl Bill Gates het aantal baby's dat ter wereld komt wil beperken. Hoe gezonder een land hoe minder baby's. Omdat de meeste mensen die veel baby's krijgen arm zijn, en er veel baby sterfte is. Dus hoe meer kinderen, hoe groter de kans dat 1 ervan de volwassen leeftijd bereikt. Dus als je ervoor kan zorgen dat er meer gezondheid is, dan kan je makkelijker de volwassen leeftijd bereiken en hoeven mensen minder kinderen te krijgen.
En dat is ook de bedoeling van een zogenaamde NWO, of plan 2030. Zo moeilijk is het niet, maar voor complottisten blijkbaar wel.

Ik vind het bijvoorbeeld heel vreemd dat mensen die in de normale omgang heel intelligent blijken te zijn, op het gebied van complotten alles geloven wat wappies beweren. Echt, je kan er tegen in brengen wat je wilt, maar men weigert het rationele te geloven.
pi_199410018
Koop bitcoin en goud aub om je hier (deels) tegen te beschermen.
pi_201694366
twitter
pi_201694455
De energie wordt te prijzig voor onze kassen, dreigt er voedselinflatie voor Europa?

Misschien maar eens een topic maken voor al wat op aanstaande (globale) voedsel/energie-tekorten wijst?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201695497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:20 schreef Complotwappie het volgende:
De energie wordt te prijzig voor onze kassen, dreigt er voedselinflatie voor Europa?

Misschien maar eens een topic maken voor al wat op aanstaande (globale) voedsel/energie-tekorten wijst?
Yes please

Speelde al zelf het met idee om daar een topic over te openen maar heb er op dit moment simpelweg niet de tijd voor
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201695529
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:07 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Heb ook een bericht gezien dat er in India een energietekort zal zijn door een gebrek aan kolen . Ze hebben iets van 48 uur om hun voorraad op te krikken

Dat er zoveel berichten achterelkaar volgen , waar de ene na de andere land getroffen word , vind ik een tikje verdacht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201695851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb ook een bericht gezien dat er in India een energietekort zal zijn door een gebrek aan kolen . Ze hebben iets van 48 uur om hun voorraad op te krikken

Dat er zoveel berichten achterelkaar volgen , waar de ene na de andere land getroffen word , vind ik een tikje verdacht
Waarschuwingsschoten? in Europa sprongen mensen nog net niet voor de trein toen whats app en facebook er uit lagen.. benieuwd hoe ze reageren zodra hier alles plat gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')