quote:
OENK OENK OENK OENKquote:
Lekkerrrquote:
I took her to a supermarketquote:
quote:
quote:
een resetquote:
Nice,...ik luister de laatste tijd regelmatig naar Grimesquote:
We zijn 't weer eens eensquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nice,...ik luister de laatste tijd regelmatig naar Grimes
quote:De Vlaamse, legendarische singer-songwriter Kris de Bruyne is gisteren op 70-jarige leeftijd in het bijzijn van zijn vrouw en kinderen gestorven na een langdurige ziekte, dat heeft zijn manager Kris Eelen bevestigd aan onze redactie.
Kris De Bruyne zal in Vlaanderens collectieve muzikale geheugen vooral herinnerd worden om ‘Amsterdam’, maar hem daarop vastpinnen, is de man oneer aandoen. De Bruyne staat sowieso te boek als een van Vlaanderens beste liedjesschrijvers, op eenzame hoogte met tijdgenoten als Jan De Wilde en Raymond van het Groenewoud. Hij laat een indrukwekkend oeuvre achter, met onder meer nummers als ‘Lieve Jacoba’, ‘Vilvoorde City’, ‘Je suis Gaga’, ‘Waar ik voor Leef’ en ‘Tijd om te gaan Slapen’.
Ik had dit nummer nog nooit gehoord en toen kreeg het allemaal prijzen of 'awards' moet ik tegenwoordig zeggen, toen heb ik het liedje nog niet gecheckt. En nu post jij het en ik daarom heb ik het liedje volledig afgeluisterd, maar ik vind het echt vreselijk onbestemd en ik kan er niets mee. Wat is er zo mooi aan?quote:
De tekst spreekt me aan, zeker in combi met mijn kinderen. Soldier on al zeggen duizend stemmen dat je het fout hebt. Misschien snap je het nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had dit nummer nog nooit gehoord en toen kreeg het allemaal prijzen of 'awards' moet ik tegenwoordig zeggen, toen heb ik het liedje nog niet gecheckt. En nu post jij het en ik daarom heb ik het liedje volledig afgeluisterd, maar ik vind het echt vreselijk onbestemd en ik kan er niets mee. Wat is er zo mooi aan?
Ik ga nog een keer luisteren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De tekst spreekt me aan, zeker in combi met mijn kinderen. Soldier on al zeggen duizend stemmen dat je het fout hebt. Misschien snap je nu
Waarom zou ik dat als een aanval zien? Wat heb ik allemaal gezegdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer luisteren!
Sowieso al heerlijk dat je mijn opmerking niet als een aanval zag, maar als een gewone vraag.
Haha nee, dat was jij sowieso niet. Het was een verwijzing naar al die jij-bakken die ik constant krijg op FOK!.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat als een aanval zien? Wat heb ik allemaal gezegd
Het is me allemaal wat meidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha nee, dat was jij sowieso niet. Het was een verwijzing naar al die jij-bakken die ik constant krijg op FOK!.
Ow, ja, I don't carequote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha nee, dat was jij sowieso niet. Het was een verwijzing naar al die jij-bakken die ik constant krijg op FOK!.
Mis je de wallenquote:
Dat zal in Brabant niet heel gek zijn en het is patat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:21 schreef UitStraling het volgende:
Valt me nu pas op dat de jonge Julien Clerc als twee druppels water lijkt op de vriend van mijn nichtje
Ja wel mooie mannen hier, dat kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zal in Brabant niet heel gek zijn en het is patat.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:47 schreef shiitake het volgende:
Deze vind ik ook goed. En ik keek ook altijd graag naar George.![]()
Alsof er ebola uitgebroken is, maar ja. Snap je pijn. Ik ga niet meer naar dit soort grote evenementen maar ik zou het echt kut vinden als jongeren dat niet meer te kunnen. Zoals nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:53 schreef cosmosis het volgende:
Shit hee wat mis ik toch de tijd dat je tussen een in je nek heigende menigte staat zonder dat je denkt aan het oplopen van enge ziektes.
Lekker krijg ik altijd zin in weekend!quote:
Naja ik ben ook oud, maar de vrijheid om een festival te bezoeken zonder de bekrompen wereld dat je uitkijkt om bij vreemde mensen om hun nek te hangen is wel een beetje jammer! Zelfs mn wulpse vrouwelijke collega's kunnen 3 zoenen niet meer waarderen. Nog even en we kunnen Nederland hernoemen naar Staphorst.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alsof er ebola uitgebroken is, maar ja. Snap je pijn. Ik ga niet meer naar dit soort grote evenementen maar ik zou het echt kut vinden als jongeren dat niet meer te kunnen. Zoals nu
Ik zou hier een hoop over kunnen zeggen, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja ik ben ook oud, maar de vrijheid om een festival te bezoeken zonder de bekrompen wereld dat je uitkijkt om bij vreemde mensen om hun nek te hangen is wel een beetje jammer! Zelfs mn wulpse vrouwelijke collega's kunnen 3 zoenen niet meer waarderen. Nog even en we kunnen Nederland hernoemen naar Staphorst.
Doe maar niet, vrijdag, sneeuwstorm des doods morgen! beter genieten van de laatste uren toch! YOLOquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou hier een hoop over kunnen zeggen, maar dat doe ik niet.
En zonder mobiele telefoonsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:53 schreef cosmosis het volgende:
Shit hee wat mis ik toch de tijd dat je tussen een in je nek heigende menigte staat zonder dat je denkt aan het oplopen van enge ziektes.
Doe eens ^^quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou hier een hoop over kunnen zeggen, maar dat doe ik niet.
Ja te bizar dat je een concert door je mobiele telefoon wilt beleven als je er live tussen staat.quote:
Ja toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja te bizar dat je een concert door je mobiele telefoon wilt beleven als je er live tussen staat.
Elke generatie komt tot een ander inzicht, dus hoeft niet ^^quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:22 schreef cosmosis het volgende:
De jeugd tegenwoordig vind het belangrijker om hun aanwezigheid op social media te posten, dan het zelf te ervaren... Hope is lost..
Een ander inzicht is niet altijd beter...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Elke generatie komt tot een ander inzicht, dus hoeft niet ^^
Ik vind wél dat het in the end matters trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |