uh, ok.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:48 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk, backfire voor alle winterliefhebbers die nu problemen hebben.
Mooi man winter.
Schoolvoorbeeld van "Be careful what you wish for, you may just get it."quote:
uh, ok.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van "Be careful what you wish for, you may just get it."
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:48 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk, backfire voor alle winterliefhebbers die nu problemen hebben.
Mooi man winter.
Nee hoor, je moet verstandig met de situatie om gaan.....maar dat doen de meesten niet en dan heb je brokkenquote:Op maandag 1 februari 2021 08:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van "Be careful what you wish for, you may just get it."
Uit bed? Nu al?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Nice, jammer eigenlijk dat die kaarten nooit kloppen.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:21 schreef Dven het volgende:
EC en GFS zijn in een harde strijd verwikkeld om wie er de meest wilde kaarten uitknalt
[ afbeelding ]
Ik zit boven de rivieren, niks gemerkt. Zag nog wel wat restanten hier en daar, dus waarschijnlijk was het vanmorgen vroeg een groot feestquote:Op maandag 1 februari 2021 12:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Lees nu pas over de ellende boven de rivieren. Hier niks van gemerkt. De komende dagen dubbele cijfers, lekker.
En heel veel sneeuw vanaf zondagquote:Op maandag 1 februari 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
GFS is weer koud. Met deze setting kan je rekenen op strenge vorst.
[ afbeelding ]
Sneeuwdek en dan wordt de vorst alleen maar strengerquote:Op maandag 1 februari 2021 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En heel veel sneeuw vanaf zondag![]()
Laat dit maar uitkomen
![]()
![]()
Manman wat een run
![]()
Ik ben benieuwd waar ECMWF mee komt vanavond. Die moet toch wel echt meegaan.
Genotquote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
GFS laat nu voor volgende week een sneeuwdek zien van bijna 40 cm![]()
[ afbeelding ]
Juist niet, wat een feest voor die koters, lekker met hun klasgenootjes een sneeuwballengevecht in de pauzequote:Op maandag 1 februari 2021 17:57 schreef Jojoke het volgende:
Als dit uitkomt dan moet de regering de lockdown voor de basisscholen misschien even verlenen met een weekje
Dat is ook waar, zeker als ze geen broertjes en zusjes hebben. Lekker sneeuwballengevecht en sneeuwpoppen bouwenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Juist niet, wat een feest voor die koters, lekker met hun klasgenootjes een sneeuwballengevecht in de pauze![]()
En ik heb makkelijk praten, heb zelf geen overlast van de sneeuw want ik werk toch al maanden fulltime thuis
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we geen voorpret hebben?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
De ‘kenners’ hier met hun 40cm sneeuw volgende week staan tegen die tijd huillie te doen dat het allemaal zo tegenvalt.
Ik wil wat GFS gedronken heeft.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Snilstormquote:Op maandag 1 februari 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
Goeie combi wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuwduinen. Dat moment dat je naar buiten wilt, maar er ligt 2 meter sneeuw.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
Goeie combi wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |