Nee. Download.quote:
En is dit alles wat je wil vertellenquote:
Post dan niks. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:12 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ja sorry. Zit te eten![]()
Ga maar gewoon kijken
Op vimeo, ik had hem gebacked op kickstarter dus kreeg toegang...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oooh tof! Waar heb je m gekeken? Genialiteit!
Die was officieel ook verbonden aan JL 2017... maar heeft tegen Snyder gezegd die versie maar gewoon niet te gaan kijken...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Christopher nolan zit er ook bij, dan weet je het al
Omeletoquote:
moeilijk he, je aan de regels houden van een topic. Totaal zinloos dit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:12 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ja sorry. Zit te eten![]()
Ga maar gewoon kijken
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik had letterlijk "recensies!" Niet gelezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moeilijk he, je aan de regels houden van een topic. Totaal zinloos dit.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:27 schreef christmastsunami het volgende:
die Snyder revisie van 'Justice leage' met batman en superman enzo
4 uur puur genot, wat zonde dat het zo fout is gegaan bij de produktie.
2 films in 1. En sexy.
quote:
Praat vooral mee in het ZSJL-draadje onder de review: Zack Snyder's Justice Leaguequote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, het is episch veel beter, van een mager 6je naar een 8.
De hele film en alles is anders en 10x beter. En de film is niet widescreen, maar vierkant, dus doe je koptelefoon op zonder licht. genieten, een van de beste DC films, ook aal zitten er nog steeds kleine foutjes in.
Alleen als executive producer en dat is alleen een vanity credit. Ga er niet vanuit dat Nolan ook significant betrokken is bij de film.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Christopher nolan zit er ook bij, dan weet je het al
Villeneuve is GOD!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Incendies (2010) - IMDb
Twins journey to the Middle East to discover their family history and fulfill their mother's last wishes.
Waanzinnige film van één van mijn favo regisseurs: Denis Villeneuve. Een goed verhaal, waar je wel gefocust naar moet kijken, wil je het een beetje kunnen blijven volgen. Thriller, oorlog, rauw, twist, kijken
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:43 schreef V. het volgende:
[..]
Villeneuve is GOD!!!
En deze film is onthutsend geweldig.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:00 schreef Vlinder het volgende:
The Dig.
Gaat over een archeoloog die bij een vrouw met een groot land gaat graven. Hij vind natuurlijk iets unieks en samen ontstaat er een mooie band. Iedereen bemoeit zich met de vondst. En het is waargebeurd
The Bucket List
Een simpele automonteur en rijke ziekenhuisbaas hebben beide kanker en komen op dezelfde kamer te liggen. Er ontstaat een bijzondere band en samen gaan ze een Bucket List af.
Ik heb gehuild van het lachen en gehuild van verdriet
Heftige film wel. En ja je kan niet even wegkijken. Dit soort films gaan toch echt wel het hollywood standaard te boven. Je moet nog even nadenken en ademhalen. Dank je wel voor de tipquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Incendies (2010) - IMDb
Twins journey to the Middle East to discover their family history and fulfill their mother's last wishes.
Waanzinnige film van één van mijn favo regisseurs: Denis Villeneuve. Een goed verhaal, waar je wel gefocust naar moet kijken, wil je het een beetje kunnen blijven volgen. Thriller, oorlog, rauw, twist, kijken
Willy ook gezien, wtf haha, wel van genoten.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Willies wonderland.
In het begin dacht ik, ok wtf is dit. leek echt een of andere B film.
Maar Nicolas Cage doet het toch weer erg goed, ook al zegt hij in deze film echt helemaal niks.
no shit, hij zegt echt 0 woorden in de hele film.
De film zelf beetje "dit is een spookhuis, kijken of je er een nacht in kan overleven" film. Maar wel erg vermakelijk.
[ afbeelding ]
Wrong Turn 2021
Erg goed gedaan, niet zomaar een hack and slash, elke keer gaat het een kant op en dan neemt het toch direct een hele scherpe bocht.
Beetje psychologische triller dingen zitten er ook wel in.
Zie dat ik deze in 2012 een 4 heb gegeven.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:01 schreef flipsen het volgende:
Zojuist deze weer eens gekeken:
This Is 40 (2012) - IMDb
Voor mensen van 35+ die in een relatie (al dan niet met kinderen) zitten vind ik het echt een eye opener. Lekker absurd, maar vaak ook erg realistisch. zoals hij op de plee zit, zijn vrouw wegloopt en hij gefrustreerd zijn middelvinger opsteekt. Kom op, wie heeft dat nog nooit gedaan?
imdb: 6,2 (belachelijk laag)
flipsen: 8
mevrouw flipsen: die was er niet hehehe
The Dig ken ik niet. Toch regelmatig leuke tips hier.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:00 schreef Vlinder het volgende:
The Dig.
Gaat over een archeoloog die bij een vrouw met een groot land gaat graven. Hij vind natuurlijk iets unieks en samen ontstaat er een mooie band. Iedereen bemoeit zich met de vondst. En het is waargebeurd
The Bucket List
Een simpele automonteur en rijke ziekenhuisbaas hebben beide kanker en komen op dezelfde kamer te liggen. Er ontstaat een bijzondere band en samen gaan ze een Bucket List af.
Ik heb gehuild van het lachen en gehuild van verdriet
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:33 schreef Salina het volgende:
The Bucket List kennen we van...de koffie. Kopi Luwak. En zijn leuke ouderwetse koffiezetapparaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |