SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie film jaquote:Op maandag 1 maart 2021 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Simon (2004) - IMDb
Simon (2004)
Ik heb een teringhekel aan Nederlandse films, dit is de enige die ik tolereer.
Wel weer een traantje gelaten.
Nadja Hüpscher
Nee, op dit moment nergens te streamen. Alleen te huur bij Pathé Thuis.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:37 schreef flipsen het volgende:
Ik probeer deze al jaren te downloaden, maar vindt hem maar nooitinderdaad een van de weinige echt goeie Nederlandse films vond ik destijds. Staat ie soms op de Nederlandse Netflix?
Ik kwam een oude divX tegen op mn hardeschijf, eentje van 700mb, dus de kwaliteit was idd niet denderend maar wel zeer kijkbaar.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:37 schreef flipsen het volgende:
Ik probeer deze al jaren te downloaden, maar vindt hem maar nooitinderdaad een van de weinige echt goeie Nederlandse films vond ik destijds. Staat ie soms op de Nederlandse Netflix?
Toch afgekeken, denk een 5,5.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:18 schreef JDx het volgende:
Tom and Jerry (2021) - IMDb
Had er verder nog niks van gezien of gelezen, maar vroeger videobanden met Tom & Jerry grijsgedraaid. En ik zag redelijke acteurs, dus ik dacht nou misschien is het wat. Leuk voor in bed voor het slapen gaan ofzo.
Maar... wel die oude cartoony sound effects, maar dan remastered ofzo, voelt gewoon niet zo, wel iemand op z'n hoofd slaan en dat hoofd dan in het lichaam schiet, maar net iets anders dan vroeger ofzo en die gewone acteurs die niet om kunnen gaan met acteren met een onzichtbaar tekenfilm figuurtje
Sowieso acteert iedereen alsof het niet uitmaakt, "oh no a dancing mouse, I thought I seen everything when I saw a blind piano playing cat", ofzo, ofzo, wat?
Alsof ze de hele tijd denken, ach, het is toch een kutfilm voor kinderen, dus 1 take is genoeg.
Geen cijfer, niet afgekeken, ook niet waard denk ik.
Ja ... di is mooi...quote:Op maandag 1 maart 2021 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Simon (2004) - IMDb
Simon (2004)
Ik heb een teringhekel aan Nederlandse films, dit is de enige die ik tolereer.
Wel weer een traantje gelaten.
Nadja Hüpscher
Is deze cut zoveel minder kut dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:27 schreef christmastsunami het volgende:
die Snyder revisie van 'Justice leage' met batman en superman enzo
4 uur puur genot, wat zonde dat het zo fout is gegaan bij de produktie.
2 films in 1. En sexy.
Nee, het is episch veel beter, van een mager 6je naar een 8.quote:
Oooh tof! Waar heb je m gekeken? Genialiteit!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Zappa
[ afbeelding ]
Geweldige docu over een geweldige artiest!Gevuld met een schat aan beeld en geluid materiaal omdat de beste man alles bewaarde...
Christopher nolan zit er ook bij, dan weet je het alquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:27 schreef christmastsunami het volgende:
die Snyder revisie van 'Justice leage' met batman en superman enzo
4 uur puur genot, wat zonde dat het zo fout is gegaan bij de produktie.
2 films in 1. En sexy.
Ach een wat verdrietige film wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
Lars and the Real Girl (2007) - IMDb
Ryan Gosling speelt een man met stoornis die een sekspop koopt en die als zijn 'vriendin' ziet.
Begin is best komisch maar het wordt langzamerhand wel zielig voor de hoofdpersonage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |