Het was ook heeeeeeeeel erg wat ik deed sjeempiequote:Op zondag 31 januari 2021 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef de moed opDaar valt niets meer aan te redden
![]()
Ik vind een geintje leuk maar als iemand zeg hou er mee op dan moet je niet doorgaan is mijn idee.
Maar hee ik ben geen moddus heb niets te zeggen
Ik ben een tree hoger gaan staanquote:Op zondag 31 januari 2021 17:42 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Moet hiervoor niet een stap hoger zijn dan mod. Aangezien de deugniet zelf moddert
Ja het lijkt mij het beste dat je een admin gaat DM/PM-en ja. Paul heeft 2 quotes aangepast, DIT KAN ECHT NIET!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:42 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Moet hiervoor niet een stap hoger zijn dan mod. Aangezien de deugniet zelf moddert
Nee, jij geint ik gein ook heequote:Op zondag 31 januari 2021 17:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Het was ook heeeeeeeeel erg wat ik deed sjeempie
Ik heb net Yvonne gebeldquote:Op zondag 31 januari 2021 17:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij het beste dat je een admin gaat DM/PM-en ja. Paul heeft 2 quotes aangepast, DIT KAN ECHT NIET!
Neuh dat gaat zelfs mij te ver Yvonne is hoog genoegquote:Op zondag 31 januari 2021 17:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Danny hierover mailen lijkt mij idd wel het beste
Waarom niet?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Paul hoort geen mod te zijn zo simpel is dat
Omdat ie niet serieus te nemen is als modquote:Op zondag 31 januari 2021 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zit gewoon een beetje te geinen hoor
Dat kanquote:
Oh daarom was ze dus in gesprek.quote:
Heb dat geen eens gelezenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:48 schreef Tjalala het volgende:
Dat paul interview van jaren geleden zei wel iets
O, dan was ik je net voor. De lijn is weer vrij. Jij kanquote:Op zondag 31 januari 2021 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh daarom was ze dus in gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |