iedereen doet mee aan de puntentelling
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kapert ook die SBE
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot zat niet op te letten.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Jawel, maar ik was te laatquote:WIst ff niet wat voor tekst
Dus tikte Paul is de beste, maar ik was te laatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat geduldig te wachten dus ik dacht ik zal je even helpen.quote:
Op één of andere manier hebben we daar geen last meer vanquote:Op zondag 31 januari 2021 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Kaap. Ziedend. Stoom uit de oren.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Geen probleem toch, thnxquote:Op zondag 31 januari 2021 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat geduldig te wachten dus ik dacht ik zal je even helpen.
Nee hoor lig er niet wakker van. Nooit gelegen ookquote:Op zondag 31 januari 2021 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Kaap. Ziedend. Stoom uit de oren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zojuist wat in de magnetron geflikkerd, voor de verandering iets waar wel op stond wat erin zat "butt. chick". Dus.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik schrik elke nacht nog wakker van al die kaapsquote:Op zondag 31 januari 2021 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor lig er niet wakker van. Nooit gelegen ookUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Weet ik, ik zat ook netjes te wachten. Ik heb op zich er ook geen probleem mee alleen dat ziekelijke kapen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wil jij de titel even aanpassen?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zojuist wat in de magnetron geflikkerd, voor de verandering iets waar wel op stond wat erin zat "butt. chick". Dus.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was te laatWIst ff niet wat voor tekst
Dus tikte Paul is de beste, maar ik was te laatActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij mag de TT ook wel aanpassen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
had ik al gedaanquote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag de TT ook wel aanpassen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Had je van de week ook al iets uit de vriezer, rood en ? Was het lekkerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zojuist wat in de magnetron geflikkerd, voor de verandering iets waar wel op stond wat erin zat "butt. chick". Dus.
quote:Heb je een goede verjaardag gehad?
Vastquote:Op zondag 31 januari 2021 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik schrik elke nacht nog wakker van al die kaaps
Ook daar had ik geen moeite meequote:Op zondag 31 januari 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik, ik zat ook netjes te wachten. Ik heb op zich er ook geen probleem mee alleen dat ziekelijke kapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel. beetje apart zoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heb je een goede verjaardag gehad?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog meer opgehaald dan een broodrooster?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waterkoker en drankquote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer opgehaald dan een broodrooster?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mwa als iemand dat doet met een nietszeggende kuttitel en de op loopt te verkloten terwijl diegene voor de rest nauwelijks aanwezig is...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat voor drankquote:
Aanmaaklimonade.quote:
Ach SBE tis maar het openen van een topic kan mij daar echt niet druk om maken hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa als iemand dat doet met een nietszeggende kuttitel en de op loopt te verkloten terwijl diegene voor de rest nauwelijks aanwezig is...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wat is de zin van een post quoten en niets zeggen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik deel je meningquote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de zin van een post quoten en niets zeggen?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
O okequote:
quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: