Jawel. beetje apart zoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heb je een goede verjaardag gehad?
Nog meer opgehaald dan een broodrooster?quote:
Waterkoker en drankquote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer opgehaald dan een broodrooster?
Mwa als iemand dat doet met een nietszeggende kuttitel en de op loopt te verkloten terwijl diegene voor de rest nauwelijks aanwezig is...quote:
Wat voor drankquote:
Aanmaaklimonade.quote:
Ach SBE tis maar het openen van een topic kan mij daar echt niet druk om maken hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa als iemand dat doet met een nietszeggende kuttitel en de op loopt te verkloten terwijl diegene voor de rest nauwelijks aanwezig is...
quote:
Wat is de zin van een post quoten en niets zeggen?quote:
Ik deel je meningquote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de zin van een post quoten en niets zeggen?
O okequote:
quote:
Controleer het ff!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef Paul het volgende:
HOE KAN FRESHFRUIT GISTEREN 202 PUNTEN GESCOORD HEBBEN
Die heeft de nacht doorgehaald ipv te gaan slapen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef Paul het volgende:
HOE KAN FRESHFRUIT GISTEREN 202 PUNTEN GESCOORD HEBBEN
Ik was hier gisteravond alleen met hem.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Paul het volgende:
HOE KAN FRESHFRUIT GISTEREN 202 PUNTEN GESCOORD HEBBEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |