Keer lang interview met hem gezien, volgens mij op Rijnmond hij vindt Feyenoord, met name bestuurtechnisch niks. Al begint het inmiddels meer op een soort blinde haat/obsessie te lijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Samenwerken met Arnesen en Slot, lijkt mij wel een goede reden om te komen
Kan me goed voorstellen dat die op de bank blijft de rest van het seizoenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat er met Svensson gaat gebeuren, want die gaat natuurlijk ook komen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
Zo raar is het toch niet allemaal.
Zijn genoeg bedrijven waar ze je er ook direct uitflikkeren als je met de concurrent gaat lopen leuren.
Dan is de logica... euuhh... de logica is er eigenlijk nietquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.
De logica is dat ze vies mad zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is de logica... euuhh... de logica is er eigenlijk niet
"Goed overleg" zijn de woorden van AZ. Was waarschijnlijk een monoloog van de kant van AZquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.
quote:'Feyenoord doet weer poging om Abraham aan te trekken'
Feyenoord zou zich wederom hebben gemeld voor de achttienjarige aanvaller Paulos Abraham. Dat meldt Stefan Bleeker, journalist bij RTV Noord. FC Groningen is ook geïnteresseerd en is al rond met zijn werkgever AIK Solna, maar de Rotterdammers hebben zich 'op het laatste moment ook weer gemeld'.
Schijnt wel een groot talent te zijn.quote:
Daar komt het vast op neer, maar had dat dan ook gewoon aangegeven bij Slot destijds i.p.v. een mooi verhaal eromheen..quote:
En waarom mocht Pusic gisteren dan nog wel op de bank zitten terwijl Slot bij het eerste lek al exit was?quote:
Wat is het voor speler?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schijnt wel een groot talent te zijn.
Zo deden we dat toch ook bij Diemers? Dubbele salaris bieden, nog een clubje die vies mad is.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[ [url=https://twitter.com/StefanBleeker/status/1356193758740697089?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1356193758740697089%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2F56622-feyenoord-doet-weer-poging-om-abraham-aan-te-trekken.html]twitter[/url] ]
Lijkt me trouwens wel te laat.
Dat leek bij Diemers ook het geval en die hebben we vervolgend ook keihard van ze gekaapt!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[ [url=https://twitter.com/StefanBleeker/status/1356193758740697089?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1356193758740697089%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2F56622-feyenoord-doet-weer-poging-om-abraham-aan-te-trekken.html]twitter[/url] ]
Aan Abraham zou een prijskaartje hangen van rond de 2 miljoen euro. Hij kan als spits uit de voeten, maar is ook op alle andere posities in de voorste linie inzetbaarquote:
Maar die werd toch niet al gekeurd?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo deden we dat toch ook bij Diemers? Dubbele salaris bieden, nog een clubje die vies mad is.
Die kennis/informatie heeft hij toch sowieso al, of hij nu blijft of niet?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat het ook is dat ze bang zijn dat hij vertrouwelijke informatie naar Feyenoord gaat lekken. Begrijp dat ook wel hoor. Het is inmiddels wel duidelijk dat Feyenoord veel afkijkt bij AZ en als hun assistent trainer volgend seizoen naar ons vertrekt is dat gewoon niet zo heel handig.
Op zich begreep ik ook wel dat Slot bij AZ moest vertrekken maar de manier waarop was zo abrupt en kinderachtig.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
Ik ook. Feyenoord is wel echt duidelijk een ander weg ingeslagen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
De vijver waarin ze vissen vind ik dit jaar in ieder geval wel een stuk interessanter.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
De vijver waarin ze vissen vind ik dit jaar in ieder geval wel een stuk interessanter.
Dacht even dat dit nu wasquote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zijn ze al een jaar geleden mee begonnen
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zijn ze al een jaar geleden mee begonnen
Yep. Met dank aan @hhh38quote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Logo mooi gedaan zeg, jullie hebben toch alleen de tekst doorgegeven?
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Logo mooi gedaan zeg, jullie hebben toch alleen de tekst doorgegeven?
Extra doekie danquote:
Niks is groter dan dat ene woord, Feyenoordquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebben
Gaaf doekie inderdaadMisschien teveel tekst doorgegeven dat sommige namen weggevallen zijn?
Nouja we hadden ervoor gedoneerd toch dus het is tegen de verwachting in wel lulligquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het boeit verder geen klap en toch baal ik er van
Ik had de namen van de users die het minst hadden bijgedragen wel achteraan gezetquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebben
Gaaf doekie inderdaadMisschien teveel tekst doorgegeven dat sommige namen weggevallen zijn?
Ik neem dit mee naar achteren, komt goedquote:Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor een FP berichtje
Wie regelt dat?
@:Onlogisch @:Yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |