Ff gekeken. Toch best interessant. Klopt niet helemaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Toch wel een tegenvaller als je dit nu ziet.Pang Pang!
Deed die muts haar schoenen uit,en zo zag mijn vader dat we daar lagen.quote:Op zondag 31 januari 2021 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meisjes op de hooizolder
En breed grijnzend denk je terug aan die heerlijke tijdenquote:Op zondag 31 januari 2021 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed die muts haar schoenen uit,en zo zag mijn vader dat we daar lagen.
Dat zeker.quote:Op zondag 31 januari 2021 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En breed grijnzend denk je terug aan die heerlijke tijden
Wat schreeuwde ie toen naar jullie?quote:Op zondag 31 januari 2021 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed die muts haar schoenen uit,en zo zag mijn vader dat we daar lagen.
SCHOENEN AAN!quote:Op zondag 31 januari 2021 02:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat schreeuwde ie toen naar jullie?
HOER!quote:
Rrrrrrrrrrrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik moest paardrijden,dus iets van: "Klear mei dat kleffe gedoch,en opsjitte.Do must ride".quote:Op zondag 31 januari 2021 02:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat schreeuwde ie toen naar jullie?
Waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |