Rare summer mix. Baby one more time kwam in maart van dat jaar uit en ik mis een paar andere zomerhits van dat jaar.quote:
Dit is ‘part 1’. Er zal ook wel een part 2 zijn waar andere hits op staan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Rare summer mix. Baby one more time kwam in maart van dat jaar uit en ik mis een paar andere zomerhits van dat jaar.
Sigaretten aansteker, kun je zo lekker je vinger aan branden.quote:
OKquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sigaretten aansteker, kun je zo lekker je vinger aan branden.
Altijd gedacht dat zo'n 12 V ding standaard in een auto zat. Kocht paar jaar geleden en Fiat Panda uit 2006 waar je dus je foon niet in op kon laden. Naar de garage en die man haalde zo'n ding van de sloop en bouwde hem in. Min of meer onder de handrem bleek hij te horen zitten.
![]()
Die panda is nu van mijn dochter, ik hield t voor gezien en heb een nieuwe uitvoering ( weer een Panda sommige mensen zijn hardleers.) en daar zit wel oplaadaansluiting op. Uiteraard weer vlak voor de handrem.![]()
Apenspel. Ik neem aan dat dat tegenwoordig een andere naam heeftquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel op de gymzaal van mn lagere school...![]()
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de gymzaal van heel veel lagere scholen, denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel op de gymzaal van mn lagere school...![]()
[ afbeelding ]
Er daagt me wel iets, maar weet niet precies wat. Palomino? Was dat iets van C&A of zo?quote:
Dat klopt idd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er daagt me wel iets, maar weet niet precies wat. Palomino? Was dat iets van C&A of zo?
Pakje ziet er wel lekker retro uit, maar damn!! wat een vieze meukquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:57 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Kauwgum met stickers erin. Met als favoriet de ninja turtle stickers.
Ow echt ik vond dat wel lekker. Of nouja in mijn gedachte was dat niet vies altijdquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pakje ziet er wel lekker retro uit, maar damn!! wat een vieze meuk![]()
Stickers of een soort nep-tattoos?quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:57 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Nee van die stickers bedoel ik iig. Zoals dit:quote:
Daar kreeg ik er na elke zwemles eentje van.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:57 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Wat goedquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar kreeg ik er na elke zwemles eentje van.
In het begin was het wel lekker, maar dat bleef niet lang zoquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ow
[..]
Ow echt ik vond dat wel lekker. Of nouja in mijn gedachte was dat niet vies altijd
Is dat niet met elk stuk kauwgum zo?quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het begin was het wel lekker, maar dat bleef niet lang zo![]()
Daar heb je wel gelijk in eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat niet met elk stuk kauwgum zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop