abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197737854
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit.
Als bij een besmet kind nu de klas opeens in quarantaine moet, dan is dat echt wel een duidelijk signaal dat er iets gewijzigd is qua inzicht en/of besmettelijkheid.
Angst voor de Britse variant. Dat is al heel vaak gezegd, door Van Ark, Slob, OMT, kabinet etc.
  zondag 31 januari 2021 @ 02:47:18 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197737855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef byah het volgende:
De basisschoolleraren zijn alweer aan het janken over 'hun' veiligheid
Hun volste recht. Dat bij de meeste 'alles moet open'-denkers er niet eens wordt stilgestaan bij in dit geval leraren zegt genoeg over het ingerotte egocentrisme van voornoemde denkers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197737856
quote:
5s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt willen experimenteren op de hele bevolking?
Je hebt data nodig wil je snel data verzamelen doe je dat op die manier plus er zijn genoeg onderzoeken uit het buitenland. Maar alleen is België belangrijk blijkbaar en is Noorwegen, Duitsland, Amerika en Zweden niet belangrijk.
pi_197737859
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat een onzin weer :')

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik geef mijn kinderen gewoon een knuffel en kus, ook al zijn ze verkouden.
Yep. Met een glimlach. O+
De resten vegen we later wel weg. :Y
  zondag 31 januari 2021 @ 02:49:14 #180
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197737861
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat een onzin weer :')

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik geef mijn kinderen gewoon een knuffel en kus, ook al zijn ze verkouden.
Ik ook, maar alsnog zijn zij juist de verspreiders.
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 02:49:42 #181
236264 crew  capricia
pi_197737862
Hoe denken jullie dat het straks gaat met de scholen...als bij één besmet kind de klas in quarantaine moet?

Ik wens de basisscholen heel veel sterkte. En alle ouders en leerkrachten ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197737864
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:49 schreef capricia het volgende:
Hoe denken jullie dat het straks gaat met de scholen...als bij één besmet kind de klas in quarantaine moet?

De blaastest kan veel voorkomen.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zondag 31 januari 2021 @ 02:50:53 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197737866
quote:

Zelfde als vorige keer. Weer een lockdown.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 januari 2021 @ 02:50:58 #184
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197737867
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hun volste recht. Dat bij de meeste 'alles moet open'-denkers er niet eens wordt stilgestaan bij in dit geval leraren zegt genoeg over het ingerotte egocentrisme van voornoemde denkers.
Ja maar ze hebben al 12 weken per jaar vakantie!!!!11 :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197737868
quote:
Dan moet de klas in quarantaine. Of er kan getest worden, ook een goed idee toch? :)
  zondag 31 januari 2021 @ 02:51:22 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197737870
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:50 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja maar ze hebben al 12 weken per jaar vakantie!!!!11 :')
Ook zo'n dooddoener ja.

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 januari 2021 @ 02:52:01 #187
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197737871
Laat je niet verdelen
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 02:52:56 #188
236264 crew  capricia
pi_197737873
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

De blaastest kan veel voorkomen.
Op dag 5 testen. Dus iedereen een week thuis.
quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)len-quarantaine-rivm
Wie geen klachten krijgt kan zich op dag 5 van de quarantaineperiode laten testen
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197737875
quote:

Nou, van begin oktober t/m december heb ik nonstop wekelijks een mailtje van de school van mijn oudste gehad dat we hem 10 dagen in de gaten moesten houden i.v..m. besmettingen in de klas en/of besmette leerkracht. Dus als het weer aantrekt, denk ik niet dat ie veel op school zal zitten.
Andere school had een uitbraak dus was toen al dichtgegaan.
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 02:53:56 #190
236264 crew  capricia
pi_197737876
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:51 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dan moet de klas in quarantaine. Of er kan getest worden, ook een goed idee toch? :)
Op dag 5 ja.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197737877
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Op dag 5 ja.
Maar goed idee toch?
pi_197737879
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ook zo'n dooddoener ja.

_O-
Of jij geen dooddoeners hier neer legt met iedereen egocentrisch te noemen. Ik heb geen eens kinderen wat kunnen mij persoonlijk die scholen verrotten ik wordt er niet door geraakt. Alleen lees je steeds meer mensen die bezorgt zijn over leerachterstanden zeker bij kinderen die al lager onderwezen ouders hebben omdat die vaak niet in staat zijn om hun kind te helpen. Maar wat ben ik egocentrisch.
pi_197737881
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Op dag 5 testen. Dus iedereen een week thuis.
[..]

Zeg het maar.

Langzamerhand moeten we echt het middel tegenover het doel gaan zetten.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_197737882
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heb jij het boek van Klaus Schwab wel eens gelezen, of je in de materie verdiept? Het zou voor jou behoorlijk schokkend moeten zijn, aangezien je zo veel waarde hecht aan menselijk contact. Ik overigens ook; vandaar dat ik hier al maanden zo zwaar aan til. Ik geef nu een aantal letterlijke fragmenten uit het boek. Samenvattend houdt het in dat we nooit meer terug gaan naar het oude normaal, met regulier lichamelijk contact met elkaar. Zoveel mogelijk moet “op afstand” gebeuren. De menselijke warmte verdwijnt om met name klimaatverandering tegen te gaan. En wij moeten dit natuurlijk allemaal betalen.

[ twitter ]

-iets te veel tweetdumps-

Dit zijn allemaal letterlijke fragmenten uit het boek Covid-19 The Great Reset van Klaus Schwab, waarvan vele mensen zeggen dat het een conspiracy is. Als je ziet hoe veel regeringsleiders de Build Back Better theorie al toepassen, waarom zouden ze dit dan niet overnemen?

Link naar PDF van het boek: https://www.google.com/ur(...)d_poATgVtUvi3ZaWpk3W
Mate, ik heb de tekst gelezen waar dat eerste fragment uitkomt, en daar staat nergens, op geen enkele, vorm, manier, of wat dan ook, dat we nooit meer normaal fysiek contact zouden hebben. Zowieso snap ik niet wat je bedoelt met "lichamelijk"? Dan bedoelen mensen meestal seksueel - en daar zal het al helemáál niet over gaan, dus neem aan dat je fysiek bedoelt? Als in bv. werken op kantoor vs thuiswerken.

Er stond wel dat er een gigantische digitalisatie plaatsvind, maar dat is ook alleen maar fijn.Dat ging over thuiswerken, online shoppen, op afstand de dokter kunnen bezoeken, etc.

Het ging absoluut NIET over niet je oma bezoeken in de stad naast je, of niet naar een concert gaan, etc.

Wel willen ze - godzijdank - de economie vergroenen, dus minder vliegreizen etc (een keer in de paar jaar op vakantie naar een ander continent prima, maar voor tien keer per jaar naar stad in europa, dat kan ook met de trein), en dus ook bv. zakencongres online ipv 5000 mensen in laten vliegen voor een dag congres, god weet hoeveel keer per jaar.

Voor de rest ging het voornamelijk om betere salarissen, eerlijkere verdeling van welvaart, etc etc.

Er stond niets maar dan ook echt werkelijk helemaal niets in wat ook maar voor 0,1% iemand bang zou moeten maken.

Er verdwijnt geen menselijke warmte doordat ik online shop, een zakencongres via zoom doe ipv te vliegen 10 uur voor een dag, meer thuiswerk, etc. Dat is ook waarom bijna iedereen of iig een heel groot deel graag wilt blijven thuiswerken, dat zegt genoeg.

Menselijke warmte zit hem in naar je lokale kroeg gaan, je vrienden knuffelen op je verjaardag thuis, naar een festival gaan of een concert of zo'n anime event voor mij en daar mensen leren kennen en vrienden maken, etc. Daar wordt met geen woord over gerept. Dat is ook logisch, want daar kan geen normaal tegen zijn buiten een crisis, en als je met het OV gaat sloopt het ook niet de planeet. STerker nog, meestal in dit soort plannen willen ze dat soort dingen juist stimuleren, omdat A) meestal een doel is om sociale cohesie te verbeteren en B) het voor het klimaat véél beter is als mensen hernieuwbare "experiences" consumeren dan plastic rotzooi.

Maar maak je geen zorgen, er komt weinig van terecht. De KLM krijgt nu al weer voorkeursbehandelingen, de amazons etc zijn weer rijker en machtiger geworden, ga zo maar door. Dus zo te zien krijg je je zin - het wil niet echt lukken met dat programma :/
#WeesGeenWhales
  zondag 31 januari 2021 @ 02:57:20 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197737885
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:54 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Of jij geen dooddoeners hier neer legt met iedereen egocentrisch te noemen. Ik heb geen eens kinderen wat kunnen mij persoonlijk die scholen verrotten ik wordt er niet door geraakt. Alleen lees je steeds meer mensen die bezorgt zijn over leerachterstanden zeker bij kinderen die al lager onderwezen ouders hebben omdat die vaak niet in staat zijn om hun kind te helpen. Maar wat ben ik egocentrisch.
Wie de schoen past.

Ik blijf erbij: enorm interessant hoe ineens Jan en alleman zo begaan is met onze jeugd, vooral die uit de lagere klassen... Bij de afbraak van sociale voorzieningen, de jeugdzorg, de GGZ... niemand hoorde je, in ieder geval niet op deze schaal. En als ik een dubbeltje kreeg voor elke post op Fok waarin verklaard werd dat 'kinderen een keuze zijn' en 'ik daar niet voor hoef te betalen' en dat dat allemaal de 'verantwoordelijkheid van de ouders' is, was ik thans met Gordon in de poedersuiker aan het zwemmen.

Hypocriet gelul.

Koppel daaraan een uitgesproken afkeer van alles boven de 50, en je weet dat dit met nobele idealen bar weinig van doen heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 januari 2021 @ 02:57:52 #196
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197737886
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:55 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Mate, ik heb de tekst gelezen waar dat eerste fragment uitkomt, en daar staat nergens, op geen enkele, vorm, manier, of wat dan ook, dat we nooit meer normaal fysiek contact zouden hebben.

Er stond wel dat er een gigantische digitalisatie plaatsvind, maar dat is ook alleen maar fijn.Dat ging over thuiswerken, online shoppen, op afstand de dokter kunnen bezoeken, etc.

Het ging absoluut NIET over niet je oma bezoeken in de stad naast je, of niet naar een concert gaan, etc.

Wel willen ze - godzijdank - de economie vergroenen, dus minder vliegreizen etc (een keer in de paar jaar op vakantie naar een ander continent prima, maar voor tien keer per jaar naar stad in europa, dat kan ook met de trein), en dus ook bv. zakencongres online ipv 5000 mensen in laten vliegen voor een dag congres, god weet hoeveel keer per jaar.

Voor de rest ging het voornamelijk om betere salarissen, eerlijkere verdeling van welvaart, etc etc.

Er stond niets maar dan ook echt werkelijk helemaal niets in wat ook maar voor 0,1% iemand bang zou moeten maken.

Er verdwijnt geen menselijke warmte doordat ik online shop, een zakencongres via zoom doe ipv te vliegen 10 uur voor een dag, meer thuiswerk, etc. Dat is ook waarom bijna iedereen of iig een heel groot deel graag wilt blijven thuiswerken, dat zegt genoeg.

Menselijke warmte zit hem in naar je lokale kroeg gaan, je vrienden knuffelen op je verjaardag thuis, naar een festival gaan of een concert of zo'n anime event voor mij en daar mensen leren kennen en vrienden maken, etc. Daar wordt met geen woord over gerept. Dat is ook logisch, want daar kan geen normaal tegen zijn buiten een crisis, en als je met het OV gaat sloopt het ook niet de planeet. STerker nog, meestal in dit soort plannen willen ze dat soort dingen juist stimuleren, omdat A) meestal een doel is om sociale cohesie te verbeteren en B) het voor het klimaat véél beter is als mensen hernieuwbare "experiences" consumeren dan plastic rotzooi.

Maar maak je geen zorgen, er komt weinig van terecht. De KLM krijgt nu al weer voorkeursbehandelingen, de amazons etc zijn weer rijker en machtiger geworden, ga zo maar door. Dus zo te zien krijg je je zin - het wil niet echt lukken met dat programma :/
Wat voor pakjes draag jij eigenlijk op die anime festivals?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197737887
pi_197737891
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:57 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Willen we dat echt weten? :{ :D
pi_197737892
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:57 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Haha, ligt er vooral aan welke serie ik die paar maanden geweldig vind XD Het zijn natuurlijk kostuums van je favoriete karakters tenslotte... :D
#WeesGeenWhales
pi_197737895
quote:
Geen idee waar deze post over gaat, maar lekker nummer wel! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')