Alleen als Gwenette Martha m'n mattie was.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik een stoere neger was zou ik het wel weten, dan zou ik met Hazes opkomen om de hele boel te fucken.
Wat een baasquote:
Vlag van Texel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef raptorix het volgende:
Murthiel vecht trouwens niet onder de Nederlandse vlag.
Nu die dood is heeft Badr in 1 keer geen praatjes meer tegen me in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen als Gwenette Martha m'n mattie was.
EN WE HEBBEN EEN REL, OP NAAR DE FEESBOEK STREAM!quote:Watsmismetjullie: @hugodejonge strevelsweg 114b, schuin tegenover de coffeeshop, vlakbij het feyenoord stadion
Hey jij, ben blij dat je er bentquote:
Dankje ik keek eerst even wat anders. Maar nu ff streampje gezochtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey jij, ben blij dat je er bent
Prima keuzequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje ik keek eerst even wat anders. Maar nu ff streampje gezocht
Shit nou wel op tijd voor groenhart iigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is alweer even geleden dat Remy in beeld was
Je hebt gelijk ik verwarde hem al hele avond met Rozenstruik, dacht al, die vecht toch in UFCquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik verwarde hem al hele avond met Rozenstruik, dacht al, die vecht toch in UFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |