SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moeten ze daar dan bij de voordeur controleren of er niet allerhande volk op af komt dat daar helemaal niet vandaan komt....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)sparities/index.html
mensen
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon volwassen mensen in een konijnenonesie tijdens zakelijke gesprekken, it was a year of wonders.
Die wil je nu ook een?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesie
gewoon kopen op internet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesie
Ik leef echt al bijna een jaar in joggingbroekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik heb niet eens een joggingbroek
Ik voel mij al een slons als ik voor de zoveelste keer een sweater of een vest uit de kast pakquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leef echt al bijna een jaar in joggingbroeken
Hoe kan je daar zonder?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik heb niet eens een joggingbroek
Dit ja, de schaamte voorbij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
een snelle boodschap ook gewoon in joggingbroek hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zonder?Ik draag alleen naar het werk en sociale dingen enzo nog een spijkerbroek.
Gaat wel hard bergafwaarts hier ja, de strakke pakken hangen stof te happen en af en toe betrap ik me erop dat ik in de supermarkt in een rood-wit-groen-geel-paars-zwarte smurfbroek in de supermarkt loop maar ik dans er niet minder omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel mij al een slons als ik voor de zoveelste keer een sweater of een vest uit de kast pak
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een snelle boodschap ook gewoon in joggingbroek hoor
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit moet dat ook nog?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Moet straks weer wennen als we weer open gaan dat ik weer een bh aandoe.
Maar wel smurfbroeken. Al zou zelfs mij dat wel een tikje te ver gaan om in een lange onderbroek naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook geen joggingbroek trouwens hoor
dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakke tietjes hier dus zolang ik niet voorover buk.
Ik heb het gewoon nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zonder?Ik draag alleen naar het werk en sociale dingen enzo nog een spijkerbroek.
je geniet niet ten volste van wat het leven je te bieden heeft :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet![]()
Als ik vrij ben hang ik nog wel eens langer in pyjama en ochtendjas ofzo... that's about it....
Nou ja, vandaag dus weer respectabele kleding besteld omdat ik ook van mening was dat ik er als een halve slons bij liep maar dat valt dus nog wel meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat wel hard bergafwaarts hier ja, de strakke pakken hangen stof te happen en af en toe betrap ik me erop dat ik in de supermarkt in een rood-wit-groen-geel-paars-zwarte smurfbroek in de supermarkt loop maar ik dans er niet minder om
Mijn kapsel is ook over de houdbaarheidsdatum. Normaal ga ik iedere 3-4 weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is inderdaad wel een hellend vlak ja, je ziet in de supermarkten ook steeds meer mensen in hun huispak rondhuppelen.
ugh.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel smurfbroeken. Al zou zelfs mij dat wel een tikje te ver gaan om in een lange onderbroek naar buiten te gaan.
Sowieso als ik thuis kom (kwam) dan gaat echt alles uit en jump ik met een vaartje in mijn smurfpak, heerlijk moment dat johquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet![]()
Als ik vrij ben hang ik nog wel eens langer in pyjama en ochtendjas ofzo... that's about it....
Dit is wel irritant ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn kapsel is ook over de houdbaarheidsdatum. Normaal ga ik iedere 3-4 weken.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geniet niet ten volste van wat het leven je te bieden heeft :p
waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef shiitake het volgende:
Nu met het thuiswerken kleed ik me meestal toch wel gewoon aan net alsof ik naar het werk ga.
dat herken ik welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ik wordt enorm lamlendig als ik mij niet aankleed.
Ja dat doe ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel smurfbroeken. Al zou zelfs mij dat wel een tikje te ver gaan om in een lange onderbroek naar buiten te gaan.
nou ja een smurfbroek is toch kleding :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ik wordt enorm lamlendig als ik mij niet aankleed.
Dit kan ik echt niet opbrengen, ik trek wel eens een colbertje aan voor wat serieuzere video calls en dan hang ik een briefje naast de laptop neer, NIET OPSTAAN!!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef shiitake het volgende:
Nu met het thuiswerken kleed ik me meestal toch wel gewoon aan net alsof ik naar het werk ga.
Ik bij bepaalde meetings wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef shiitake het volgende:
Dat is hier wel een steeds erger wordende situatie. Voor de lockdown moet ik eigenlijk echt wel erg hoognodig... nu is het helemaal dramaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gohquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ga echt als een sloeber naar buiten voor boodschappen :p
Ik weet het niet precies eigenlijk, maar met een online overleg bijvoorbeeld, voelt dat toch wel wat fijner.quote:
Denk dat ik blij ben als ik weer magquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is hier wel een steeds erger wordende situatie. Voor de lockdown moet ik eigenlijk echt wel erg hoognodig... nu is het helemaal drama
Nee, wordt ik niet happy van ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja een smurfbroek is toch kleding :p
ik zie ze niet echt hoor..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is inderdaad wel een hellend vlak ja, je ziet in de supermarkten ook steeds meer mensen in hun huispak rondhuppelen.
Daarmee ga ik niet naar buitenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een sexy smurfbroek dus ik klaag niet hoor.
Ik had afgelopen weken weer veel klant en opdrachtgever meetings. Dan trek ik echt wel even een blouse uit de kast.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet opbrengen, ik trek wel eens een colbertje aan voor wat serieuzere video calls en dan hang ik een briefje naast de laptop neer, NIET OPSTAAN!!!!!!
Van die half doorschijnende sportleggings/broeken? Volgens mij is het daar nu de koud voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een sexy smurfbroek dus ik klaag niet hoor.
Probeer sowieso maar eens een afspraak te makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kapper gaat gewoon een hele beleving zijn over aantal weken.
ik ga normaal eens per 3-5 maanden, had vlak voor lockdown willen/moeten gaan..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dan zit ik nog steeds met bovenkant net pak en daaronder bungelen hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weken weer veel klant en opdrachtgever meetings. Dan trek ik echt wel even een blouse uit de kast.
In nieuwe project ook weer overhemd. In Vietnam werken ze gewoon op kantoor. In Luxemburg ook grotendeels.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weken weer veel klant en opdrachtgever meetings. Dan trek ik echt wel even een blouse uit de kast.
de mijne belt gewoon op dat de afspraak niet door gaat vanwege lockdown en dan kan ik gelijk een nieuwe afspraak maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer sowieso maar eens een afspraak te maken
Hier gaan ze iedereen die een afspraak had gewoon netjes op volgorde opbellen. Dus ik wacht het af, wel redelijk fair.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer sowieso maar eens een afspraak te maken
Heel veel mensen hebben nog geen afspraak natuurlijk. En die willen allemaal tegelijk zodra het weer kan...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan ze iedereen die een afspraak had gewoon netjes op volgorde opbellen. Dus ik wacht het af, wel redelijk fair.
Naar mijn werk meestal bloesjes of colbertjes. Beide combineer ik overigens wel weer met vette sneakers als ik daar zin aan heb want ben niet helemaal een oude graftak.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je plaatjes van wat je graag draagt?
oh nicequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naar mijn werk meestal bloesjes of colbertjes. Beide combineer ik overigens wel weer met vette sneakers als ik daar zin aan heb want ben niet helemaal een oude graftak.
En bij bloesjes ben ik op het moment erg into de ruches of pofmouwen en heb ik ook een zwak voor andere funky dingen (ik heb er een met aliens en ufo's als knoopjes)
En dan wil ik het ook nog weer zo dat het spul is dat bijna niemand heeft
Kapper waar ik ga is alleen op afspraak. En iedereen staat normaal ook wel ingepland daar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben nog geen afspraak natuurlijk. En die willen allemaal tegelijk zodra het weer kan...
Pics!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naar mijn werk meestal bloesjes of colbertjes. Beide combineer ik overigens wel weer met vette sneakers als ik daar zin aan heb want ben niet helemaal een oude graftak.
En bij bloesjes ben ik op het moment erg into de ruches of pofmouwen en heb ik ook een zwak voor andere funky dingen (ik heb er een met aliens en ufo's als knoopjes)
En dan wil ik het ook nog weer zo dat het spul is dat bijna niemand heeft
Ik zie het al helemaal voor mij dat er dan een kat iets stoms doet, ik mijn koffie over het toetsenbord gooi of dat er iets anders onverwachts gebeurd waardoor ik moet gaan staanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dan zit ik nog steeds met bovenkant net pak en daaronder bungelen hoor
ja dit..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapper waar ik ga is alleen op afspraak. En iedereen staat normaal ook wel ingepland daar.
Maar die waar je zo in kunt lopen zullen het wel druk krijgen.
Daar hopen de meeste mensen ook altijd op bij mijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij dat er dan een kat iets stoms doet, ik mijn koffie over het toetsenbord gooi of dat er iets anders onverwachts gebeurd waardoor ik moet gaan staan
En je zou dit op kantoorook aan mogen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op het moment draag ik het meeste deze:
[ afbeelding ]
Ik zoek overigens nieuwe met funky pastel/neon. Nog niet gevonden wat ik wil/zoek
Oooh die bedoel je, die draag ik ook graag en vaak.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker, nu juist overal te vinden (ik zocht mij voorheen de pleuris)
a la vampire Lestat
Ja hoor. Als je maar representatief bent.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je zou dit op kantoorook aan mogen?
ja maar zijn sneakers dat? Wat mij betreft wel hoor maar ik zou dit niet bij mij op werk aan mogenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je maar representatief bent.
Die adidas dingenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen iemand met sneakers met vleugels op het werk kwam kregen we nog even een herinnering dat het niet helemaal representatief was.
Hier wel. Maar als je naar bepaalde klanten gaat weer niet. Ligt ook aan de situatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zijn sneakers dat? Wat mij betreft wel hoor maar ik zou dit niet bij mij op werk aan mogen
Bij ons is het een echte yuppentent en alles moet trendy en hip dus alles mag, net een volière met paradijsvogels af en toequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen iemand met sneakers met vleugels op het werk kwam kregen we nog even een herinnering dat het niet helemaal representatief was.
flamingobadjas?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons is het een echte yuppentent en alles moet trendy en hip dus alles mag, net een volière met paradijsvogels af en toe
Liever iemand die sneakers aan heeft dan iemand met een te groot pak ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons is het een echte yuppentent en alles moet trendy en hip dus alles mag, net een volière met paradijsvogels af en toe
Ik vind dat er heel erg aan liggen hoe je dat combineert en wat de staat van je sneakers zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zijn sneakers dat? Wat mij betreft wel hoor maar ik zou dit niet bij mij op werk aan mogen
Ja ze kunnen ook niet afgetrapt zijn ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat er heel erg aan liggen hoe je dat combineert en wat de staat van je sneakers zijn.
Dat vind ik dan weer walgelijk..... de gemiddelde man doet nou niet echt iets aan voetverzorging....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb een collega gehad die altijd op Flip-flops rondliep.
Of als je voor de rest ook al in je smurfpak kwam opdragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze kunnen ook niet afgetrapt zijn ofzo
En waar kijken vrouwen het eerst naar, juist.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer walgelijk..... de gemiddelde man doet nou niet echt iets aan voetverzorging....
In zijn vakgebied een van de beste in Europa, dus kwam er mee weg. Als we naar klanten gingen deed hij wel gewoon schoenen aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer walgelijk..... de gemiddelde man doet nou niet echt iets aan voetverzorging....
Denk sowieso naar verzorgde mannen. Nagelbijters vallen mij ook altijd op bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En waar kijken vrouwen het eerst naar, juist.
Ik ken een jonge gast en die is schatrijk geworden met de IP handel, die huur ik wel eens in en die loopt altijd in een korte broek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In zijn vakgebied een van de beste in Europa, dus kwam er mee weg. Als we naar klanten gingen deed hij wel gewoon schoenen aan.
Nagelbijters. Ik kan daar heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk sowieso naar verzorgde mannen. Nagelbijters vallen mij ook altijd op bijvoorbeeld.
Bij ons zijn dit toch vaak de IT-ersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een jonge gast en die is schatrijk geworden met de IP handel, die huur ik wel eens in en die loopt altijd in een korte broek.
Als dat 'mag' vind ik het dan heel bijzonder dat dit dan bijvoorbeeld niet zou mogen:quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik dit wel aan kan
https://www.zalando.nl/an(...)k-an611e01q-q11.html
nee dit zijn echt sneakers tochquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als dat 'mag' vind ik het dan heel bijzonder dat dit dan bijvoorbeeld niet zou mogen:
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111a084-q11.html
Ja klopt, maar waarom mag het ene wel en het andere niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit zijn echt sneakers toch
Ja deze kerel kan niemand in Nederland omheen qua kennis en die is financieel onafhankelijk ook, die heeft echt gewoon overal schijt aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons zijn dit toch vaak de IT-ersMeestal ook de types die je liever niet naar een klant stuurt want het communicatievermogen van een stoeptegel.
![]()
Het maakt eigenlijk geen fuck uit hoe je er bij loopt omdat het in principe om je kwaliteiten als werknemer/persoon gaat.
Ik heb met zeer grote regelmaat te maken met mensen die er wel waarde aan hechten en dan ben je ook wel een koekwaus als je daar niet handig gebruik van maakt.
neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja klopt, maar waarom mag het ene wel en het andere niet.![]()
Mijn oog valt net op dit:
https://www.zalando.nl/st(...)g-st311a06x-a13.html
zou kopen dit
Mooie gladde onderbenen rawrrrrquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zou kopen dit
pandemie is nog steeds gaandequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef dud0r het volgende:
Hallo![]()
Zijn we allemaal lekker aan het feesten op de zaterdagavond?
dezequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zou kopen dit
Verdomme. Weer te vroeg wakkerquote:
Nee beetje Darts kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef dud0r het volgende:
Hallo![]()
Ook een optie. Ik heb net een film gekeken en heb nu een serie aan staanquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Enige opmerking die ik ooit gehad heb is welke sneakers het waren. Van CMO van een grote telco in Europa.
uiteraard, lekker aan het superspreaden, op naar herdimmunityquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef dud0r het volgende:
Hallo![]()
Je kan natuurlijk ook thuis in je eentje feestenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard, lekker aan het superspreaden, op naar herdimmunity
where is the fun in that.. :/quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook thuis in je eentje feesten
Ligt eraan wat voor muziek je op zet en hoeveel drank je verorbertquote:
Beetje racismisch dit hoor.quote:
Vakantie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
Wat gaan jullie als eerste doen als den pandemie bedwongen is en gewoon echt weer alles kan?
Ik denk ergens vette party met heel veel mensen en lijven en zweet en drank en harde muziek
Is dat de KSC meet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
Wat gaan jullie als eerste doen als den pandemie bedwongen is en gewoon echt weer alles kan?
Ik denk ergens vette party met heel veel mensen en lijven en zweet en drank en harde muziek
Wereldreisje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
Naar de lokale spellenwinkel en weer eens een magic toernooi spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
Daar heb ik er ook nog een aantal van. En stervens dure f1 ticketsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar de lokale spellenwinkel en weer eens een magic toernooi spelen.
En naar een feestje. Heb nog drie kaartjes liggen voor feesten die niet door gingen dus dat moet wel ingehaald worden.
ik ga meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ook... en met het vliegtuig naar een tropisch strand en daar met bips in de zee
Die als eerste inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n ouders knuffelen. En m'n zus.
Nou hopen dat die feesten nog daadwerkelijk ingehaald gaan worden met een beetje dezelfde artiestenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog een aantal van. En stervens dure f1 tickets
Bij dit statement hoort ook een fotoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
Na jullie gemier over sneakers heb ik ook nog maar even wat neutrale werksneakers besteld
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij dit statement hoort ook een foto
Ik moet denk ik ook weer eens wat nieuwe bestellen, heb nog tig nauwelijks gedragen sneakers liggen, maar dat zijn allemaal die niet fijn zijn om een paar uurtjes op te lopenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
Na jullie gemier over sneakers heb ik ook nog maar even wat neutrale werksneakers besteld
nadat m'n huidige favo air Maxen een PUR dood gestorven zijn.
Met mooi weer gewoon daar op het strand van de zonsopgang of zonsondergang genieten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch te koud al ben ik daar afgelopen zomer ook ingeweest met de bips
Mijn ouders knuffel ik gewoon weer hoor, die hebben toch al corona gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij nog een van de weinigen die iedereen met een soort blindenstok uit de aura mept.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ouders knuffel ik gewoon weer hoor, die hebben toch al corona gehad.
dat was niet intentioneelquote:
Alleen je bips?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch te koud al ben ik daar afgelopen zomer ook ingeweest met de bips
Oh vreemden ga ik nog wel gewoon uit de weg hoor, met een boog er omheen lopen en zulks.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog een van de weinigen die iedereen met een soort blindenstok uit de aura mept.
Nee hoor, ik ook. Iets te veel voorbeelden waarbij/waarmee het helemaal verkeerd is gegaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog een van de weinigen die iedereen met een soort blindenstok uit de aura mept.
Kan ze gelijk een gerrie de wereldzeeën opsturenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij nu ook zo'n MI dat ze gehurkt in het water leunt.
Oh ik heb ook van die eigenlijk net een half maatje te kleine air maxen. Die moet ik eigenlijk gewoon weg doen....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was niet intentioneel
maar ze lijken wel op m'n andere air Maxen die eigenlijk een halve maat te klein zijn en waar ik daarom nauwelijks op loop. Die verdwijnen morgen dan ook in de zak van Max ()
en dan het bikinibroekje wat dan net zo een beetje gaat slobberen want nat....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk weer air Maxen.. maar geen mooie gezien. En de Tavas (RIP) is toch wel mn favo model.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik heb ook van die eigenlijk net een half maatje te kleine air maxen. Die moet ik eigenlijk gewoon weg doen....
Als een schijtende poedelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
en dan het bikinibroekje wat dan net zo een beetje gaat slobberen want nat....
Hoeveel bitjes moest je en is dat een beetje praktisch te doen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
Bedenk me trouwens net dat ik 13 maanden geleden klaar was met mn Invisalign gebeuren
En in die tijd ook al af kunnen bouwen van elke nacht nachtbeugel naar 1x per week
Veel spannender gaat het niet worden denk ik iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
sompigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:05 schreef dud0r het volgende:
Bitterballen horen ook niet in het water. Daar worden ze niet lekker van
uhm.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel bitjes moest je en is dat een beetje praktisch te doen?
Ik heb er al een paar keer naar gekeken maar eigenlijk nooit echt werk van gemaakt.
Wat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
en dan het bikinibroekje wat dan net zo een beetje gaat slobberen want nat....
Slobberend bikini broekjequote:
Mooi resultaat!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhm.
Ik geloof dat ik 9 maanden bezig was, dus 18 setjes van wat ik me kan herinneren.
het was heel goed te doen vond ik. Begin deed wat pijn en vroeg gewenning. maar ik had ook op bijna elke tand een attachment geplakt gekregen. Was blij dat ik geen elastiekjes moest iig
Het was voor mij het enige praktische want met een traditionele slotjesbeugel zou ik 4 jaar bezig zijn vanwege 't varen (en daardoor dik 3.5k kwijt wezen) Nu was ik 3.5k kwijt voor 9 maanden
In het begin om de 14 dagen gewisseld van aligners. Dit uiteindelijk afgebouwd naar 10 dagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor en na shots. Het resultaat had nog iets beter gekund, want je kan gratis nog een refinement doen. maar ik ben er tevreden mee, hoeft voor mij niet klinisch perfect. En dat had het met die ene tand ook nooit geworden.
LIF / Beugel op latere leeftijd heb in deze reeks er wel een en ander over gepost.
Big timequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof jij dit niet gewoon zat te visualiseren![]()
Kan ook gewoon gerriederrie zijn van de verkeerd gevallen pasta.quote:
Ik had een kaarsrecht gebit tot op m'n 19e m'n verstandskiezen eruit gingenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Bij mij is boven eigenlijk bijna kaarsrecht alleen lijkt beneden met de jaren schever te worden.
Ik heb nog steeds al mijn verstandskiezen en volgens de tandarts zijn dat de veroorzakers.
Ik zit ook niet zo heel erg te wachten op dat hele blokjesgebeuren dus dit lijkt mij ook wel watquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had een kaarsrecht gebit tot op m'n 19e m'n verstandskiezen eruit gingen
En doordat ik had gezien wat de orthodontist voor een vleeshouwer was bij m'n zus, heb ik toen nooit een beugel genomen.
Pas later kwam ik achter Invisalign en begon ook steeds meer met een tand uit mn bovengebit op m'n tong te bijten. In een opwelling een afspraak gemaakt.
Nu heb ik boven en onder een spalkje er achter zitten en een nacht beugel voor de kiezen.
Achteraf had ik 't veel eerder moeten doen natuurlijk. Maar goed. Varen + slotjesbeugel is gewoon geen optie want ging te lang duren tussen de controles. dit kon ik zelf door blijven doen. Ben denk ik in de tussentijd slechts 2x op controle geweest.
Heb ook nog wel een filmpje wat vooraf door Invisalign gemaakt is, een simulatie van hoe m'n tanden verplaatst zouden worden naar het eindresultaat.
aanrader hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit ook niet zo heel erg te wachten op dat hele blokjesgebeuren dus dit lijkt mij ook wel wat
Ligt er maar net aan of je er veel van die witte blokjes op hebt zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aanrader hoor
niemand die het ziet.
ik had die op elke tand zowat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je er veel van die witte blokjes op hebt zitten![]()
Ik heb al een paar keer gehad dat ik dacht 'heee jij hebt er een'
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had die op elke tand zowat.
En in die tijd heeft nooit iemand gevraagd of ik een beugel droeg of wat die witte blokjes waren.
Neuh, zat van die 9 maanden 7 maanden aan boordquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]Misschien dachten die ook allemaal wel 'hey hij heeft een invisalign'
Nahhhh die hebben dan überhaupt niet gekeken of dachten 'Frantic is zijn tandenborstel vergeten'quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh, zat van die 9 maanden 7 maanden aan boord
Nah die wisten 't wel omdat ik ineens geen koffie meer dronk enzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nahhhh die hebben dan überhaupt niet gekeken of dachten 'Frantic is zijn tandenborstel vergeten'
Dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nah die wisten 't wel omdat ik ineens geen koffie meer dronk enzo
ja, maar na een paar maanden dronk ik gewoon alles met die alignersquote:
Misschien is dat juist de storingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh
ben remote een storing proberen op te lossen.. maar krijg geen stabiele verbinding
Haha nee zit op een videoverbinding te wachten zodat iemand t.p. me een onderdeel kan laten zienquote:
Ahhhhh achsoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha nee zit op een videoverbinding te wachten zodat iemand t.p. me een onderdeel kan laten zien
gelukkig zijn de kabouters er nogquote:Op zondag 31 januari 2021 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Oooh. Had me helemaal ingesteld op kinderopvang weer open. Had ik zin in. En nu lees ik dat het niet geldt voor de BSO, Bah.
ja moet zo gaan werken .. waarom ben jij zo vroeg?quote:
hopelijk kan je nog even slapen danquote:Op zondag 31 januari 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
Ging om elf uur naar bed, 6 uur wakker even koffie gedronken. Lig nu weer in bed naar vroege vogels te luisteren op de radio
Geen beginnen aan hier, zijn er teveelquote:
Dank jequote:Op zondag 31 januari 2021 07:40 schreef Karzai het volgende:
Komt goed, kan de hele dag luieren.
Werkze jij vandaag
Hond?quote:Op zondag 31 januari 2021 07:44 schreef crv het volgende:
1e nacht met ons nieuwe gezinslid ging prima
zet jeook gelijk buiten de verwarming aanquote:Op zondag 31 januari 2021 08:58 schreef Haags het volgende:
Even de diepvries ontdooien jongens.
Hoi vriendjes, en @:dud0r
Copainquote:Op zondag 31 januari 2021 08:58 schreef Haags het volgende:
Ontdooi ze!quote:Op zondag 31 januari 2021 08:58 schreef Haags het volgende:
De zon breekt door. Primaaaaa 😎quote:Op zondag 31 januari 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zet jeook gelijk buiten de verwarming aan
Met het ijs wat ik eruit haal kan je de elfstedentocht schaatsen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Copain
Diepvries staat hier ook te ontdooien
Oh. Ik heb een no-frost vriezer. Ideaalquote:Op zondag 31 januari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Met het ijs wat ik eruit haal kan je de elfstedentocht schaatsen.
Kijk die bal rollen als een gladde knikker.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 249 bitterbal
02 172 Ygritte
03 157 UitStraling
04 106 Citizen.Erased
05 076 liesje1979
06 075 FranticDJ
07 068 aloa
08 039 dud0r
09 038 CherryLips
10 036 Budapestenaar
10 036 LTVDK
12 034 Bomenverzameling
13 031 Koen66
14 030 Puala
15 029 mschol
16 027 Karzai
16 027 Lospedrosa
18 021 Dr_Flash
19 019 gianni61
20 018 shiitake
20 018 EttovanBelgie
22 016 Solotovski
23 012 Makrelis
24 011 crv
25 009 Fogel
26 007 Amarantha
27 005 Gruj0
28 004 Jacquelinehasselbaink
28 004 mootie
30 003 engine
31 002 mangalie
31 002 DerRabbit
33 001 Modus
33 001 kwiwi
klik hier voor meer stats
Das niet genoegquote:Op zondag 31 januari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon breekt door. Primaaaaa 😎
[..]
Met het ijs wat ik eruit haal kan je de elfstedentocht schaatsen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk die bal rollen als een gladde knikker.
quote:Op zondag 31 januari 2021 08:58 schreef Haags het volgende:
Ik sta ontbijt te maken.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal zondagochtendgymnastiek jongens en meisje hups hups hups [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zet jij anders buiten de verwarming aan?quote:Op zondag 31 januari 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Verrekte bamischijf
[..]
Ik sta ontbijt te maken.
Thermostaat staat hier op 19. Blijkbaar had iemand het koud.
Dus ik loop in m'n korte broek en zonder shirt rond.
Veel te warm anders
Als dat had gekund had ik dat gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zet jij anders buiten de verwarming aan?
Hoiquote:
Weet jij ook niet waar het knopje zit? Ik ook niet namelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als dat had gekund had ik dat gedaan.
[..]
Hoi
Probeer het roze erwtje eens?quote:Op zondag 31 januari 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet jij ook niet waar het knopje zit? Ik ook niet namelijk
Die kabouters die liesje maakt?quote:Op zondag 31 januari 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder het kaboutermutsje volgens Google.
Ballie.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe heet die van jou ook alweer?
Oooh ja kabouter Ballie.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ballie.
benieuwd of die vandaag gevonden gaat worden
Dat we dan ranzige filmpjes krijgen toegestuurdquote:Op zondag 31 januari 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja kabouter Ballie.
Als ze er maar geen gekke dingen mee gaan doen
Ik was het niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:14 schreef Karzai het volgende:
gedouched, aangekleed, ik ga croissantjes, een stuk appeltaart, chocomel en slagroom halen bij de supermarkt
Tevens hoor ik op het nieuws dat er een moord is gpleegd in Ede @:cherrylips ?
Als ongeciviliseerde mensen die mutsjes zien heb je daar best wel kans op.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat we dan ranzige filmpjes krijgen toegestuurd
ik heb het vlot warm maar dit klinkt niet gezondquote:Op zondag 31 januari 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Verrekte bamischijf
[..]
Ik sta ontbijt te maken.
Thermostaat staat hier op 19. Blijkbaar had iemand het koud.
Dus ik loop in m'n korte broek en zonder shirt rond.
Veel te warm anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |