SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moeten ze daar dan bij de voordeur controleren of er niet allerhande volk op af komt dat daar helemaal niet vandaan komt....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)sparities/index.html
mensen
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon volwassen mensen in een konijnenonesie tijdens zakelijke gesprekken, it was a year of wonders.
Die wil je nu ook een?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesie
gewoon kopen op internet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesie
Ik leef echt al bijna een jaar in joggingbroekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik heb niet eens een joggingbroek
Ik voel mij al een slons als ik voor de zoveelste keer een sweater of een vest uit de kast pakquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leef echt al bijna een jaar in joggingbroeken
Hoe kan je daar zonder?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik heb niet eens een joggingbroek
Dit ja, de schaamte voorbij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
een snelle boodschap ook gewoon in joggingbroek hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zonder?Ik draag alleen naar het werk en sociale dingen enzo nog een spijkerbroek.
Gaat wel hard bergafwaarts hier ja, de strakke pakken hangen stof te happen en af en toe betrap ik me erop dat ik in de supermarkt in een rood-wit-groen-geel-paars-zwarte smurfbroek in de supermarkt loop maar ik dans er niet minder omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel mij al een slons als ik voor de zoveelste keer een sweater of een vest uit de kast pak
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een snelle boodschap ook gewoon in joggingbroek hoor
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit moet dat ook nog?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Moet straks weer wennen als we weer open gaan dat ik weer een bh aandoe.
Maar wel smurfbroeken. Al zou zelfs mij dat wel een tikje te ver gaan om in een lange onderbroek naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook geen joggingbroek trouwens hoor
dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakke tietjes hier dus zolang ik niet voorover buk.
Ik heb het gewoon nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zonder?Ik draag alleen naar het werk en sociale dingen enzo nog een spijkerbroek.
je geniet niet ten volste van wat het leven je te bieden heeft :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet![]()
Als ik vrij ben hang ik nog wel eens langer in pyjama en ochtendjas ofzo... that's about it....
Nou ja, vandaag dus weer respectabele kleding besteld omdat ik ook van mening was dat ik er als een halve slons bij liep maar dat valt dus nog wel meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat wel hard bergafwaarts hier ja, de strakke pakken hangen stof te happen en af en toe betrap ik me erop dat ik in de supermarkt in een rood-wit-groen-geel-paars-zwarte smurfbroek in de supermarkt loop maar ik dans er niet minder om
Mijn kapsel is ook over de houdbaarheidsdatum. Normaal ga ik iedere 3-4 weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is inderdaad wel een hellend vlak ja, je ziet in de supermarkten ook steeds meer mensen in hun huispak rondhuppelen.
ugh.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel smurfbroeken. Al zou zelfs mij dat wel een tikje te ver gaan om in een lange onderbroek naar buiten te gaan.
Sowieso als ik thuis kom (kwam) dan gaat echt alles uit en jump ik met een vaartje in mijn smurfpak, heerlijk moment dat johquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet![]()
Als ik vrij ben hang ik nog wel eens langer in pyjama en ochtendjas ofzo... that's about it....
Dit is wel irritant ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn kapsel is ook over de houdbaarheidsdatum. Normaal ga ik iedere 3-4 weken.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geniet niet ten volste van wat het leven je te bieden heeft :p
waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef shiitake het volgende:
Nu met het thuiswerken kleed ik me meestal toch wel gewoon aan net alsof ik naar het werk ga.
dat herken ik welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ik wordt enorm lamlendig als ik mij niet aankleed.
Ja dat doe ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel smurfbroeken. Al zou zelfs mij dat wel een tikje te ver gaan om in een lange onderbroek naar buiten te gaan.
nou ja een smurfbroek is toch kleding :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ik wordt enorm lamlendig als ik mij niet aankleed.
Dit kan ik echt niet opbrengen, ik trek wel eens een colbertje aan voor wat serieuzere video calls en dan hang ik een briefje naast de laptop neer, NIET OPSTAAN!!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef shiitake het volgende:
Nu met het thuiswerken kleed ik me meestal toch wel gewoon aan net alsof ik naar het werk ga.
Ik bij bepaalde meetings wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef shiitake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |