Jonguh die is toch allang niet meer bezig met FOK! Die laat nu toch katten stikken in een kamer van 3x3?quote:
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè, beetje zo'n open deur intrappen alsof ik dat niet weet.
Was een erg onhandige actie inderdaad. Alsof wij niet weten hoe het zit, zoals het gaspedaal rechts zit in een auto.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te maken
Is een meme op VBLquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te maken
Je kan het goed maken met een felicitatie in mijn felicitatietopic.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een meme op VBL
Ik vergat even dat ik daar nu niet ben.
Sorry voor de onduidelijkheid @:chia!
Ik ga hier gelijk werk van maken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan het goed maken met een felicitatie in mijn felicitatietopic.
ONZ / Chia is jarig *O*
Zucht er tenminste nog iets, misschien zijn anus na het nuttigen van de 2e kapsalon in 1 week tijdquote:
Braddie van Wish.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:27 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Overduidelijk een fake. Topic kan op slot.
Wie verdenk jij? Heb nog geen CH keelklanken gehoord en een zeurende BRAADDIIIEEE. Dus Isax valt afquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wie verdenk jij? Heb nog geen CH keelklanken gehoord en een zeurende BRAADDIIIEEE. Dus Isax valt af
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:16 schreef Chia het volgende:
*verplaatst muntjes naar een gok op Mono*
Hee je typte behoorlijk sneu verkeerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Toch wel mooi hoe dit zich ontwikkelt
Hee dat klopt niet want anders had ik wel behoorlijk sneu getyptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee je typte behoorlijk sneu verkeerd
Daar woont niemand meer om neer te willen stekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wanneer ga je weer met een mes naar Groningen toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |