Oh, is dat een gayclub?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik noem het werl de top dawgs niet boys
Ben jij een NEET die pretendeert te werken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor Wajongs-Uitkering
Alleen jammer dat als je zo duur praat je alsnog taalvouten maakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké dit zou de eckte nooit zeggenEcht goed gedaan.
Deze kloon evenaart bijna @:DeBraadt
Hoor ik bij de top dawgs?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik noem het werl de top dawgs niet boys
Grapje ik ben geen homo kijk maar:quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef puddingman het volgende:
jij bent geen homo ik herhaal geen homo
Jij en ik heb kwaad bloed tussen ons.quote:
Is die zakchips de ekte ekte braddie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Hoe kan ik je van dienst zijn, Leonos?
Ik moet je teleurstellen vriend, kan niet bannen dus die melding was niet van mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Grapje ik ben geen homo kijk maar:
[..]
[..]
Jij en ik heb kwaad bloed tussen ons.
Baal nog altijd van die saaie ban vermelding.
Een kleptoparasiet bedoel je?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een NEET die pretendeert te werken?
Weet niet wie het dan was, maar is wel saai.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen vriend, kan niet bannen dus die melding was niet van mij.
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is die zakchips de ekte ekte braddie?
Boh, stuur maar tikkie danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.
Niet om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen
En die van mij?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.
Niet om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen
Snap ik, is ook niet leuk als je zo je best doet. Misschien heb je volgende keer een leukere tekst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Weet niet wie het dan was, maar is wel saai.
Ben teleurgesteld.
Hallo Guus Geluk!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ah, toch nog een leuke trollactie in dit topic.
Goed dat je het aantal nog even tussen haakjes zet, anders snapt hij het weer nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van mij kun je één (1) upvote krijgen.
Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel upvotes je nu bedoeltquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van mij kun je één (1) upvote krijgen.
je bent wel nog voor reden vatbaar had ik niet gedacht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Snap ik, is ook niet leuk als je zo je best doet. Misschien heb je volgende keer een leukere tekst.
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinkingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je bent wel nog voor reden vatbaar had ik niet gedacht.
Kende lezen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef phoenyx het volgende:
Ik zie in 1 keer 60 updates.. wat is er gaande?
ik weet niet eens wat een zenuwinzinking is wajoo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinking
Ach welnee, nog een uur tot de avondklok.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een zenuwinzinking is wajoo.
tis laat ja.
Meestal open jij na drie reacties met een nieuw account weer een afscheidstopic maar here we arequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinking
Na regen komt weer zonneschijn zegt menquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Meestal open jij na drie reacties met een nieuw account weer een afscheidstopic maar here we are
@Monopolyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:06 schreef Chia het volgende:
Oké een kloon van een best wel oude user dus.
Was je er weer ouwe gerookte palingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nooit verwacht inderdaad. Abonneer even https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ
Dank je wel
Wat is dit een scam?quote:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Die is al actief onder een andere username
Nee ben de Hollandse garnaal, het lekkerste van allemaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was je er weer ouwe gerookte paling
Jonguh die is toch allang niet meer bezig met FOK! Die laat nu toch katten stikken in een kamer van 3x3?quote:
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè, beetje zo'n open deur intrappen alsof ik dat niet weet.
Was een erg onhandige actie inderdaad. Alsof wij niet weten hoe het zit, zoals het gaspedaal rechts zit in een auto.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te maken
Is een meme op VBLquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te maken
Je kan het goed maken met een felicitatie in mijn felicitatietopic.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een meme op VBL
Ik vergat even dat ik daar nu niet ben.
Sorry voor de onduidelijkheid @:chia!
Ik ga hier gelijk werk van maken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan het goed maken met een felicitatie in mijn felicitatietopic.
ONZ / Chia is jarig *O*
Zucht er tenminste nog iets, misschien zijn anus na het nuttigen van de 2e kapsalon in 1 week tijdquote:
Braddie van Wish.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:27 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Overduidelijk een fake. Topic kan op slot.
Wie verdenk jij? Heb nog geen CH keelklanken gehoord en een zeurende BRAADDIIIEEE. Dus Isax valt afquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wie verdenk jij? Heb nog geen CH keelklanken gehoord en een zeurende BRAADDIIIEEE. Dus Isax valt af
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:16 schreef Chia het volgende:
*verplaatst muntjes naar een gok op Mono*
Hee je typte behoorlijk sneu verkeerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Toch wel mooi hoe dit zich ontwikkelt
Hee dat klopt niet want anders had ik wel behoorlijk sneu getyptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee je typte behoorlijk sneu verkeerd
Daar woont niemand meer om neer te willen stekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wanneer ga je weer met een mes naar Groningen toe?
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
Moet ik hier ook mijn boodschappen posten?
Pics van wat er in je koelkast staatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
Moet ik hier ook mijn boodschappen posten?
Is niet van mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een zak chips, dat is toch wel vereist om te roleplayen als braddie
Oh wacht is Mono verhuisd?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar woont niemand meer om neer te willen steken
wel het risico dat je 's avonds dan weer naar de avondwinkel moet rijden voor een nieuwe zak chips als de supermarkt dicht isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Chia het volgende:
Wisten jullie dat het eigenlijk heel handig is om een zak chips in 1x op te eten? De zak neemt dan geen ruimte meer in de kast in en de chips wordt niet oud
Boeien is toch lachenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:51 schreef phoenyx het volgende:
Wel raar dat dit topic wel weer open mag blijven en alle andere topics eerder direct dichtgingen. Of is er nieuw beleid?
dan koop ik vanaf nu geen pittige chips meer, die moet ik altijd wegleggen na 2 handjes volquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Chia het volgende:
Wisten jullie dat het eigenlijk heel handig is om een zak chips in 1x op te eten? De zak neemt dan geen ruimte meer in de kast in en de chips wordt niet oud
als dit al iemand die ooit op de Discordtrein gezeten heeft is dat van voor maart 2019 dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh wacht is Mono verhuisd?
Peking is letterlijk de NLse benaming voor Beijing, Xi Jinpingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef Fugue het volgende:
Hee Braddie hoe ver ligt Peking van Beijing
Of een heel egocentrisch persoon die dat soort dingen niet meekrijgt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
als dit al iemand die ooit op de Discordtrein gezeten heeft is dat van voor maart 2019 dus
Nou mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
als dit al iemand die ooit op de Discordtrein gezeten heeft is dat van voor maart 2019 dus
hey ik heb het nooit meegekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Of een heel egocentrisch persoon die dat soort dingen niet meekrijgt.
oefquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Of een heel egocentrisch persoon die dat soort dingen niet meekrijgt.
Zeker te druk met de HHtjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hey ik heb het nooit meegekregen
is goed aberisaxquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zeker te druk met de HHtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |