Dat vroeg ik me van de week ook af toen ik naar de toenmalige nummer 2 keek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef yats het volgende:
Na 5 minuten vraag ik me af waar we naar zitten te kijken. En dan te bedenken dat Groningen 6e staat...
Bizar hoe slecht het niveau van de eredivisie geworden is inderdaad. PSV die ten onrechte van Emmen wint, Ajax die enorm veel moeite heeft met Willem 2, Vitesse dat kansloos van VVV verliest, AZ dat punten laat liggen tegen een matig Utrecht en Feyenoord dat kansloos verliest van een team die al 11 wedstrijden niet meer gewonnen had...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me van de week ook af toen ik naar de toenmalige nummer 2 keek.
(en bij de wedstrijden van de huidige nummer 1,2,3,4,5)
Jawel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Was Siebert trouwens niet de "kankerneger" volgens Perez
Ohquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik hopen dat Vitesse tegen Rkc punten verspeelt
Kunnen we de mensen in Arnhem en omgeving geen valse hoop geven op de titelquote:
De mensen in Arnhem zullen wel realistisch genoeg zijn om te weten dat dat sowieso niet gebeurt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kunnen we de mensen in Arnhem en omgeving geen valse hoop geven op de titel
Tenzij jij dat wel wil doen
Gaat niet gebeuren. Ze hebben iets goed te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik hopen dat Vitesse tegen Rkc punten verspeelt
Domme actie inderdaad. Al vind ik rood wel zwaar gestraft. Dit was geen slaande beweging maar een duw. Maar ja, het niveau van de arbitrage is tegenwoordig om te janken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef Sabata het volgende:
Oen van klasse award helaas voor Van Polen. Hij scoort hoog qua protectionisme tov zijn team, maar dit was niet handig
ajax wint van vvv met 13-0.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ze hebben iets goed te maken.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ajax wint van vvv met 13-0.
Vitesse verliest daarvan met 4-1
tsja
niet met 13-0quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Ajax verliest van Groningen waar Vitesse daarvan wint.
Dat zie ik Ajax ook geen tweede keer doen. Het zegt genoeg dat de laatste keer dat er 10 keer door 1 ploeg gescoord werd eeuwen geleden bij Ajax-Feyenoord was.quote:
uhquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zie ik Ajax ook geen tweede keer doen. Het zegt genoeg dat de laatste keer dat er 10 keer door 1 ploeg gescoord werd eeuwen geleden bij Ajax-Feyenoord was.
Oei, hier heeft yats niet van terug lijkt me.quote:
Welke hype? In Arnhem zijn we realistisch dat alles boven plek 5 prima is. En lager dan 5e lijkt ook niet meer te gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Eindelijk, Vitesse hype definitief voorbij?
Nog netter als je bedenkt dat in vergelijking met clubs die dergelijke degradatienood verkeerd na ontslag van hun trainer eigenlijk maar één speler toevoegden: Tirpan. Voor de rest heeft de groep niet veel wijzigingen ondergaan. Alleen de Brulboei als trainer is er uit en na dat een modieuze Duitse trainer tot DRIE keer toe afzegde is pas Ultee het vertrouwen gegeven met Alflen. Alflen de "ouwe" voetbalman, Ultee het Evil Genius dat met een laptop aanpak de tactiek in elkaar moet draaien. Het lijkt haast wel de manga Giant Killing (erg leuk inkijkje in het Japans voetbal, niet vanaf een topclub bekeken, maar vanaf een club in zware degradatienood)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes voor een club als Fortuna. Hoewel ze een prima selectie hebben voor Eredivisie-niveau
Dat had ook gewoon rood moeten zijn als je ziet waar tegenwoordig rood voor gegeven word.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vervelende actie van die Balk inderdaad, Hugo Borst was duidelijk.
In het leven van Hafcfan ben je een hype of het grote niets.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Welke hype? In Arnhem zijn we realistisch dat alles boven plek 5 prima is. En lager dan 5e lijkt ook niet meer te gaan gebeuren.
Ik was bijna vergeten dat hij Hafcfan was. Die schaar ik onder dezelfde categorie als PSVCL.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het leven van Hafcfan ben je een hype of het grote niets.
Ik had een overwinning en een gelijkspel verwacht. Maar de manier waarop is eigenlijk wat me het meest stoort.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had deze vijf punten puntverlies niet aan zien komen eigenlijk.
Kwalitatief een te smalle selectie om serieus mee te kunnen doen,zeker met dit drukke programma.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had een overwinning en een gelijkspel verwacht. Maar de manier waarop is eigenlijk wat me het meest stoort.
Ja, en daarom wonnen ze er 5 van de 7 en verloren ze alleen van VVV. Zo slecht was januari niet. Wat dat betreft zijn de prestaties van Feyenoord in januari een stuk minder.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef RipCity het volgende:
Vitesse had toch zo'n makkelijk programma in januari.
Je staat 8 punten voor op een zeer matig Groningen dat 6e staat. Lager dan 5e word je echt niet meer, daarvoor zijn de teams op plek 6 tm 10 te zwak. En met een beetje geluk blijven AZ en Feyenoord zo matig, dan zit zelfs plek 3 er nog in.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Vitesse gaat nog heel veel punten verspelen. De hype is wel over. 5e plek is overigens wel haalbaar.
Na morgen ook einde tijdperk AZ en einde tijdperk Feyenoord?quote:
We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Na morgen ook einde tijdperk AZ en einde tijdperk Feyenoord?
Je zag wel al een tijdje dat ze boven hun xG-aantal scoorden (en over een langere periode zegt dat meestal wel iets @Generationalpha) dus in dat opzicht was het wel te voorspellen dat ze het niet vol zouden houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had deze vijf punten puntverlies niet aan zien komen eigenlijk.
Dan moet Ajax wel een stuk beter gaan spelen, want gezien het spel ligt een flinke dreun wel in het verschiet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Na morgen ook einde tijdperk AZ en einde tijdperk Feyenoord?
Nee, we hebben anderhalve week gezien dat AZ Ajax B oprolde of zo? Kap gewoon eens met dit kansloze schrale trieste treurige indekken.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel een stuk beter gaan spelen, want gezien het spel ligt een flinke dreun wel in het verschiet.
Twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde, en die pot tegen AZ in de beker had je ook gewoon kunnen verliezen als er VAR was geweest hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, we hebben anderhalve week gezien dat AZ Ajax B oprolde of zo? Kap gewoon eens met dit kansloze schrale trieste treurige indekken.
Stijn heeft een irrationele haat tegen AZquote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde, en die pot tegen AZ in de beker had je ook gewoon kunnen verliezen als er VAR was geweest hoor.
En jij dekt je zo vaak in voor potjes van Ajax, en dat vaak tegen mindere tegenstanders dan AZ.
Ik merk het ja, tegen iedereen mag je indekken behalve tegen de club die deze maand al bij PSV en Feyenoord heeft gewonnen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stijn heeft een irrationele haat tegen AZ
Die wedstrijd waar AZ een 100% strafschop niet kreeg, ajax de winnende goal uit buitenspel maakte en Boadu met anderhalve meter veilige marge buitenspel gegeven werd toen hij alleen op de keeper afging? Die wedstrijd?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, we hebben anderhalve week gezien dat AZ Ajax B oprolde of zo? Kap gewoon eens met dit kansloze schrale trieste treurige indekken.
Ag hij heeft gewoon zo'n blinde vlek. Doet hij bij het dartsen ook altijd.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merk het ja, tegen iedereen mag je indekken behalve tegen de club die deze maand al bij PSV en Feyenoord heeft gewonnen.
neequote:Op zondag 31 januari 2021 10:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die wedstrijd waar AZ een 100% strafschop niet kreeg, ajax de winnende goal uit buitenspel maakte en Boadu met anderhalve meter veilige marge buitenspel gegeven werd toen hij alleen op de keeper afging? Die wedstrijd?
Blind mag van mij wel een keer banken.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Blind krijgt even een volledige verentooi in zijn kont gestoken door kwakman.
Vrij bizar inderdaad en dan nota bene Veerman die de bal meermaals verliest voor eigen strafschopgebied.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Kap maar even met geforceerd willen opbouwen, svp.
Overkomt het je vaak dat je aan Mulder denkt?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:36 schreef Tagliano het volgende:
In mijn hoofd keept Mulder echt altijd in het grijs trouwens
Wel zeer passend
Godzijdank nietquote:Op zondag 31 januari 2021 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overkomt het je vaak dat je aan Mulder denkt?
hypequote:Op zondag 31 januari 2021 12:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Narsingh is een van de beste, wat zegt dit?
Dat mijn ogen langzaam zwaarder worden en beide teams de bal onverklaarbaar over de zijlijn blijven lopen.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Narsingh is een van de beste, wat zegt dit?
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaaa dronebeelden van de Kuip. Ik ga afhaken, sorry @:tagliano
Je kan nooit genoeg beelden van de Kuip hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk deze beelden van de Kuip tijdens een andere wedstrijd
Die beelden waren bijna vermakelijker dan deze wedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2021 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk deze beelden van de Kuip tijdens een andere wedstrijd
Zet er een mannetje op en hij weet het niet. Speelt altijd belabberd als er druk op staat en formidabel als je hem laat voetballen (bedankt Feyenoord).quote:Op zondag 31 januari 2021 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
J. Veerman kan deze wedstrijd beter weglaten in zijn compilatievideo voor een mogelijke transfer.
Ik vind het érg jammer dat die niet gisteren wasquote:Op zondag 31 januari 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel NU in.
Maar deze wedstrijd interesseert me eigenlijk geen reet. Ik kom voor de degradatiekraker.
Je kunt hem vandaag toch kijken?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het érg jammer dat die niet gisteren was
Jawel maar nu is hij tegelijk met Feyenoord-PSVquote:Op zondag 31 januari 2021 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt hem vandaag toch kijken?
Niemand is dusdanig masochistisch zonder 1 van de 2 clubs te supportenquote:Op zondag 31 januari 2021 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt hem vandaag toch kijken?
Bottegodquote:
Linssen > De Beerquote:Op zondag 31 januari 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh wie is de spits in deze opstelling
Linssen.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh wie is de spits in deze opstelling
Ik vind de hele opstelling persoonlijk erg jammer.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat DE BEER gepasseerd wordt
Wacht nou eerst eens even af welke tactische meesterzet de sluwe vos Dick Advocaat uit zijn hoge hoed tovert.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de hele opstelling persoonlijk erg jammer.
Hier trap ik NIET in.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht nou eerst eens even af welke tactische meesterzet de sluwe vos Dick Advocaat uit zijn hoge hoed tovert.
Ze zijn vast niet voor niks terug naar de tekentafel gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht nou eerst eens even af welke tactische meesterzet de sluwe vos Dick Advocaat uit zijn hoge hoed tovert.
En het is KRAKERZONDAG dus ze zijn vast niet over een nacht ijs gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet voor niks terug naar de tekentafel gegaan.
Dat was te zien in de beker inderdaad. Eerlijk gezegd verwacht ik gewoon weer een overwinning voor Ajax en ik verwacht ook dat Feye noord na vandaag definitief afgehaakt is voor de titel. Dan is het vooral de vraag, Wie van de drie word er 3e?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel een stuk beter gaan spelen, want gezien het spel ligt een flinke dreun wel in het verschiet.
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 31 januari 2021 13:43 schreef MC-Morgan het volgende:
Leo haalt Kongolo en Floranus al 6000x door elkaar. Zou het met de huidskleur te maken hebben?
Uurrr does not computequote:Op zondag 31 januari 2021 13:36 schreef yats het volgende:
Twente en Heerenveen tonen weer eens aan waarom lager dan 5e worden er al haast niet meer in zit...
Ik zijn verdediging: er is verder ook echt geen klote gebeurdquote:Op zondag 31 januari 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
Die commentator begint nou al 5 keer over die afgekeurde goal
WE SNAPPEN HET OKE
Wat begrijp je daar niet aan?quote:
De ergste binnen het voetbal is "dan had ik hem wel echt een klap gegeven/geblesseerd" na een rode kaartquote:Op zondag 31 januari 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
Mensen die zeggen "dat mag je niet zeggen" als veel mensen het met je oneens zijn
Die vind ik erg treurig
Ja als dat je enige argument is is het ook wel wat treurig gesteldquote:Op zondag 31 januari 2021 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De ergste binnen het voetbal is "dan had ik hem wel echt een klap gegeven/geblesseerd" na een rode kaart
Gisteren zag ik het die debiel
Van een Van Polen weer zeggen
Bij de 10-0 was hij er ookquote:Op zondag 31 januari 2021 14:18 schreef Tagliano het volgende:
Mario Been bij een wedstrijd van Feyenoord
He ik heb me niet voor niks zitten uitsloven hé.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:18 schreef Tagliano het volgende:
Mario Been bij een wedstrijd van Feyenoord
Ojaquote:Op zondag 31 januari 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He ik heb me niet voor niks zitten uitsloven hé.
VBL / [Zondag 31 januari 14:30] Feyenoord - PSV #1
Waar is je AZ-Ajax topic?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He ik heb me niet voor niks zitten uitsloven hé.
VBL / [Zondag 31 januari 14:30] Feyenoord - PSV #1
Even lezen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [Zondag 31 januari 16:45] AZ - Ajax #1
De KK-divisie is een warm bad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou, het was gezellig in de Eredivisie zolang het duurde jongens. Hopelijk tot ziens!
Omdat Willem II en de VAR GEEN vrienden zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:44 schreef Stefanovich het volgende:
Dikke aanslag op die wriedt....hoezo is dat geen penalty??
Maar verder wint PSV gewoon de titel, toch PSVCL?quote:
Jammer, ik had het jullie gegund om erin te blijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou, het was gezellig in de Eredivisie zolang het duurde jongens. Hopelijk tot ziens!
Iemand die dit weet? Dus geen abonnement op tv, maar alleen voor de online stream.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:15 schreef GwaiLow het volgende:
Kan je eigenlijk ook ESPN Eredivisie alleen online abonnement aanschaffen?
Hoe werkt ESPN Watch?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Iemand die dit weet? Dus geen abonnement op tv, maar alleen voor de online stream.
Ik heb bij sommige voetballers het vermoeden dat ze altijd met een hersenschudding voetballen, wel fijn dat je die nu altijd mag wisselenquote:
Arena toch wel, of stort het dak in met de sneeuw eropquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:42 schreef Chiappucci het volgende:
Zondag wordt er helemaal niet gevoetbald als de voorspellingen kloppen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Arena toch wel, of stort het dak in met de sneeuw erop
Duurt nog lang totdat de @knvb dat zondagprogramma eruit gooitquote:
Dit is niet leuk. Sneeuw is leuk met kerst, voor de rest heb ik er niks mee.quote:
Deze mening moet je maar even bewaren tot FEE weer open gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet leuk. Sneeuw is leuk met kerst, voor de rest heb ik er niks mee.
@:kingroland @:flippiee @:yvonne
Wanneer gaat FEE weer open? De temperaturen zijn er wel naar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze mening moet je maar even bewaren tot FEE weer open gaat.
Quote afgehandeld.
ELF?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer gaat FEE weer open? De temperaturen zijn er wel naar.
Eens. Behalve dat het met kerst evengoed gewoon kut is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet leuk. Sneeuw is leuk met kerst, voor de rest heb ik er niks mee.
@:kingroland @:flippiee @:yvonne
Ik baal ook van de dubbele wedstrijden ja. (en dat ik nu nog aan het werk ben)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het trouwens érg jammer dat PSV en Vitesse nu tegelijk zijn
Het was erg fijn geweest als we Heerenveen revanche hadden kunnen zien nemen na het onrecht in Arnhem eerder dit seizoen en ook nog van PSV hadden kunnen genieten
Morgen zal er in Nederland niks doorgaan denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal ook van de dubbele wedstrijden ja. (en dat ik nu nog aan het werk ben)
Morgen zal ook wel het nodige niet doorgaan.
Zit er dik in.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen zal er in Nederland niks doorgaan denk ik
Ja dat is normaal nooit op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Raar dat er zometeen al voetbal op is.
Ik haal er even een expert bij. @3rr0rquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier zit wel een leuke gifje in wellicht.
Drizzt is net wakker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is normaal nooit op zaterdagmiddag.
Geen zorg, waarschijnlijk begint het op jouw stream vanavond pasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Raar dat er zometeen al voetbal op is.
Wel leuk maar wanneer ga je hem gebruikenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:3rr0r
Neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat El Khayati ADO in de Eredivisie houden?
User Coco geeft al meteen een mooi voorbeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel leuk maar wanneer ga je hem gebruiken
Neejohquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met Emmen, uit dat licht weg die provincie Drenthe.
Willem II is sympathiek en Petrovic is altijd lachen hoe die praat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
ADO moet er sowieso uit
En Willem II met Petrovic vind ik minder sympathiek
Iedere goal van Twente zometeenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Willem II is sympathiek en Petrovic is altijd lachen hoe die praat.
ADO en Emmen mogen weg, RKC ook wel via de nacompetitie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
ADO moet er sowieso uit
En Willem II met Petrovic vind ik minder sympathiek
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:
Oja Lenny gun ik dan wel weer handhavingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO en Emmen mogen weg, RKC ook wel via de nacompetitie.
Willem 2 moet erin blijven voor de sympathieke @:lenny_leonard
Helaas komt dat op ESPN2.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Coco het volgende:
@:zipportal en ik (die overigens weer een abo hebben) juichen voor Emmengoden.
PEC mag op zich ook wel degraderen van mij, maar die hebben al genoeg puntenquote:
Leverzwembad - Shittyquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:03 schreef Tagliano het volgende:
Is er dit weekend nog een leuke pot buitenlands voetbal
Oja die is wel leukquote:
Wanneer is er weer leuk darts?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja die is wel leuk
Verder zie ik niet heel veel interessants maar ik ben ook minder en minder een insider
UK Open over een maand, dat is op tvquote:
Ik ga wellicht even kijken naar Schalleke tegen Leipzig maar las ook alweer dat Klaas wederom een blessure heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja die is wel leuk
Verder zie ik niet heel veel interessants maar ik ben ook minder en minder een insider
Die was eerst op een van de Eredivisiekanalen, dat zal nu ook wel niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wellicht even kijken naar Schalleke tegen Leipzig maar las ook alweer dat Klaas wederom een blessure heeft.
Dat heeft Klaas Vaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wellicht even kijken naar Schalleke tegen Leipzig maar las ook alweer dat Klaas wederom een blessure heeft.
ESPN 6. Dat wordt zoeken mensen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die was eerst op een van de Eredivisiekanalen, dat zal nu ook wel niet meer
Eens zien of ik die hebquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN 6. Dat wordt zoeken mensen.
Echt vreselijk ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de website en player van ESPN ongehoord kut zijn
Bij Foxie kon je dingen opzoeken en ook livestreams terugspoelen
Azzenal zien falen tegen Villa kan ook nog wel leuk zijn, en genieten van Jack Graelish.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de website en player van ESPN ongehoord kut zijn
Bij Foxie kon je dingen opzoeken en ook livestreams terugspoelen
Zolang we toch in lockdown zitten primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |