abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199117342
Gaat HSV het nou weer verneuken :X Staan met nog een half uur te spelen 2-0 achter tegen de nummer 17
pi_199117540
SV Sandhausen, ik weet van hun bestaan omdat hun stadionnetje op een steenworp van de Hockenheimring staat
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 22 april 2021 @ 22:09:42 #253
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199117585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:54 schreef tjoptjop het volgende:
Gaat HSV het nou weer verneuken :X Staan met nog een half uur te spelen 2-0 achter tegen de nummer 17
Gelukkig wel. Maar HSV heeft er sowieso niet heel top voor gestaan qua promotie, maar ze deden wel leuk mee. Kiel zal er nog wel over heen gaan en er staan er nog een paar heel dicht bij. Laten we hopen op Kiel en Düsseldorf.
pi_199117625
Kiel heeft nog inhaalmatches en Fortuna krijgt de vorm de laatste weken, nu nog die vorm vasthouden
edit: nu 2-1 overigens
pi_199117937
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Maar HSV heeft er sowieso niet heel top voor gestaan qua promotie, maar ze deden wel leuk mee. Kiel zal er nog wel over heen gaan en er staan er nog een paar heel dicht bij. Laten we hopen op Kiel en Düsseldorf.
Ja ok, maar dan moeten ze niet dit soort potjes verliezen om er bij te blijven
  vrijdag 23 april 2021 @ 06:48:28 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_199119754
quote:

[..]

Waarom Kiel?
Kiel of Fürth is lood om oud ijzer, St Pauli helaas te wisselvallig en net te ver weg. Als we Bochum en Düsseldorf in de Bundesliga krijgen is alles goed. Dan mag zelfs Kölle de relegation winnen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 23 april 2021 @ 06:49:55 #257
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_199119767
Het gestuntel bij HSV is fantastisch. Ik hoop dat de hele 2. Bundesliga goed heeft opgelet en iedereen tegen HSV de komende weken alleen nog lange ballen speelt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_199122288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:56 schreef Idisrom het volgende:
33 jaar geleden. De muur stond er nog.

[ twitter ]
FC 08 Homburg, nog nooit van gehoord.

Ik wist trouwens ook niet dat Mannheim op het hoogste niveau gespeeld heeft.
pi_199122418
Oh jawel, tot in 1990, daarna tot in de Zeroes 2. Liga Daarna ging het mis en gingen ze na een faillissement terug naar de Oberliga Baden Württemberg. Dat klauteren ze nu weer uit, middenmoot 3. Liga dit jaar
  vrijdag 23 april 2021 @ 12:19:28 #260
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199122985
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 april 2021 06:48 schreef XL het volgende:

[..]

Waarom Kiel?
Kiel of Fürth is lood om oud ijzer, St Pauli helaas te wisselvallig en net te ver weg. Als we Bochum en Düsseldorf in de Bundesliga krijgen is alles goed. Dan mag zelfs Kölle de relegation winnen.
Op zich wel mooi als Schleswig-Holstein eens vertegenwoordigd is in de Bundesliga.
Rini dankjewel.
pi_199123620
Also, sportief is het al een drama in Gelsenkirchen. Het werd na thuis komst uit Bielefeld nog een draadje erger. Vijfhonderd "fans" kwamen even verhaal halen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-vergeten~a3be0b26/
pi_199123678
quote:

[..]

Zelfs de spitsenjoker Simon Terodde heeft niet geholpen?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199125605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:13 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Zelfs de spitsenjoker Simon Terodde heeft niet geholpen?
Hij speelde in de tijd van GJ Verbeek nog voor VFL Bochum, waarna hij naar Stuttgart verkaste.

Ik lees nu dat Thomas Reis, de assistent-trainer in de begintijd van Gertjan Verbeek als trainer van VFL Bochum nu de hoofdtrainer is bij VFL Bochum

[ Bericht 71% gewijzigd door Idisrom op 23-04-2021 16:25:13 ]
pi_199125878
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

FC 08 Homburg, nog nooit van gehoord.

Ik wist trouwens ook niet dat Mannheim op het hoogste niveau gespeeld heeft.
Tot de promotie van Unterhaching (1999) de kleinste Duitse stad geweest met een voetbalclub op het hoogste niveau :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2021 16:37:21 ]
pi_199125881
Sven Pistor heeft in maart een Podcast met Reis opgenomen. Mooi verhaal

https://www1.wdr.de/media(...)ie-kroenung-100.html
pi_199131046
Köln gewonnen van Augsburg, die maken het weer behoorlijk spannend onderin.
pi_199133817
"ich glaub ich spinne" riep Sven Pistor weer eens (zelf afkomstig uit Keulen) Al na acht minuten zette Andre Duda FC Köln op voorsprong tegen Augsburg. De Golazo werkte inspirerend op de rest en een kwartier later liet Marius Wolf een voorzet lopen om Kainz aan de bal te laten komen die er beter voor stond: 0-2. Duda scoorde vlak voor rust zijn tweede en verdient een eigen goaltune ondertussen

Coachh Herrlich sprak zijn Augsburgers heel streng toe en dat had effect in de tweede helft. Vargas knalde nog op Timo Horn van 10 meter afstand, Gumny sloeg van dichtbij toe voor 1-3. De twee werkten ook bij de 2-3 samen, Gumny de pass, Vargas de goal. Het hád gelijk kunnen worden, maar gelukkig voor Horn hield Shkiri de bal die hem al was gepasseerd uit het doel en kopte Andre Hahn naast. Duda scoorde nog bijna z'n 3e van de avond, maar het bleef 2-3. Zeer nuttige overwinning, want Kölle komt op 29pt, 1pt achter Arminia en Werder en 2pt achter Mainz. Wanneer Hertha weer kan spelen is nog even onzeker, de Berliners hebben nu 3pt achterstand op Kölle
pi_199133875
Wel een flinke scheefgroei in gespeelde wedstrijden onderin momenteel.
  zaterdag 24 april 2021 @ 13:15:02 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_199136375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Op zich wel mooi als Schleswig-Holstein eens vertegenwoordigd is in de Bundesliga.
Nou ja.... ik zie geen meerwaarde. Saarland hoef ik ook niet en als Zeeuw hoef ik ook geen Zeeuwse club in de eredivisie
pi_199136873
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 april 2021 13:15 schreef XL het volgende:

[..]

Nou ja.... ik zie geen meerwaarde. Saarland hoef ik ook niet en als Zeeuw hoef ik ook geen Zeeuwse club in de eredivisie
Jullie waren twee keer laatste in de Eerste divisie zo'n 30 jaar geleden. Kansloos, helemaal niet zoals FC Dordrecht en FC Den Bosch nu
pi_199137173
Verpest Düsseldorf het tegen Paderborn :'( Kiel stoomt wel weer door, die gaan HSV achter zich laten.
pi_199138091
Ich glaub mich tritt ein Pferd, Mainz komt op 2-0 tegen Bayern _O-
pi_199138795
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:07 schreef Sabata het volgende:
Ich glaub mich tritt ein Pferd, Mainz komt op 2-0 tegen Bayern _O-
Boetius en St.Juste
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_199139214
- De carnavalssteden zijn heel lekker bezig dit weekend. Gisteren al FC Köln, vandaag moest Mainz in eigen stadion aan de bak tegen Bayern, dat dus kampioen kon worden én Robert Lewandowski terug had. De situatie deed een beetje denken aan Feyenoord dat bij Excelsior op bezoek dacht de titel te pakken. En al na 2 minuten, net na een gevaarlijke schotkans voor Pavard, maken de Basterds duidelijk dat er geen sprake van kampioensoverwinningen is. De dwarrelbal die Burkhardt fabriceert laat Neuer in verwarring achter (misschien hielp de zon ook een handje) en het stond 1-0 voor de gastheren. Bayern creëerde heel weinig en zag dat Neuer moest optreden tegen Danny Latza en hulp kreeg van de paal op een schot van Quaison. Even later scoorde de Zweed alsnog met een kopbal op een voorzet van Mwene. Flick gooide er drie verse krachten in en hoopte dat Eric Maxim Choupo Moting weer iets kon forceren. Maar eigenlijk viel het bitter tegen, de Bayer waren niet vinnig genoeg niet snel genoeg, lieten zich steeds door de fel jagende Mainzer aftroeven. Slechts een fout van Alexander Hack zorgde ervoor dat Lewandowski nog 2-1 kon scoren, maar de Kisten Weizenbier, de Schaal en de hele tralala kon in de Beierse Bus blijven. De Inglorious Basterds pakken drie heel belangrijke punten en Bayern moet wachten op hulp van Stuttgart morgen tegen Rasenball. Edit: St. Juste kreeg trouwens nog onterecht geel na een per ongeluk gegeven tikje tegen Lewandowski, terwijl die zelf zijn elleboog vól in Bareiro's gezicht plantte want de Luxemburger een paar hechtingen kostte zonder dat er een kaart werd getrokken :N
- Ook een belangrijke match voor BVB op bezoek in Wolfsburg, het ging om een Champions League ticket. Haaland profiteerde van een verkeerde pass van Baku in zijn eigen verdediging en scoorde al in de 12e minuut. Wolfsburg probeerde wel wat terug te doen (Weghorst schoot een keer over) en leek hulp te krijgen toen Bellingham met rood er vanaf ging. Maar op de counter loste Haaland het alleen op en schoot de tweede van de middag erin. 0-2 en BVB kruipt dichterbij Frankfurt, dat straks nog tegen Bayer04 aantreedt.
- In de Breisgau ontving Freiburg Hoffenheim, en het waren de Hoffenheimer die gas gaven. Robert Skov en Florian Grillitsch kreeg zowat vier kansen op goede voorzetten van Kaderzabeck, maar uiteindelijk duurde het tot de 40e minuut voor Kramaric een bal van Bebou in het doel van Freiburg kopte. In de rust was een van Streich's ontploffingspeptalks nodig om de Freiburger wakker te krijgen, en dat hielp, al werd een goal van Demirovic voor buitenspel afgekeurd. Freiburg zat beter in de wedstrijd in de 84e minuut maakte Grifo de 1-1 uit een penalty, al hadden ze wat geluk met de VAR die wel heel minitieus het duel tussen Demirovic en Vogt bekeek. Dat bleef het ook, de gelijkspelmachine Freiburg is weer actief
- Een vervelende dag tenslotte voor Werder. Vorig jaar rond deze tijd zaten we in een topic met de dubieuze titel "Werder Gegen die Mauer" en dat lijkt opnieuw te gebeuren want ze staan na 6 nederlagen op een rij met de rug tegen de muur. In de Alten Forsterei werd er tegen Union gespeeld die nog altijd de Conference League in het vizier hebben, maar pas nadat Max Kruse er met een blessure vanaf moest ging het lopen voor Die Eisernen. Urs Fischer's jokerkaart heette vandaag Joel Pohjanpalo, een Fin met een Bottas-achtige kop die door Bayer04 is uitgeleend en tot nu toe veel op de bank zat. Maar hij greep zijn kans in de 50e minuut toen een afgeslagen bal voor zijn voeten kwam. Het was de zondvloed, 3 minuten later had Pohjanpalo de bal er weer inliggen na een pass van Musa, en de Kroaat vond de Fin weer in de 67e minuut: 3-0 en hattrick! De wolken boven Bremen worden daarmee flink dreigender en daar kon ook de eretreffer van Teo Gebre Selassie weinig aan veranderen. Want door de 3-1 nederlaag en die stunt van Mainz is zelfs Augsburg (stond 12e, 33pt) nog in gevaar voor de Relegation. Mainz is nu 12e met 34pt en gaat voorbij Augsburg. Werder nog 14e maar als Bielefeld stunt tegen Gladbach zakken ze naar 15. Hertha heeft straks een wonder nodig met alle inhaalmatches die nog komen

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 25-04-2021 08:46:47 ]
pi_199139247
Werder wil echt ontzettend graag degraderen, is het niet?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')