SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deden wij in het verleden ook wel. Met een dubbeldeksbus naar de CeBIT in Hannover of een wekendje skiën of zo. Supergaaf. TRV / Fles' centrale Travelsnackstopicquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan 2 keer per jaar een heel weekend of langer. Dan gebeuren de vreemdste dingen.
Een van de ergste keren was in Scheveningen, na eten naar Crazy Piano's met een armbandje om voor ongelimiteerde drank. Zelfs in die tent werd het al vaag met wat onbekende dames ertussen, wandeltocht terug naar het Bilderberg hotel weet is echt nog nauwelijks iets vanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel eens op het werk in het buitenland. In Oost-Europa vinden ze het fijn om je allerlei lokale drank te geven.
Wij hebben ieder jaar soort sportdag. Daarna goede feestjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan 2 keer per jaar een heel weekend of langer. Dan gebeuren de vreemdste dingen.
Afgelopen jaar dus niet, gaan er gelijk 5 man weg![]()
Ja sorry, ik zal me inhouden, ik vind het ook supertof om anderen te lezen hoor, daar leef ik op juistquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
maar ik kan vertellen wat ik wil, @:Uitstraling gaat er toch altijd hard overheen
we snappen het, we zullen ons saaie leventje moeten accepterenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Maar schampende aan dat rijke wereldje maak je soms nu eenmaal wat gekke dingen mee die ik vooral zelf nog heel erg gek vind.
Nja vroeger ook veel leuks meegemaakt met eigen vrienden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben ieder jaar soort sportdag. Daarna goede feestjes.
In Wenen was wel de leukste. Omdat we het feestje geskipt hadden omdat het te lang duurde voordat we eten kregen en we met een groep op stap geweest zijn daar. Was blij dat ik met de auto was.
Nee zo bedoel ik het niet joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we snappen het, we zullen ons saaie leventje moeten accepteren
ik zei het dan ook met eenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet joh.
Ik heb wel eens de SOHO treatment gehad, ken je dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja vroeger ook veel leuks meegemaakt met eigen vrienden.
Dan is het zo leuk als je met verlegen collega’s een stripclub instapt. En die dan die wijven allemaal champagne gaan bestellen (na zwaar aandringen).
En dan helemaal in paniek raken als ze de rekening krijgen, verhaal halen en de uitsmijter om zich heen krijgen.
Ooit een vriend opgehaald in een stripclub. Die had zijn neus gebroken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja vroeger ook veel leuks meegemaakt met eigen vrienden.
Dan is het zo leuk als je met verlegen collega’s een stripclub instapt. En die dan die wijven allemaal champagne gaan bestellen (na zwaar aandringen).
En dan helemaal in paniek raken als ze de rekening krijgen, verhaal halen en de uitsmijter om zich heen krijgen.
Nja. Denk het.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de SOHO treatment gehad, ken je dat?
Kan me van jou weinig herinneren, een keer naast Jolanthe gestaan en die saté zakjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Maar schampende aan dat rijke wereldje maak je soms nu eenmaal wat gekke dingen mee die ik vooral zelf nog heel erg gek vind.
Ik heb wel eens een maat opgehaald en die is serieus zwaar hetero maar die werd wakker tussen twee grote kerels na een avondje Stratumseind, moest hem beloven dit nooit te vertellenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit een vriend opgehaald in een stripclub. Die had zijn neus gebroken.
wut, hij post dagelijks z'n verhalenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me van jou weinig herinneren, een keer naast Jolanthe gestaan en die saté zakjes.
Zal eens hard over uitstraling heen gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
maar ik kan vertellen wat ik wil, @:Uitstraling gaat er toch altijd hard overheen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me van jou weinig herinneren, een keer naast Jolanthe gestaan en die saté zakjes.
ja joh doe je bestquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal eens hard over uitstraling heen gaan
Wowquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat verhaal dat jij compleet onder de drugs een hele nacht in een bos tussen de brandnetels staat me van jou nog bij, zes dagen lang janken was dat toen, zeg maar ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klink als een goed verhaal, vertel meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal dat jij compleet onder de drugs een hele nacht in een bos tussen de brandnetels staat me van jou nog bij, zes dagen lang janken was dat toen, zeg maar ja.
Stratumseind.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een maat opgehaald en die is serieus zwaar hetero maar die werd wakker tussen twee grote kerels na een avondje Stratumseind, moest hem beloven dit nooit te vertellenhaha supergast is dat, doet me aan jou denken eigenlijk wel eens, zelfde type.
Ja zo kan ie wel weer he. Piletje op, bedje in en morgen mag je weer een uurtje uit je dwangbuis. Of overmorgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal dat jij compleet onder de drugs een hele nacht in een bos tussen de brandnetels staat me van jou nog bij, zes dagen lang janken was dat toen, zeg maar ja.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spannender was het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klink als een goed verhaal, vertel meer.
Ja uiteraard weet ik dat soort dingen nogquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]weet ie ook gewoon nog hahah
Was wel mooi feestje
Wakker worden tussen 2 kerels is mij nooit gelukt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een maat opgehaald en die is serieus zwaar hetero maar die werd wakker tussen twee grote kerels na een avondje Stratumseind, moest hem beloven dit nooit te vertellenhaha supergast is dat, doet me aan jou denken eigenlijk wel eens, zelfde type.
Oh jammer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spannender was het niet eigenlijk.
Ja klopt wel, anders was je nu net zo kansloos als Solo misschien wel, nu ben je een succesvolle sterke man met een mooi gezin en een groot huis en genoeg geld.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt bizar goede nachten mee gemaakt en ontzettend veel drank altijd wel. Mijn geluk is dat ik nooit drugs heb aangeraakt.
Dat was wel een vreemde maar dat vond hij zelf ook, vraag me altijd wel af of je hem kent, zelfde leeftijd en ook van een dorpje rondom Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wakker worden tussen 2 kerels is mij nooit gelukt.
Die nacht overtref jij in je wildste verhalen nog niet, ouwe dibbesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja uiteraard weet ik dat soort dingen nog
Vertel!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die nacht overtref jij in je wildste verhalen nog niet, ouwe dibbes
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die nacht overtref jij in je wildste verhalen nog niet, ouwe dibbes
Hahaha ja is goed hansquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
Beetje wezenloos op smurfenmuziek dansen onder invloed van drugs vind ik een beetje saaie spruitjesverhalen, kun je het zelf nog wel top en geweldig hebben gevonden hoor daar niet van, zo werken drugs als je gewoontjes bent.
Krijg je vanzelf in Foqueville. Mensen die elkaar opzoeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi ergens, op werkelijk ieder potje past een dekseltje, dat lees ik hier wel.
Dat dekseltje heb jij vaak op je neus of niequote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi ergens, op werkelijk ieder potje past een dekseltje, dat lees ik hier wel.
Af en toe voel ik me zo'n oude stoere eik die alles ziet en weet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je vanzelf in Foqueville. Mensen die elkaar opzoeken.
Je bent ook bejaard toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe voel ik me zo'n oude stoere eik die alles ziet en weet.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Doordeweeks nog veel vroeger. Dit is uitslapen voor me, maar doe nog wel een middagdutje denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:00 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen vroege vogels, waarom zijn jullie zo vroeg op?
Goedemorgen Alohaquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel even of CRV niet ouder is dan jij. Hij is dacht ik wel 50+
ja ik ben iets belegener als jijquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is ie inderdaad een paar maanden ouder kan ik me herinneren @:crv
Ik niet. Lag vroeg op bedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Aloha
Jij ook zo heftig gefeest gisteren?
Dansen!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:19 schreef bitterbal het volgende:
Waar is het feestje?!![]()
HIer is het feestje!!
Ja zo ja ;pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij aan je bammetjes met hagelslag?
Nee maar geen zin om het zelf te doenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:07 schreef crv het volgende:
[..]
zijn je kookkunsten zo slecht[ afbeelding ]
Budaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar geen zin om het zelf te doen![]()
maar heb nog spek en ei dus bewaar ik voor de lunch :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
https://fb.watch/3kO2CbyvhI/quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij aan je bammetjes met hagelslag?
sorryquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
Kan dat gemiezer buiten even weg gaan? Danku
kom maar ophalen. Over een uur wel ik op de fiets zittenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom maar ophalen. Over een uur wel ik op de fiets zitten
ik hoop dat iedereen hier net over de grens in duitsland vandaag binnen blijftquote:
en bitterbal wat minder maar als je die 2 optelt zit je op Bal's gemiddelde...... toeval ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Jacqueline gaat ook meteen lekker.
Nou op zon toon laat ik het nog even hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom maar ophalen. Over een uur wel ik op de fiets zitten
droogweerfietserquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:56 schreef crv het volgende:
[..]
en bitterbal wat minder maar als je die 2 optelt zit je op Bal's gemiddelde...... toeval ?
Ik zie het aan de buienradarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou op zon toon laat ik het nog even hangen
quote:Je bent op 29 januari 2021 getest. De uitslag van je test is negatief. Dat betekent dat je op dat moment geen corona had.
Dan ben ik wel benieuwd wat het isquote:
Nee, heb wel weer heel de nacht liggen zwemmen terwijl ik het ijskoud had.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewone griep? Heb je ook gerriederrie?
ja klinkt wel als koorts. Misschien is dit een nieuwe lokale mutatie die niet meetbaar is nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, heb wel weer heel de nacht liggen zwemmen terwijl ik het ijskoud had.
Heb ik straks als eerste SuperSARSquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klinkt wel als koorts. Misschien is dit een nieuwe lokale mutatie die niet meetbaar is nog
Waarom nou gelijk weer met zulke middeleeuwse methodenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
* is onderweg met brandend hooivork*
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer met zulke middeleeuwse methoden
Ben je ook zo'n bijbelverspreider tegengekomen en geloofde je hem welquote:
Hoezo wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n bijbelverspreider tegengekomen en geloofde je hem wel
Heb deze ook meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n bijbelverspreider tegengekomen en geloofde je hem wel
Omdat ik er zo fel tegenin gingquote:
Is dat niet wat krap op de scooter?quote:
ik heb er wieltjes onder en trekhaak op de scooterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet wat krap op de scooter?
Maar jij komt wraak nemen, dus jij bent god?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is dus de wraak van god dat je je zo voelt
Ik gleed net uit door een kleine plas die bevroren was. Die ik niet zag omdat de zon alles verblinde.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ik moet zo met de scooter rijden
oh nee. ik ben gewoon in de buurtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij komt wraak nemen, dus jij bent god?
Ik vertrouw dit niet hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee. ik ben gewoon in de buurt
Ja dat is meer een endlösungquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Ik heb iets wat heel goed werkt tegen jouw klachten
quote:
Ballie gaat op de Franse oplossingstourquote:
Ja ik wel.quote:
Dat probleem zie je ook niet meer als het opgelost isquote:
preciesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat probleem zie je ook niet meer als het opgelost is
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht op iemand die hier komt kijken naar plafond
Nopesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lig ook nog naar mijn plafond te kijken nu.
Maar jij wacht vast niet op iemand in je bed.
Plafond stuk?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht op iemand die hier komt kijken naar plafond
Zijn die open danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Bah zo naar woonboulevard, zoveel zin in
Voor je vader spullen kopen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Jij gaat naar gesloten etalages starenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Yeps.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor je vader spullen kopen?
Bitterbal is ook gewoon op haar werk. Als je haar lief aankijkt mag je ook bij haar naar binnen.quote:
Virtueel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest dit zeven keer lezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is ook gewoon op haar werk. Als je haar lief aankijkt mag je ook bij haar naar binnen.
Dit klinkt fouter dan je het bedoeltquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is ook gewoon op haar werk. Als je haar lief aankijkt mag je ook bij haar naar binnen.
neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest dit zeven keer lezen.
Ik doe dat nuquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee gewoon shoppen, lunch erbij, helemaal prima.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Online besteld en dan ophalen zeker.
Klinkt precies zoals ik het bedoelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan je het bedoelt
Wat een lul. Schop hem in de (bitter)ballenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Echt die man zou om 9 komen. appt ja het wordt om 10 en dan is die er nog niet.
Mannenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Krijg je kramp in je benen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat die gewoon heel hard is weggerend toen die die guillotine in je portiek zag staanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Dit dacht Henkie ook nadat hij in de gevangenis was beland wegens rellen en hij een donkere diepe stem achter zich hoorde.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dat die man snel komt dan.
nee we appen nu :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat 10 minuten later de deurbel omdat hij zijn berichtje niet gelezen heeft.
Ik kan daar ook niets mee. Dan zit je maar een beetje te wachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
hij zegt nu rond half 11.
ik zeg als je het niet red kunnen we ook nieuwe afspraak maken. Begint die gelijk over de nieuwe afspraak duslaat maar gaan :p
trek dit soort gedrag zo slecht :p
die hangt achter de scooterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die gewoon heel hard is weggerend toen die die guillotine in je portiek zag staan
ja iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niets mee. Dan zit je maar een beetje te wachten.
maar het is een houten bak en er moet dan iets met gipsplaten. maar er is al een ander dus deze had ik eigenlijk nog voor het idee gevraagd om een offerte te maken.quote:
Of je past je gewoon aan, jij wil van je plafond af.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd![]()
trek ik echt totaal niet :p
Je kan toch gewoon op de afgesproken tijd komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je past je gewoon aan, jij wil van je plafond af.
Het leven is geen Noord-Koreaanse militaire parade toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op de afgesproken tijd komen
nee maar we gingen al van 9 naar 10. dan blijkt dat die half 11 ook al niet gaat redden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het leven is geen Noord-Koreaanse militaire parade toch?
Gewoon op tijd komen moet die manquote:
Het is niet zo dat je wat beters te doen hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar we gingen al van 9 naar 10. dan blijkt dat die half 11 ook al niet gaat redden.
Das niet relevant toch :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je wat beters te doen hebt
Heb je een houten plafond ook? Of hout tegen het beton?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
maar
[..]
maar het is een houten bak en er moet dan iets met gipsplaten. maar er is al een ander dus deze had ik eigenlijk nog voor het idee gevraagd om een offerte te maken.
Maakt wel verschil, stel dat je om 11:00 uur naar de kaakchirurg moet dan kom je wel in de knel.quote:
nee ook houtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je een houten plafond ook? Of hout tegen het beton?
dan zou ie van mij ook niet meer hoeven komen, als ie geen realistisch afspraken kan maken en nakomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar we gingen al van 9 naar 10. dan blijkt dat die half 11 ook al niet gaat redden.
gewoon bankzittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je wat beters te doen hebt
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt wel verschil, stel dat je om 11:00 uur naar de kaakchirurg moet dan kom je wel in de knel.
ja vind het gewoon schijtirritant want je hebt geen zekerheid hoe laat die komtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zou ie van mij ook niet meer hoeven komen, als ie geen realistisch afspraken kan maken en nakomen.
en dan wel verwachten dat je binnen 14 dagen betaald natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het gewoon schijtirritant want je hebt geen zekerheid hoe laat die komt
Dit ja, als dat nu al begint dan zal het tijdens de klus zelf nog wel erger worden 'ja ik begin maandag hoor' 'ohnee er kwam wat tussen, ik ben er dinsdag' 'ja ik ben er vanmiddag' 'nee ga het toch niet redden, morgen begin ik' etc.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zou ie van mij ook niet meer hoeven komen, als ie geen realistisch afspraken kan maken en nakomen.
Gewoon een beetje losjes in het leven staan, scheelt citroen in je gezicht en grijs op je hoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het gewoon schijtirritant want je hebt geen zekerheid hoe laat die komt
nog losser?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje losjes in het leven staan, scheelt citroen in je gezicht en grijs op je hoofd.
Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan wel verwachten dat je binnen 14 dagen betaald natuurlijko wee als je dat zelf dan niet na komt. dan zijn het ineens zzp'ers die het zwaar hebben.
Het ergste is nog als ze zeggen, we komen tussen 13 en 17 uurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
maar ik ben ook wat neurotisch met wachten. Als ik dus wacht op een afspraak dan ben ik actief aan et wachtendaarom dat ik er dan ook vrij snel klaar mee ben.
Gewoon terug appen, ik fix mijn plafond zelf wel, je kunt de rekening verwachten mannetje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of mensen lullen niet gewoon een eind weg
ja das gewoon kutquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Het ergste is nog als ze zeggen, we komen tussen 13 en 17 uur
Dat ga ik doenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon terug appen, ik fix mijn plafond zelf wel, je kunt de rekening verwachten mannetje.
Triestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das gewoon kut![]()
Ik had paar weken terug afspraak met een cv man vanaf 1200. Heb ik hier tot half 6 zonder verwarming gezeten. Belde hem was die het vergeten
Oh dat heb ik ook eens gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das gewoon kut![]()
Ik had paar weken terug afspraak met een cv man vanaf 1200. Heb ik hier tot half 6 zonder verwarming gezeten. Belde hem was die het vergeten
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook eens gehad.
Gebeld, ja we komen binnen twee uur. Drie uur later weer bellen, ja ze zijn onderweg.
Nog twee uur later bellen, ze gaan het toch niet redden vandaag.![]()
![]()
Ja wat een aids was dat zeg.quote:
Ja mooi dat het tussen aanhalingstekens staat want die foto's heeft die kerel gewoon overgewichtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
"healthy"
https://www.mirror.co.uk/(...)ate-healthy-23411887
Ze kunnen vaak ook nog eens belachelijk hoge prijzen vragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Of toen er iemand voor m'n kapotte vaatwasser zou komen kijken. Tot twee keer niemand op komen dagenEn toen vonden ze het raar dat ik geen derde keer ging wachten en een ander belde.
Je moet ook niet teveel van reparatiemannetjes verwachten, wanneer heeft de laatste een nobelprijs voor de vrede gehad bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Of toen er iemand voor m'n kapotte vaatwasser zou komen kijken. Tot twee keer niemand op komen dagenEn toen vonden ze het raar dat ik geen derde keer ging wachten en een ander belde.
Ja alleen het vaststellen van het probleem kostte al ruim honderd euro. En dan kun je ervoor kiezen om het erbij te laten of om dat ding alsnog te laten repareren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kunnen vaak ook nog eens belachelijk hoge prijzen vragen
Mensen die goed zijn met hun handen zijn ook wel wat waard. Bij mijn ouders in de buurt kende ik er wel een aantal. Hier is het altijd een gok en doe ik het het liefste zelf.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel van reparatiemannetjes verwachten, wanneer heeft de laatste een nobelprijs voor de vrede gehad bijvoorbeeld.
Hij zegt dat die zo naar de woonboulevard gaat.quote:
Ik had in Waalre altijd wel wat oude oldtimers en een mannetje die er graag aan sleutelde, dat was wel een uitkomst eigenlijk, tot hij zichzelf wel heel erg tomaat reed op zijn nieuwste speeltje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die goed zijn met hun handen zijn ook wel wat waard. Bij mijn ouders in de buurt kende ik er wel een aantal. Hier is het altijd een gok en doe ik het het liefste zelf.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt dat die zo naar de woonboulevard gaat.
Politie bellen dan maar?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt dat die zo naar de woonboulevard gaat.
Geen idquote:
Laat ik eerst maar een trui aantrekken voor ik echt naar buiten ga.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
paar oude kranten on je trui en je lippen insmeren met vaseline
Rendangquote:
Een ontsnapte TBSer geven ze geen boete denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat de politie daar boetes voor geeft?
Die juist wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ontsnapte TBSer geven ze geen boete denk ik.
Micequote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
Ik ga eggs Benedict op croissant maken straks voor lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |