Fijne avond verderquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavondWas gezellig.
![]()
D. thnx voor het organiseren wederom
Doei pullup!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavondWas gezellig.
![]()
D. thnx voor het organiseren wederom
Nee had 'm niet geproefd. Maar ik zit nu ook wel tegen het laatste stukje aan te hikken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jij had 'm zelf ook niet geproefd toch
Als dat wel zo was, dan nam ik het je kwalijk ja![]()
Herkenbaar stukjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee had 'm niet geproefd. Maar ik zit nu ook wel tegen het laatste stukje aan te hikken.
Nee niet eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Herkenbaar stukje
Niets te knabbelen erbij wat je door deze moeilijke tijd heen kan helpen?
Da's vooralsnog de planningquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef tonja het volgende:
In maart weer een verse bier proef editie?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef tonja het volgende:
Zou mooi zijn ..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef tonja het volgende:
Drink jij wat anders nu chufi?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef chufi het volgende:
Tot in maart pullup of anders tot morgen
Niet doen hoor, ik vind het een heerlijk biertje, voel me nu best aangeschoten hahahha dus ga ff op de acchtergrondquote:
Zoveel mensen zoveel smakenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb alleen maar wortels om te knabbelen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik vind het een heerlijk biertje, voel me nu best aangeschoten hahahha dus ga ff op de acchtergrondDeze hakt er te erg in samen met morfine
Ah leuk om te horen dat je het lekker vond. Hahaha doe rustig aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik vind het een heerlijk biertje, voel me nu best aangeschoten hahahha dus ga ff op de acchtergrondDeze hakt er te erg in samen met morfine
Ah, kijk, ik wist dat er bij mij iets ontbrakquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |